Mojo2 Odesláno 30. říjen 2019 Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 Ahoj, při výměně kol jsem zkoušel jak jsou na tom tyčky stabilizátoru. V čepech jsem rukou vůli nezaznamenal, ale jde s nimi poměrně lehce otočit okolo svislé osy. Je to normání nebo by to jít nemělo a je čas je vyměnit. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 30. říjen 2019 Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 že jde lehce otočit nevadí, ale nesmí mít vůli v obou kloubech, nejlepší je jednu stranu povolit a vyzkoušet..., podle ujetých kilometrů je vhodné koupit nové a když se zjistí vůle hned vyměnit, celkem dost vydrží MeyleHD když se čep tyčky točí (matku nejde povolit), uřež to opatrně fričkou (rozbrušovačkou) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 30. říjen 2019 Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 Až přijde jejich čas (Na 5008 MPV) poznáš to. Jsou to takové rány, že jsem myslel na výměnu tlumičů. Po výměně tyček klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mojo2 Odesláno 30. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 jsou tam puvodni a maji cca 71 tis. Rany pri male rychlosti a treba zabrzdeni pri couvani jsem resil a nakonec to dopadlo vymenou tlumicu. Vetsina zvuku se odstranila, ale stale se obcas takove divne zvuky ozivaji a nevim zda je to tímto nebo zda to nakonec nejde treba od rizeni. V servise kontrolovali celou napravu nez se menili tlumice a nic tam pry nenasli. Zrovna tak se obcas ozve divny zvuk, kdy se couva a zabrzdi, jak kdyz se pohnou trmeny brzdicu ci co, ale desticky se menili pred necelejma 10tis., delalo to i pred tim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kratales Odesláno 30. říjen 2019 Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 Při 71 tisících by to mělo být OK. Na Focusu jsem na nich dal 180 tkm a pak jsem preventivně měnil. Nyní na 308 najeto bez pár kilometrů 180 tkm a podvozek jsem před pár tisíci kontroloval a vše bylo naprosto pevné. Tyčky dokonce pevnější než nové Lemfördery na Focuse Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 30. říjen 2019 Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 Fokus a 308mička jsou o něco lehčí auta a Fokus má i jinou přední nápravu. Tady je řeč o Peugeotu 5008 MPV. Myslím, že i 308mička má jinou přední nápravu, než 5008mička. Proto nelze srovnávat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mojo2 Odesláno 30. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 ono v pohode a v pohode, delat tlumice po 70 tis me taky nepadlo a bum ho, nevytekly, tlumily ale byla vule pistnice v ulozeni a musim rict, ze to delalo docela randal, ale jen pri male rychlosti, couvani a prejizdeni nerovnosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 30. říjen 2019 Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 někdy lidi píšou, že jim tyčky vydržely 30 tisíc, záleží po čem jezdí--ten kdo jede za mnou si musí myslet, že jsem pod vlivem, jak třeba ve městě vyhýbám kanálům, jak kličkuju , chtělo by to s výměnou tyček zkontrolovat i ty gumy, co drží samotnou tyčku stabilizátoru ke kastli (uložení stabilizátoru), ale při 70 tisících by měly být OK, u těch gumových dílů záleží víc na stáří--po 10 letech je to spíše železo, než guma... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.