AdamPecka Odesláno 31. říjen 2019 Sdílet Odesláno 31. říjen 2019 Ahoj dneska jsem zjistil že mi auto chcípne při pravém plném reidu když stojím na místě nevíte co s tím ? Mám Peugeot 406 sedan 2.0. RFV 97kw 1996 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 31. říjen 2019 Sdílet Odesláno 31. říjen 2019 chcípne i když přidáš mírně plyn? myslím jako, že to nenecháš na volnoběhu, ale dáš třeba 1000 otáček... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AdamPecka Odesláno 31. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2019 (upraveno) Nechám to na volnoběhu dám plný pravý reid a chcípne Upraveno 31. říjen 2019 uživatelem AdamPecka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slayer Odesláno 31. říjen 2019 Sdílet Odesláno 31. říjen 2019 No a když ho budeš držet výš, na těch třeba 1000 ot/min tak taky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 1. listopad 2019 Sdílet Odesláno 1. listopad 2019 Kamoš to mal na 407, predraty nejaký vodič pri kolese, pri otočeni volantom mu to spravilo skrat a motor zhasol. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 1. listopad 2019 Sdílet Odesláno 1. listopad 2019 přesně tohle mě napadlo--jestli se to v rejdu nedotkne drátu , proto se ptám na ty zvýšené otáčky, jenže tazatel ani nereaguje na dotaz...,takže čus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. listopad 2019 Sdílet Odesláno 1. listopad 2019 (upraveno) tam je len drat od snimaca ABS a drat na opotrebenie brzdovych dosticiek nic co by ovpyvnilo nejak motor skor by som povedal ze ma motor problem s volnobehom a ked vyrejduje naplno tak servopumpa zatazi moc motor a chcipne to aj ked je vsetko ok a vyrejdujes naplno tak to zakyve rafikou otackomeru smerom dole vtedy je aj pocut taky bzukot od servopmpy ale krokovy motorcek to zkoriguje neni vhodne chodit zbytocne do krajnych poloh ,respektive vyvolat ten bzucivy zvuk servopumpy ,vtedy tlaci cca 100barov tlaku a trpi tym riadenie aj servopumpa po case bude z riadenia unikat olej zhod remen altiku a vyrejduj naplno ak to prestane chcipat, ries samotny motor ,zacal by som krokovym motorcekom Upraveno 1. listopad 2019 uživatelem krtek 2 P607Olda ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AdamPecka Odesláno 1. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 1. listopad 2019 před 4 hodinami, ozzy56 napsal: přesně tohle mě napadlo--jestli se to v rejdu nedotkne drátu , proto se ptám na ty zvýšené otáčky, jenže tazatel ani nereaguje na dotaz...,takže čus Promiň , ale nejsem zvyklý na to že se tak rychle odpovídá ještě jednou promiň brixtr, ozzy56, Péťa a 1 další ohodnotil 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 1. listopad 2019 Sdílet Odesláno 1. listopad 2019 (upraveno) Jo, tady to frčí... Měl jsem to na několika starších benzinových autech (myslím, že zrovna rok 95 nebo 96). Auto je zřejmě vybaveno nějakým regulátorem otáček motoru, který má přidat, ovšem při volnoběhu nestihne, tak rychle přidat plyn. Možná to nějak souvisí i s řízením, které už doznalo oprav - výměn. Zřejmě měl být doraz nastavený tak, aby posilovač v té chvíli už neposiloval. Řešení je jednoduché - vyhýbej se té situaci (a je zadarmo). Upraveno 1. listopad 2019 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AdamPecka Odesláno 1. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 1. listopad 2019 (upraveno) Dobře díky všem za rady a tipy Upraveno 1. listopad 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.