Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Ferryho manželky Ford Focus Tournier mk2 1,6TDCi - pripravy na STK


Ferry

Recommended Posts

Tak pro lepší počítání 5 týdnů 3 dny v týdnu pokaždé 4 hodiny 5*3=15*4=60  když dáme průměrnou cenu hodinu v servisu 350 *60= 21000 bez materiálu. Ty jako to auto bude muset ujet nesmysl ve Tvých službách aby se to aspoň trochu rentovalo ta péče. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

projel jsem celé vlákno a mohu jen říct klobouk dolů. jak tu někdo psal, někdo hospoda ty auto ;)

Ale jen otázka, proč tohle auto takovou údržbu, je něčím výjimečné nebo tak něco? Kdyby to mělo aspoň nějaký pořádný motor (raritu) , nebo coupe,roadster,cabrio

Ale, opakuji jinak klobouk dolů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasně, ekonom by to měl vyřešené hned 😉, plusminusdělenokrát...

pak jsou ještě takové ty srdeční pocity, které se prostě zaplatit nedají, třeba vyzkoušet si, jestli na to mám, nebo umím jen tak žvanit u piva..., skládat lodičky uvnitř flašky bude taky asi pakárna, ale tomu modeláři připadá jako nejlepší věc na světě..., něco na tom bude--na první moje auto, které jsem vydoloval z vraku a nadřel se na něm jako kůň vzpomínám nejraději :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nejaky auto ve slusnym stavu na denni dojizdeni stejne potrebuju a kolik bych musel dat za nejaky jiny - aspon trojnasobek (mozna i vic) a bude to treba stejna potencionalni past na prachy, ve ktery se nakonec budu vrtat :)(kupovat funglovku fakt nechci, prachy by asi byly, ale bylo by mi jich lito) Tohle bych predtim, v tom stavu, v jakym bylo, neprodal ani za desitku, spis to bylo na to, odvezt to zhoupnout na magnet do huti. 20tis bych za tu dobu stejne nevydelal (nebo ne v soucasne praci, ktera zas ma ale jine vyhody) takze vlastne, kdyz se to vezme, 20 jsem usetril :) Jde jen o uhel pohledu.

A jestli se fakt rozhodnu pro renovaci moji 406, ktera je tou opravdovou srdcovkou a fakt bych hodne chtel ( i kdyz vlastne to auto uz taky nema zadnou cenu, v ty motorizaci apod., ale pro me nevycislitelnou - vzpominka na tatu ) tak tyhle zkusenosti se budou hodit ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však jo já to beru. To že jsem to takhle spočítal bylo tak jako že z hecu protože si myslím že kdyby to měl zadat takovou renovaci nějaké firmě tak by to asi rozumný člověk u takhle obyčejného auta třeba i zadal ale v tom smyslu proběhněte podvozek co bude třeba udělejte ale takhle do detailu by asi nikdo nechtěl jít a hlavně to pak platit.  Jasně že když potřebuješ auto na každodenní ježdění a jezdíš xx km tak potřebuješ aby na to bylo spolehnutí takže mu musíš dát péči a zase teď to dostalo péči že by jsi si toho nemusel dva roky všimnout ale to ty nevydržíš. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Ferry 406 úplně chápu o to není proč tu psát :) a zkušenosti máš dost,takže jestli jsem to pochopil, tak ani není potřeba zkoušet něco a potom to převádět na 406. Umíš toho dost a nadšení máš ještě víc.

Jen prostě stále přemýšlím proč toto auto, vůbec nemyslím na peníze co a jak stálo (jasně otázka peněz vždy a taky zdraví), i když jsi to napsal a právě, že jsi se zmínil, že něco máš ušetřeno, tak stále si myslím, že jsi mohl najít nějaký LEPŠÍ kus a dělat to na něm, aby to bylo to WOUW efekt a né jen, jsi dobrej, klobouk dolů....  ale je to vlákno o tvém fordu, tak proste klobouk dolů :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem to tu psal. Je to osobní. Co se Ferry přiženil, tak Focus stávkoval a chtěl umřít. Dostal několik "bypassů" a stejně si zase něco vymyslel. Takže teď došlo ke kompletní reinkarnaci a to by bylo, aby nebylo :D   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Super práce, fakt klobouček, já nedávno dělal na své ofci, taky zadní nápravu komplet (víceprvkovou) takže vím co to obnáší a jak si psal, ten pocit kdy jde všechno úplně lehce nahodit zpět je doslova "orál", ovšem následně auto doštelovat na geo bylo učiněné peklo a to zdaleka nejsem ani po několika měsících ve finiši abych to pak mohl stříknout voskem. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dnes rano poresena geometrie a po trech mesicich Fofik vyjel opet na svych kolech vlastni silou :D Musim teda konecne ocenit ten vychvalovanej podvozek, ted je to jizda jako po sametu a zatacky hezky s jistotou, zadny odskakovani, houpani apod. 

WhatsApp Image 2020-09-16 at 08.49.30.jpeg

WhatsApp Image 2020-09-16 at 08.52.21.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

secetl jsem taky material a prozatim je to asi za 36tis (bez ceny motoru)

zhruba:
dvouhmota 9500
rozvody s drobnostma kolem 2000
chladic 1000
naplne - mot., prev. olej, brzd. a chl. kap. 1500
pruziny 4000
zadni brzdice a prislusenstvi brzd 4000
predni naprava 6000
zadni naprava 4500
barvy, antikorozni pripravky, chemie 1800
dalsi material kolem cca 2000
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Ferry changed the title to Ferryho manželky Ford Focus Tournier mk2 1,6TDCi - webasto uz hřeje a další dodělávky výbavy

jelikoz jsem pred namontovanim bufiku do auta tento bezprostredne nevyzkousel pres diag ( naposledy jsem ho zkousel asi tak rok zpatky a pak mi uz jen lezel cekajic na montaz v krabici), pri prvnim pokusu o zapnuti jsem zjistil, ze nefunguje obehove cerpadlo a bufik se kratce po startu prehreje a odstavi s chybou. Zraneni palce mi nedovolilo se okamzite pustit do vymeny cerpadla, tak jsem aspon objednal nove u Cinana a cekal na doruceni a uzdraveni. Ted jsem se konecne dostal k vymene, takze castecne vypusteni chladiciho okruhu, demontaz bufiku z auta a prohozeni cerpadel a uz vsechno beha bez prehrivani. (stare cerpadlo bylo nakonec jen seknute nejakou rzi uvnitr, takze pomohlo rozebrani a vycisteni, bude aspon do rezervy).

Z vybavy, na kterou jsem byl zvyklej ve 406, mi chybelo samostmivaci zpetne zrcatko a destovy senzor, takze sehnani potrebnych komponent, umotani dodatecneho kabeloveho svazku a povoleni pres diag v kofiguraci auta a uz vse maka :) Zaroven jsem sehnal i origo Bluetooth handsfree modul, ktery komunikuje s autoradiem a umoznuje i jednoduche ovladani nekterych funkci hlasem, takze dozapojeni a konfigurace a dalsi prvek vybavy navic :) No a jelikoz se mi z Peugeotu libi vic i cervene podsviceni, nez to zelene Fordi, tak jeste vymena budiku z faceliftove verze focusu s maxidot displejem a cerveno-bilym podsvicenim, co zobrazuje i udaje z autoradia, bluetooth modulu a ma funkci pestovani eco kyticek za styl jizdy :D

no a jako posledni vec, na kterou jsem byl zvyklej z moji 406, sekvencni stahovani oken, v soucasne vybave jezdi automaticky pouze okno ridice a to jeste jenom dolu. Nahoru uz se musi drzet tlacitko po celou dobu a spolujezdcovo okno neumi sekvenci vubec. Zadni okna jsou jen na svihadla. Ford umi ve vyssi vybave sekvenci na vsech ctyrech elektrickych oknech a umi i funkci globalniho otevreni/uzavreni vsech oken dalkovym ovladacem centralu - to proste musim, mit a tak uz je pripravenej set vsech ctyr stahovacek do vsech dveri :)

IMG_20201118_162143.jpg

WhatsApp Image 2020-10-29 at 17.21.31.jpeg

IMG_20201118_163432.jpg

Upraveno uživatelem Ferry
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...