313_Husita Odesláno 6. listopad 2019 Sdílet Odesláno 6. listopad 2019 (upraveno) Dobrý den Všem, mám mého miláčka nějaký ten rok. Auto je v podstatě už veterán a začalo mě zlobit. Rok výroby 1996, 1.8 motor. Při zahřátí motoru mě cuká, když přidám plyn. Ve vyššíh otáčkách se mi zdá , že jizda je normální, plynulá. Nižší otáčky cuká. Vyměnil jsem svíčky a zajel na emise, diagnostika. Bylo mi sděleno, že motor je v pořádku, vyměnit káble, takže rampu, která vede ke svíčkám. Otázka je, jestli je to ta závada? Rampa je dost drahá. Pokud je to ta závada, rampu koupím, ale co když né? Prosím Vás, máte někdo podobné zkušenosti? Upraveno 6. listopad 2019 uživatelem 313_Husita Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 6. listopad 2019 Sdílet Odesláno 6. listopad 2019 V první řadě diagnostika.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
313_Husita Odesláno 6. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 6. listopad 2019 Na diagnostice jsem byl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 6. listopad 2019 Sdílet Odesláno 6. listopad 2019 Fajn.... A nějaký výstup? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
313_Husita Odesláno 6. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 6. listopad 2019 Na diagnostice mě řekli, že motor je v pořádku a že by vyměnil káble. Na mou otázku, zda by to mohl dělat přicpaný palivový filtr, mě odpověděl, že by mu to diagnostika ukázala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 6. listopad 2019 Sdílet Odesláno 6. listopad 2019 a víš, kdy byl ten filtr měněný naposled?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 6. listopad 2019 Sdílet Odesláno 6. listopad 2019 (upraveno) Tak pricpany filtr fakt diag nepozna, stejne tak jako nepoznali ti servisaci, ze tam zadny zapalovaci kabely nejsou, ale je tam rampa s civkama primo na svickach, takze to budou asi poradni experti. Kdo vi, jakou diag vubec meli. Tak bud to dat na diag nekomu, kdo fakt ma nejlepe Peugeot Planet 2000 a umi s ni, nebo zacit zelenym cidlem teploty chladici kapaliny, pak pripadne tou zapalovaci rampou nejlepe rovnou i se svickama Bosch FR7DC+, pak pripadne zkusit lambda sondu a MAP senzor Rampa odchazi vcelku bezne, na moji 406 s timhle motorem z roku 95 mam uz asi treti, stejne tak cidlo teploty chladici kapaliny mam uz asi druhy https://autodilos.cz/snimac-teplota-chladiva-calorstat-by-vernet-ws2583 https://autodilos.cz/zapalovaci-civka-magneti-marelli-060717124012 Upraveno 6. listopad 2019 uživatelem Ferry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
313_Husita Odesláno 7. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 7. listopad 2019 Díky Ferry, dnes jak příjdu z práce, mrknu na to. Překvapila mě cena rampy. Já jsem našel mnohem dražší, 5000 na vrch. Uvidíme, dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.