Jump to content
Sign in to follow this  
Béďa

Registrace značky Peugeot v ČR v říjnu

Recommended Posts

Registrace značky Peugeot v ČR v říjnu: stabilními výsledky k rekordnímu roku

I přes meziroční pokles v měsíci říjnu značka Peugeot v ČR získala letos počtvrté 4. pozici na trhu a udržela si celkový růstový trend letošního roku. S celkovým meziročním nárůstem o 3,7 % je Peugeot v ČR druhou nejvíce rostoucí značkou v první desítce automobilek na trhu.

Po celých deset měsíců letošního roku značka Peugeot v České republice dosahovala stabilních výsledků bez ohledu na výkyvy automobilového trhu. V každém z uplynulých měsíců registrace značky přesáhly tisíc vozů, což se v dosud v historii nepodařilo. Peugeot v Česku tak pevně směřuje ke svému cíli: zajistit si v roce 2019 rekordní prodeje.

V říjnu registroval Peugeot v ČR 824 osobních vozů, což představuje 4,13 % trhu. Polepšil si o oproti loňskému roku o jednu pozici na trhu a obsadil 4. místo. V rámci lehkých užitkových vozů Peugeot s 229 registrovanými vozy a tržním podílem 14 % obsahuje 2. místo. Celkovýprodej činí 1053 vozů a 4,88 % trhu, což Peugeotu i přes meziroční pokles vyneslo letos počtvrté 4. pozici v žebříčku automobilek.

Za prvních 10 měsíců Peugeot v ČR registroval 9 589 osobních 2 418 a lehkých užitkových vozů, celkový počet 12 007 vozů představuje oproti stejnému období loňského roku nárůst o 430 (3,7 %) kusů. Podíl na trhu značka navýšila o půl procentního bodu na 5,26 % a obsazuje aktuálně 5. pozici.

Zbývající dva měsíce do konce roku budou pro značku Peugeot v ČR významné. Na trh totiž budou uvedeny dva zásadní modely: nástupce celosvětově nejprodávanějšího osobního vozu značky, nový Peugeot 208 a nástupce nejprodávanějšího modelu značky v ČR a současně i lídra segmentu malých SUV, nový Peugeot 2008. „Oba tito zástupci kategorie malých vozů se na celkových prodejích podílejí zásadním způsobem. Skladové zásoby stávajících verzí se už značně ztenčily, což se projevilo i poklesem říjnových prodejů. Netrpělivě proto očekáváme příchod nových modelů, které mohou naše finální skóre ještě vylepšit a přispět ke splnění našeho ročního cíle,“ říká Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.

2778665-aa5r30vbee.jpg

logo-Peugeot_0_2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...