Tymros Odesláno 26. říjen 2019 Sdílet Odesláno 26. říjen 2019 Čaute, na palubním počítači mi vyskočila hláška depollution systém faulty a při jízdě někdy vynechává válec (auto jede chvíli normálně a chvíli na 3 válce). Auto sem hodil na diagnostiku a vyskočily mě tyto chyby: P0202 Ovládání vstřikovače válce č. 2 P0571 zavadu signal brzdoveho spinače P1693 Řízené startování a zastavování motoru : Požadavky na nastartování nebo zastavení chybí nebo neplatné U2000 Příjem informací o hlavním požadavku na probuzení Jedná se o Peugeot 407 2.2 116Kw Prosím o radu co by to mohlo být či na co se podívat. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 26. říjen 2019 Sdílet Odesláno 26. říjen 2019 První se podívej na vstřikovač č.2 (počítáno od spojky) nebo kabely k němu a vyměň brzdovej spínač ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tymros Odesláno 26. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 26. říjen 2019 díky za odpověď, k tomu č. válce - nepočítá se to od rozvodů? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 26. říjen 2019 Sdílet Odesláno 26. říjen 2019 PSA počítá válce od setrváku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tymros Odesláno 26. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 26. říjen 2019 (upraveno) díky , zítra se na to snad podívám a dám vědět Upraveno 26. říjen 2019 uživatelem Tymros Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tymros Odesláno 20. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 20. listopad 2019 Vstřikovače a svíčky sem prohodil a pořád to vyhazuje přechodnou chybu na válci 2, kabely se zdají být ok. Může to být cívka, když válec občas vynechává nahodile? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 20. listopad 2019 Sdílet Odesláno 20. listopad 2019 Může , přehoď 2 s 3 a uvidíš , jestli se závada přestěhuje ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tymros Odesláno 20. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 20. listopad 2019 To se dá přehodit jednotlivě? Já myslel, že je to celá lišta 4 cívek vkuse a, že se to měnit nedá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 20. listopad 2019 Sdílet Odesláno 20. listopad 2019 Jaj , jsem debil , hledal jsem v serviceboxu něco na VTI a nějak jsem to spojil dohromady . Samozřejmě tady je jeden blok cívek , takže si je jedině zkusit od někoho půjčit ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tymros Odesláno 20. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 20. listopad 2019 vpoho, je tu někdo z Prahy a okolí kdo má 2.2 116kw a má cívku navíc nebo je ochotný ji přehodit na chvilku se svého auta abych zjistil jestli mám cívko KO? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Almanil Odesláno 21. listopad 2019 Sdílet Odesláno 21. listopad 2019 Z Prahy ne, ale když pojedeš přes Hranice, tak bychom to mohli zkusit. Jestli teda jezdíš někdy na Vsetín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tymros Odesláno 22. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 22. listopad 2019 na Vsetín pojedu až po Vánocích a moc se mi s tím nechce jet delší trasy. Ale díky moc za nabídky. Asi ji objednám z e-shopu a když to bude dělat i s novou cívkou tak ji vrátím do 14 dní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John_Ice Odesláno 28. listopad 2019 Sdílet Odesláno 28. listopad 2019 Neříkám, že jsem tomu neublížil nebo tak nějak, ale na problém se vstřikovačem (sem tam i na 2 válce) jsem najel pár set km dokonce i pár tisíc... hlavně super na A dálnici, když jsem jel 40km/h a bál jsme se, že to někdo do mě narve. Možná se může propálit válec, možná může se zapálit benzín v kaťáku….možná jsem měl štěstí, možná, že jsem hlavně jezdil na LPG, ale po opravě od té doby mě motor nijak nezlobil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dábel 407 Odesláno 28. listopad 2019 Sdílet Odesláno 28. listopad 2019 Ahoj Nepíšeš jestli jsi měnil cívku nebo vstik něco podobneho mám já ale já měnil jen vstřik tak se ukáže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tymros Odesláno 30. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 30. listopad 2019 Tak sem koupil novou cívku, vyměnil a auto s novou ani nenastartuje, všim sem si, že piny na koncovce nové cívky jsou trochu užší tak nevím jestli je to tím nebo jestli se ta cívka musí povolit přes dia? Poradí někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 30. listopad 2019 Sdílet Odesláno 30. listopad 2019 (upraveno) skor pozri na kontakty protikonektora cievky ci niesu unavene a moc roztiahnute alebo vyskoceny kontakt a utopeny v puzdre ,proste ci maju dobry dotyk na piny rampy a tiez ci nniesu zaoxidovane ,ak su strekni tam kontox Upraveno 30. listopad 2019 uživatelem krtek 2 baffy ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tymros Odesláno 30. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 30. listopad 2019 trošku sem ty piny k sobě secvak aby tam nebyla tak velká mezera a nová cívka stejně nejde. Stará jede ale na dia mě začala ukazovat trvalá závada, cívka - zkrat na pólu plus, zkrat na kostře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 30. listopad 2019 Sdílet Odesláno 30. listopad 2019 tu novu cievk si mal priskrutkovanu o hlav valcov? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tymros Odesláno 30. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 30. listopad 2019 (upraveno) nevím jak to myslíš, normálně sem vyměnil cívku kus za kus, a připojil, na novou sem nenastartoval ani jednou, a na staré to háže závady s těma zkratama pólu + kostrou a vlastně to samé to píše aj na nove Upraveno 30. listopad 2019 uživatelem Tymros Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2019 (upraveno) ty mas zapalovanie typu ,osobitne cievka na kazdy valec aj ked to mas v jednom bloku mas tam 6 pinov a z toho su 2 napajacie +12volt a zvysne 4 su ovladacie ale je tam treba aj trvalu kostru ,tak ma napadlo ci neni ta kostra to ze tu ramp priskrutkujes na ventilove vika (myslim origo skrutky -origo pripevnenie rampy) nemal som t ramp rozobratu takze len tak uvazjem preto ta otazka pozeram SB a vidim ze su tam 2 typy ramp mas tu spravnu ? napis pripadne vin kod a cislo a vyrobcu novej rampy Upraveno 1. prosinec 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.