dennis77 Odesláno 26. říjen 2019 Sdílet Odesláno 26. říjen 2019 (upraveno) Ahoj, mám Peugeot 407 sw 100kW RHR s FAP. Rozsvítila se mi kontrolka motoru a na dia jsem zjistil že je zaplněn FAP. Mám navíc chybovou hlášku p1598 EL.mag obtoku chladící kapaliny. Vím že je na to vývojová změna, ale když to vyměním chyba tam stejně zůstane. Jak tedy spustit nucenou regeneraci. Jinak hodnota Diferenciálního tlaku výfukových plynů na volnoběh 21mbar. Upraveno 26. říjen 2019 uživatelem dennis77 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 27. říjen 2019 Sdílet Odesláno 27. říjen 2019 Ahoj, Musíš po popořadě: P1598 je právě ventil na komoře, dá se sehnat ale stojí cca 5k a řešení je tak na rok, než odejde Vývojovou změnou ti sice chyba zmizí, ale objeví se dvě jiné, které by na STK "neměli" řešit.. bohužel u nás je situace taková, že si technik musí něco dokazovat a začne to řešit Já to aktuálně mám vyřešené tak, že tam mám odpory místo ventilu.. Rozepisovat se tu nemusí, protože vše jsem sepsal sem: ALE.. TOHLE VŮBEC NESOUVISÍ S REGENERACÍ Dif tlak 21 na volnoběh je sakra hodně Nepíšeš kolik máš ve 2-3 tisících, ale typuji, že tak 150-200 už tam bude a to je opravdu FAP na výměnu a nucená regeneace (mmj která jde jne přes origo diag) ti nepomůže To už bude na výměnu FAPu + doplnění aditiv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dennis77 Odesláno 27. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 27. říjen 2019 (upraveno) Děkuji za odpověd, vím že p1598 nesouvisí přímo s regeneraci, ale pro spuštění nucené regenerace musí být splněno "žádná chyba v paměti počítače motoru" a zajímá mě jak to vlastně v peugeotu dělají po vývojově změně když jim tam svítí dvě chyby, protože mě se nucená regenerace ne a ne spustit. Jinak hodnota dif tlaku při 4000 otáčkách byla 490 mbar. Vyřešil jsem to jízdou po dálnici při 3000 až 4000 otáček. Vůbec bych neměl potřebu zakládat toto téma pokud by auto necukalo a táhlo jak má. Fap nechat vyčistit nebo pořídit nový + jakou značku, protože slyšel jsem o polské firmě JMJ a nic moc? fap.pdf Upraveno 27. říjen 2019 uživatelem dennis77 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 27. říjen 2019 Sdílet Odesláno 27. říjen 2019 1598 nevadí nucené regeneraci ale FAP máš total zabetonovanej a tam už regenerace fakt nepomůže FAP nový jedině origo.. Peugeot na něj má ještě teď dalších 25% dolů a vychází to ve výsledku kolem 10ky plus práce Zároveň je dobré doplnit aditiva.. takže reálně cca 15 tis se dostaneš JMJ atd nemá cenu kupovat.. to s FAPem má společný jen název a zaděláváš si na další problémy v autě Koukám že jsi z Prahy, to bych ti dokázal u nás v AV Caru pomoci Jinak Peugeot chybu řeší tak, že odpojíš ventil, odpojíš ovzdušňovací ventil, vyměníš komoru termostatu a ty dvě chyby se ignorují Teoreticky můžeme u nás ještě přehrát jednotku motoru, ale u mé 307 to nepomohlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.