inoxing Odesláno 8. listopad 2019 Sdílet Odesláno 8. listopad 2019 ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drát 84 Odesláno 8. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 8. listopad 2019 (upraveno) Diky....taky už jsem na to koukal... Upraveno 9. listopad 2019 uživatelem Radek Hurvajz Necituj těsně předchazející příspěvek!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 8. listopad 2019 Sdílet Odesláno 8. listopad 2019 a necituj predesle prispevky nebo tu admini udelaj bububu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 8. listopad 2019 Sdílet Odesláno 8. listopad 2019 Jenom tomu navařování tlumičů dole bych se vyhnul a šel jenom tou cestou podložek nahoře. Ikdyž je možný, že to tak dělal kvůli tomu, aby vytáhl tlumič víc z těhlice (normálně může být třeba 1-2 cm vysunutý a při zvýšení podložkama by mohl vadit pak manžetě- při tom úhlu poloosy). Musíš si vyzkoušet, je to laborování. Vyšší to bude určitě o něco míň stabilní na silnicí. Ikdyž 3cm není nic extra. Pak v plných rejdech na zvedáku, jestli to netahá za dráty abs/brzdový hadičky atd. dorazy stabilizátoru (prodloužit tyčky). Stabilizátor tam určitě musí zůstat, jinak se s tím nebude dát jezdit. Jestli máš UAZ a NIVU, tak ti určitě zručnost chybět nebude. ozzy56 a Drát 84 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. listopad 2019 Sdílet Odesláno 8. listopad 2019 to první video bych dal na hlavní stranu , je tam vše ohledně servisu přední nápravy , a postup je skoro stejný pro všechny pežoty jo, a zadní náprava s torzkama taky--stačí jen menší jekl a nemusí se vůbec dělat repas inoxing ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 8. listopad 2019 Sdílet Odesláno 8. listopad 2019 Jo, na tom jeho kanále je víc videí, který by tě mohli bavit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drát 84 Odesláno 8. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 8. listopad 2019 Navařovat určitě nic nebudu...toho bych se bál....jde mi o to že horní uložení tlumiče je lehce prohlé a ty podložky mezi uložení a karosérii mám rovné....jestli to řešit nebo to stáhnout přes šrouby a nechat být....zase nechci aby se to tam nějak houpalo nebo něco.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 8. listopad 2019 Sdílet Odesláno 8. listopad 2019 Záleží jak moc to je shnilý. Musíš vzít šroubovák a vyzkoušet "bulletproof". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drát 84 Odesláno 8. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 8. listopad 2019 Hele schnily to není vůbec....až mě to udivuje.....kdyby byl tak už je na šroťáku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 8. listopad 2019 Sdílet Odesláno 8. listopad 2019 Jo, uložení tlumiče, už jsem doma, ne klobouk. Tak při tý přiležitosti si vyměň na tlumiči i vrchní uložení. Cena 200Kč komplet na jeden tlumič. A ta podložka se nesmí kývat v tom klobouku ani na tlumiči/na uložení. To je potřeba dopilovat. Pak to bude ok, normal stáhneš šroubama- odpovídající pevnosti a délky- min pevnostně 8.8 (skoro každej imbus) nebo ideal 10.9, aby se to neutrhlo s velkou rezervou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. listopad 2019 Sdílet Odesláno 8. listopad 2019 před 20 minutami, inoxing napsal: Jo, na tom jeho kanále je víc videí, který by tě mohli bavit. ta videa znám, jen jsi je připomněl myslím to tak, až se někdo zeptá třeba na výměnu ložiska, tlumiče, poloosy atd., že by se dal jen odkaz na to video Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 8. listopad 2019 Sdílet Odesláno 8. listopad 2019 (upraveno) Studnice informací. Upraveno 8. listopad 2019 uživatelem inoxing ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drát 84 Odesláno 8. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 8. listopad 2019 Jsem celé to uložení koupil nové abych nemusel rozdelavat auto....podle toho jsem obkreslil a nechal vypálit tu podložku.....tak teď to dát na frézu....ručo bych to asi nedal....musím prodloužit i tyčky stabilizazoru?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 8. listopad 2019 Sdílet Odesláno 8. listopad 2019 No to nevim, musíš to vyzkoušet, jestli to výjde. Třeba to výjde, 3cm není nic extra. To jsou takové obecné rady, co mě napadnou od stolu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 9. listopad 2019 Sdílet Odesláno 9. listopad 2019 Pokud to máš na denní ježdění, tak to nebude úplně ono. Jednak tim zhoršíš geometrii přední nápravy, tyčky řízení musí být co nejvíce vodorovně, takže auto začne plavat při propérování no a druhak ti budou odcházet poloosy, ty taky nejsou vymyšlené na takové zalomeni. P607Olda a ozzy56 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 9. listopad 2019 Sdílet Odesláno 9. listopad 2019 (upraveno) Přesně toto jsem měl na mysli, od první sekundy. Pokud někdá vyrábí a prodává zvýšenou 206, tak doufám upravil přední nápravu vůči původní. Pokud si někdo doma upravil 205, s tím, že pár fotek to vydrží, je to jeho volba. Na pérování se zúčastní: - spodní čep - silentbloky ramene (ty by asi šly pootočit) - klouby řízení, krajní i přímé - tyčky stabilizátoru a stabilizátor - poloosy - vnitřní konec a homokinetický kloub Všechny uvedené části jsou navrženy pro určitý rozsah pérování. Od každé z nich se nyní bude vyžadovat jít o 3 cm za svůj rozsah. Mmch, zkus svůj loket nasilu ohnout o 3 cm za krajní polohu. Obavu bych měl nejvíce o poloosy, oba konce (vnitřní i homokinetický) budou kývat více, než mohou. Toto všechno jsi si neuvědomil, když o tom uvažuješ? Pokud máš auto jen na pár cest do lesa, případně na focení, tak klidně. Nemusíš mi říkat kloučku, jednak jsem už dost starý, a jednak nejsem toho typu. Opravdu si myslím, že by bylo lepší koupit jiné auto, která je více určeno do terénu, tzn. aspoň v tomto ohledu, že má větší světlou výšku. Upraveno 9. listopad 2019 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drát 84 Odesláno 9. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 9. listopad 2019 Hele vysvětlím ti to asi takhle...to auto není jediný co mám....nejezdím s ním každý den.....příští rok s ním jedu na 14dni na Balkán... takže nějakých 4500km z toho 1500 ne po asfaltu..proto to potřebuju.....opravdu to na focení nemám.....a nemyslím že by ty tri centimetry byly až tak moc...těch poloos se bojím nejvíc..dneska jde na zvedak tak uvidím.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 9. listopad 2019 Sdílet Odesláno 9. listopad 2019 Na GumBalkán? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drát 84 Odesláno 9. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 9. listopad 2019 Něco podobného,ale jedem jen 4 auta....jinak gumbalkan super.....přemýšlel jsem o zimním,ale není čas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 9. listopad 2019 Sdílet Odesláno 9. listopad 2019 Tak hlavně pořádnej kryt pod motór. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.