Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nucená regenerace s p1598


dennis77

Recommended Posts

Ahoj,

mám Peugeot 407 sw 100kW RHR s FAP.

Rozsvítila se mi kontrolka motoru a na dia jsem zjistil že je zaplněn FAP. Mám navíc chybovou hlášku p1598 EL.mag obtoku chladící kapaliny. Vím že je na to vývojová změna, ale když to vyměním chyba tam stejně zůstane. Jak tedy spustit nucenou regeneraci. Jinak hodnota Diferenciálního tlaku výfukových plynů na volnoběh 21mbar.

Upraveno uživatelem dennis77
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

Musíš po popořadě:

P1598 je právě ventil na komoře, dá se sehnat ale stojí cca 5k a řešení je tak na rok, než odejde :( Vývojovou změnou ti sice chyba zmizí, ale objeví se dvě jiné, které by na STK "neměli" řešit.. bohužel u nás je situace taková, že si technik musí něco dokazovat a začne to řešit :) Já to aktuálně mám vyřešené tak, že tam mám odpory místo ventilu.. 

Rozepisovat se tu nemusí, protože vše jsem sepsal sem: 

 

 

ALE.. TOHLE VŮBEC NESOUVISÍ S REGENERACÍ :)

 

Dif tlak 21 na volnoběh je sakra hodně :) Nepíšeš kolik máš ve 2-3 tisících, ale typuji, že tak 150-200 už tam bude a to je opravdu FAP na výměnu a nucená regeneace (mmj která jde jne přes origo diag) ti nepomůže ;) 

To už bude na výměnu FAPu + doplnění aditiv

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za odpověd, vím že p1598 nesouvisí přímo s regeneraci, ale pro spuštění nucené regenerace musí být splněno "žádná chyba v paměti počítače motoru" a zajímá mě jak to vlastně v peugeotu dělají po vývojově změně když jim tam svítí dvě chyby, protože mě se nucená regenerace ne a ne spustit. Jinak hodnota dif tlaku při 4000 otáčkách byla 490 mbar. Vyřešil jsem to jízdou po dálnici při 3000 až 4000 otáček. Vůbec bych neměl potřebu zakládat toto téma pokud by auto necukalo a táhlo jak má. 

Fap nechat vyčistit nebo pořídit nový + jakou značku, protože slyšel jsem o polské firmě JMJ a nic moc?

fap.pdf

Upraveno uživatelem dennis77
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1598 nevadí nucené regeneraci ;) ale FAP máš total zabetonovanej a tam už regenerace fakt nepomůže ;) 

 

FAP nový jedině origo.. Peugeot na něj má ještě teď dalších 25% dolů a vychází to ve výsledku kolem 10ky plus práce ;) Zároveň je dobré doplnit aditiva.. takže reálně cca 15 tis se dostaneš :) 

JMJ atd nemá cenu kupovat.. to s FAPem má společný jen název a zaděláváš si na další problémy v autě

 

Koukám že jsi z Prahy, to bych ti dokázal u nás v AV Caru pomoci ;) 

 

Jinak Peugeot chybu řeší tak, že odpojíš ventil, odpojíš ovzdušňovací ventil, vyměníš komoru termostatu a ty dvě chyby se ignorují :) Teoreticky můžeme u nás ještě přehrát jednotku motoru, ale u mé 307 to nepomohlo... :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...