Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Hospůdka U Riftera + zkušenosti a rady


perito

Recommended Posts

V 1. 3. 2020 at 19:04, kojak napsal:

Zdravím všechny,

neví někdo fundovaný jak se u Riftera mění olej ? Měl jsem to v servisu a teď u známého na zvedáku ale pod vozem jsem neobjevil ani známku po demontáži a následné montáži plastového krytu pod motorem. Takže starý olej asi vývěva přes měrku ? Ale výměna filtru teda nevím jak, pokud je na levé straně po směru jízdy, a je  to ta černá piksla s velkým šestihranem pod hadicemi a sáním. Toto netknuto, takže je mi docela záhadou jak to byli schopní vyměnit, vím, že se mění vložka a obal s šestihranem zůstává. Bohužel jsem to objevil až pozdě po převzetí ze servisu a olej na měrce je už černej jak bota. Pokud někdo ví jak na to budu rád, příště si to vyměním sám. Jinak motor je 1,5 diesel manuál.

Díky

No hele na Tvým místě bych tam klidně dojel až bude čas na výměnu. Ale před výměnou si " ocejchuj " víko filtru oleje a vypouštěcí šroub na vaně nebo minimálně ten plastovej dekl pod autem.  Stačí vzít lak na nehty nebo barvu a malinkej štěček a udělat rysku přes spoje aby se ta ryska " trhla " při manipulaci s tím kusem auta. Až budeš mít rysky hotové tak si to vyfoť. A při předávání auta si nech do předáváku zapsat jakou technologií provádí výměnu oleje. Při přebírání auta zkontroluj " rysky " myslím si že bude stačit na filtru a pokud nebude " tržená " tak udělej vyrvál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nad podobným přístupem jsem taky uvažoval, jako prevence i pro další kolegy co tam jezdí to asi stojí za to. Co jsem zjišťoval, tak odsávání přes měrku je běžný postup, dokonce i schválený výrobcem. To je teda síla, ale asi jim o motor nejde, hlavně když bude kšeft. O filtru se nebavím, tam je výměna jasná. Jinak dík za reakci.

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj lidi chci se jenom zeptat jestli máte  na stínítku u spolujezdce zrdcatko,nebo ne.Já ho mám akorát u řidiče,což mě připadá divné.\\Zjistil jsem to dnes.Ještě jeden dotaz,když mám zapnutí rádio,takmám jenom pár rádií s barevným logem a některé úplně bez loga.V práci máme kodiaq a tam jsou všechny stanice s logem a barevné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 4. 3. 2020 at 7:02, kojak napsal:

……………... Co jsem zjišťoval, tak odsávání přes měrku je běžný postup, dokonce i schválený výrobcem...……...

Nevím jak je udělaná vana u té 1.5 ale třeba u 1.6 Hdi je vana tak debilní že je téměř jedno jestli olej odsaješ nebo vypustíš možná že když je pořádná odsávačka tak že tam zůstane oleje míň než při vypouštění pokud teda nemáš vanu upravenou jako mají někteří zdejší kluci. Osobně taky na některých autech olej odsávám, pravidelně ke mně jezdí dva taxikáři a u nich jsem domluvený že 3x odsávám a 1x vypouštím ale tak u nich je to o tom že jsou tady i 3x za rok kolik namrskaj km. A protože to ke mě maj " daleko " tak to většinou bývá takové jako že zavolaj že se blíží výměna že mají xxxx do výměny a abych nakoupil že jak bude cesta tak se zastaví a pak zavolá večer hele zejtra ráno nebo okolo poledne mám dvě hodiny čas přijedu taky se mi stalo že jsem jednomu měnil olej na ulici protože dílna plná dvůr plnej ale on měl čas tak jsem to odsál na ulici a bylo. Ono u toho odsávání je menší riziko že si uděláš na dílně bordel než při vypouštění proto se to teď začíná hodně používat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

stále se rozhoduju jestli krátkou nebo dlouhou verzi rifteru. Auto má být na rodinné využití. Zatím jsme tři (roční dítě) a když jedeme na dovolenou máme problém se nasoukat do combi oktávky. Když jsem se díval na objemy kufrů tak papírově krátký rifter proti oktávce zas tak extrémní rozdíl není (objem kufru pod plato). Koupil někdo krátkého riftera a po nějaké době užívání zjistil, že by byla lepší long verze?:-).

Jaké máte zkušenosti s každodenním využitím LONG verze? Neřeším ani tak cenový rozdíl (i když je cca 30 tisíc což není málo)mezi krátkou a dlouhou verzí ale spíš parkování např. ve městě. Přece jen long verze už je pořádný kus auta.

 

Děkuji za postřehy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdim v L2 denne po Praze a jeste se mi nestalo,ze bych se nekam nevesel 😉 posez je pekne vysoko,senzory te pusti na max cca 100-150mm od tazneho vzadu a predek je kratky,takze pohoda. Horsi je se pak v rade dostat do kufru kvuli velkym dverim kufru,kdyz jsi na tesno,resim to bokem sklopenim sedacky...co se tyce jizdnich vlastnosti,je long pohodlnejsi co se zadni napravy tyce. Mam jeste octavku Combi III,jezdime radi kempovat a kdyz jsem do ni dal nas stan pro 8 lidi, zidlicky a stolek,byl kufr plny. To se u riftra nestane😁 navic i kdyz je 3.rada sedacek,tak je pohodlne posezeni.

Za me long zvitezil !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...