Radinho Odesláno 14. listopad 2019 Sdílet Odesláno 14. listopad 2019 Zdar chlapi auto zacalo trhat od 70 stupnov , pocut kovovy zvuk , dnes som bol na dia v peugeote a po dia povedali ze ak ma auto cez 500k km co aj ma , tak budu piliny vsade aj vstrekoch ale mat nemusi , co na to poviete ? 2.0 hdi 66kw 2002 bosh system Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 14. listopad 2019 Sdílet Odesláno 14. listopad 2019 Jestli se ptáš na piliny v pal. systému, tak jestli si pravidelně měníš palivový filtr a tankuješ lepší naftu - nejlépe s přidáváním VIFu - tak by mělo vše makat tak jak má, i s tímto nájezdem km. a piliny (pokud se něco nezadřelo - čerpadlo, vstřik - ) v pal systému nebudou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Pety Odesláno 15. listopad 2019 Sdílet Odesláno 15. listopad 2019 386 ot/min? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 15. listopad 2019 Sdílet Odesláno 15. listopad 2019 @Pety přidružené parametry jsou hodně často uplně mimo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radinho Odesláno 25. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 25. listopad 2019 Tak bol som na inej diagnostike a tam mi zistili hodnoty na vstrekovacoch 1 a 3 plusove a 2 a 4 - 0,5 , mechanik sa venuje peugeotom a hovori ze to neni az take zle ze to pojde este ... auto za studena netrha ked sa dostane od 60 do 70 max 75 stupnov trha , kovove zvuky a ked pridam plny plyn tak sa bere bez trhnutia ale citim jak keby vynechavalo turbo jemne medzery ...jak sa dostane na 80 stupnov ide dobre ani naznak trhnutia nech jazdim akokolvek .... na aute sa pozrelo podtlakove hadice skusali sme fukat aj cucat a nic aj sme pozreli z kazdej strany , egr mechanicke ciste funguje jak ma, vaha vzduchu cista , palivovy a vzduchovy novy a vycistili sme pomocou liqui moly spulung vstrekovaci system , dnes som jazdil cca 10 km za studena s trhanim a dalsich 80 km bez trhnutia a nejakych vynechavani ... dia ukazuje drv , odkedy to svieti zacalo mi pri vypnuti motora do 1 polohy este vrcat a potom vypne , mechanik povedal ze toto ma nastarosti drv ventil ... nejake rady a typy ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 25. listopad 2019 Sdílet Odesláno 25. listopad 2019 Jestli mechanik rozumí Peugeotům-jak říkáš-tak je to DRV ventil. Jaké rady a tipy myslíš? velkybanan ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radinho Odesláno 6. prosinec 2019 Autor Sdílet Odesláno 6. prosinec 2019 Tak drv som vymenil a startuje dobre ale auto ide horsie a horsie aj pred aj po vymene ... auto nastarujem a vyrazam po cca kilometri cukanie a po ale 5 km nastane trhanie a popritom kovove zvuky v motore ked pridam na podlahu tak idem sem tam trhne ale jak drzim rychlost alebo jemne pridam koniec ... posledne dni sa mi stane ze jazdim a ked vyradim tak otacky behaju hore dole od 950 do 1100 a ked ustalia zdochne ...egr ciste a funkcne , podtlakove hadice v dobrom stave , palivovy filter novy , nadrzove sitko ciste ... predvcerom som bol u znameho ( mechanik kolega z firmy) mi to napichol ked sme menili drv , vymazal chyby a skusili spravit livedata auto chvilu islo jak malo a potom trhalo vravel ze dostane vysoky tlak atmosfericky a trhne , chcel som odfotit ten graf ale sme nemohli nastartovat tak sa na to zabudlo , vcera som jazdil trhalo a raz zdochlo kontrolka motora vcera zacala svietit sotva nachvilu zmizla na par minut a pochvili zas svieti a svieti aj teraz ked som prisiel domov poobede idem na diagnostiku tak som zvedavy ,pridal som video co to robi ked jazdim a drzim rychlost auto stale trha , ved uvidite vo videu 20191205_215104.mp4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 6. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2019 (upraveno) odpoj konektor vahy vzduchu a prebehni to auto ci bude zmena k lepsiemu nemalo by to padnut do nudzoveho rezimu ak je tam vysoky tlak turba mohol by byt problem v elektromagnetickom ventile co ovlada turbo ale ten vysoky tlak by ti mala diag zahlasit Upraveno 6. prosinec 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radinho Odesláno 16. prosinec 2019 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2019 Zavada opravena Tak auto trhalo a vstreky stekali no bolo to nieco strasne a zacinalo to na 25km useku 5x zdochinat pri vyradeni na volnobehu ,,, s autom som pojazdil od vymeny drv 2 dni a zacala zase chyba tak som sa modlil nech to je nieco ine a hla bolo to snimac na rampe , kupil som z vrakacu za par eur vymenil a hned vymazal chyby a uz jazdim bezproblemov , nechcel som hned pisat aby som vedel ci pomohlo... tak uz je to super ale pri vybuchavania zo snimaca vypadali piliny .... drv pomohlo par dni a stale hapruje/nenastartuje na prvy krat , bude treba vymenit cerpadlo a asi aj vstreky ale budem to riesit predajom ale stym ze nic nebude zamlcane ved clovek pride a uvidi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.