Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Zvednutí nápravy


Drát 84

Recommended Posts

Jenom tomu navařování tlumičů dole bych se vyhnul a šel jenom tou cestou podložek nahoře. Ikdyž je možný, že to tak dělal kvůli tomu, aby vytáhl tlumič víc z těhlice (normálně může být třeba 1-2 cm vysunutý a při zvýšení podložkama by mohl vadit pak manžetě- při tom úhlu poloosy). Musíš si vyzkoušet, je to laborování. Vyšší to bude určitě o něco míň stabilní na silnicí. Ikdyž 3cm není nic extra. Pak v plných rejdech na zvedáku, jestli to netahá za dráty abs/brzdový hadičky atd. dorazy stabilizátoru (prodloužit tyčky). Stabilizátor tam určitě musí zůstat, jinak se s tím nebude dát jezdit. Jestli máš UAZ a NIVU, tak ti určitě zručnost chybět nebude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Navařovat určitě nic nebudu...toho bych se bál....jde mi o to že horní uložení tlumiče je lehce prohlé a ty podložky mezi uložení a karosérii mám rovné....jestli to řešit nebo to stáhnout přes šrouby a nechat být....zase nechci aby se to tam nějak houpalo nebo něco....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, uložení tlumiče, už jsem doma, ne klobouk. Tak při tý přiležitosti si vyměň na tlumiči i vrchní uložení. Cena 200Kč komplet na jeden tlumič. A ta podložka se nesmí kývat v tom klobouku ani na tlumiči/na uložení. To je potřeba dopilovat. Pak to bude ok, normal stáhneš šroubama- odpovídající pevnosti a délky- min pevnostně 8.8 (skoro každej imbus) nebo ideal 10.9, aby se to neutrhlo s velkou rezervou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 minutami, inoxing napsal:

Jo, na tom jeho kanále je víc videí, který by tě mohli bavit. :D

ta videa znám, jen jsi je připomněl :super

myslím to tak, až se někdo zeptá třeba na výměnu ložiska, tlumiče, poloosy atd., že by se dal jen odkaz na to video 🤣

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to máš na denní ježdění, tak to nebude úplně ono. 

Jednak tim zhoršíš geometrii přední nápravy, tyčky řízení musí být co nejvíce vodorovně, takže auto začne plavat při propérování no a druhak ti budou odcházet poloosy, ty taky nejsou vymyšlené na takové zalomeni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně toto jsem měl na mysli, od první sekundy.

Pokud někdá vyrábí a prodává zvýšenou 206, tak doufám upravil přední nápravu vůči původní. Pokud si někdo doma upravil 205, s tím, že pár fotek to vydrží, je to jeho volba.

Na pérování se zúčastní:

- spodní čep

- silentbloky ramene (ty by asi šly pootočit)

- klouby řízení, krajní i přímé

- tyčky stabilizátoru a stabilizátor

- poloosy - vnitřní konec a homokinetický kloub

Všechny uvedené části jsou navrženy pro určitý rozsah pérování. Od každé z nich se nyní bude vyžadovat jít o 3 cm za svůj rozsah. Mmch, zkus svůj loket nasilu ohnout o 3 cm za krajní polohu. Obavu bych měl nejvíce o poloosy, oba konce (vnitřní i homokinetický) budou kývat více, než mohou.

Toto všechno jsi si neuvědomil, když o tom uvažuješ?

Pokud máš auto jen na pár cest do lesa, případně na focení, tak klidně.

Nemusíš mi říkat kloučku, jednak jsem už dost starý, a jednak nejsem toho typu.

Opravdu si myslím, že by bylo lepší koupit jiné auto, která je více určeno do terénu, tzn. aspoň v tomto ohledu, že má větší světlou výšku.

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele vysvětlím ti to asi takhle...to auto není jediný co mám....nejezdím s ním každý den.....příští rok s ním jedu na 14dni na Balkán... takže nějakých 4500km z toho 1500 ne po asfaltu..proto to potřebuju.....opravdu to na focení nemám.....a nemyslím že by ty tri centimetry byly až tak moc...těch poloos se bojím nejvíc..dneska jde na zvedak tak uvidím....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...