Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Hospůdka U Riftera + zkušenosti a rady


perito

Recommended Posts

  • O 3 týdny později...

Pánové - nejdou nějak změnit ty obrazovky na palubce - kde ta první ukazuje aktuální dojezd, aktuálnís potřebu a čas Start-stop? Na starém autě mi to třeba ukazovalo i dobu jízdy od vynulování ... v manuálu se píše jen něco ve smyslu, že se dají změnit přednastavené hodnoty ...  ale když podržím SET, jak se v manuálu píše, tak se mi vždy jen vynuluje ujetá vzdálenost.

Dnes ráno jsem vyjel a opět nefungovaly vyhřívané sedačky. Vzpomněl jsem si na ten článek o nabíjení akumulátorů nových aut a doma jsem připojil nabíječku - ukazovala mi napětí na baterce 12.1V - trvalo 4 hodiny nabíjení, než se baterka nabila doplna ... takže to dobíjení asi budu praktikovat častěji ... Přemýšlím, že si u auta udělám zásuvku, abych nemusel tahat prodlužovák 😉 Budu mít takový fosilní elektromobil s nabíjením přes noc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...
  • O 2 týdny později...

Vím že to takhle zní hrozně hloupě, ale při tankování [nafta] mi nejde hubice zasunout do plnicího hrdla, aniž by nevypadla když ji pustím 😳 Jinak řečeno, musím hubici držet celé tankování (nemluvím o spoušti, tu si zajistím).

Už jsem Ríšu tankoval několikrát na různých čerpačkách, ale nikdy jsem neměl čas/prostor to blíž zkoumat. Jsem jediný, komu se to stává? 

Upraveno uživatelem Bozza
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 10. 1. 2020 at 13:58, Pískáč napsal:

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat, zda jste dostali od svého prodejce nějakou slevu, nebo platí cena jakou si udělám v konfiguraci na webu.

Pokud jste dostali slevu, jaká tak byla?

Děkuji a přeji pěkný den a klidný víkend.

20 %, aniž bych si o ni řekl, nabídli ji rovnou a nijak se neznáme. Bylo to u Domanskýho, Černý most, Praha

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 3 týdny později...

Zdravím všechny,

neví někdo fundovaný jak se u Riftera mění olej ? Měl jsem to v servisu a teď u známého na zvedáku ale pod vozem jsem neobjevil ani známku po demontáži a následné montáži plastového krytu pod motorem. Takže starý olej asi vývěva přes měrku ? Ale výměna filtru teda nevím jak, pokud je na levé straně po směru jízdy, a je  to ta černá piksla s velkým šestihranem pod hadicemi a sáním. Toto netknuto, takže je mi docela záhadou jak to byli schopní vyměnit, vím, že se mění vložka a obal s šestihranem zůstává. Bohužel jsem to objevil až pozdě po převzetí ze servisu a olej na měrce je už černej jak bota. Pokud někdo ví jak na to budu rád, příště si to vyměním sám. Jinak motor je 1,5 diesel manuál.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@kojak pokud nemáš na deklu pod motorem origo otvor pod vanou motoru, tak musíš dekl sundat (je dobré si hned ten otvor vyrobit, abys nemusel dekl shazovat při výměně oleje), v okolí plast. víka olej. filtru demontuj plast. hadice--jsou nacvakávací), abys měl více místa pro demontáž víka filtru, měnit olej odsátím přes měrku je těžký zločin :), ale je to tvůj motor..., nový O kroužek na víku filtru dobře usaď v drážce a namaž olejem, jinak to tudy někdy teče

že si po výměně oleje nezkontrolujete stav na měrce hned v servisu je váš problém--už staří komančové říkali důvěřuj, ale prověřuj , jinak byste hned zjistili podle barvy oleje, že vás ojeb..., odup..., no však víte 🤠

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, vagi napsal:

Chem.rozbor oleje by napověděl, ale je to celkem darda. Nicméně pokud jen trošku odsáli a dolili...prasečina.

Schválně bych juknul na vložku filtru. Kolik si najel s novým olejem?

Už jsem na tom najel  asi 3 000km, dobře mně tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 23 hodinami, ozzy56 napsal:

@kojak pokud nemáš na deklu pod motorem origo otvor pod vanou motoru, tak musíš dekl sundat (je dobré si hned ten otvor vyrobit, abys nemusel dekl shazovat při výměně oleje), v okolí plast. víka olej. filtru demontuj plast. hadice--jsou nacvakávací), abys měl více místa pro demontáž víka filtru, měnit olej odsátím přes měrku je těžký zločin :), ale je to tvůj motor..., nový O kroužek na víku filtru dobře usaď v drážce a namaž olejem, jinak to tudy někdy teče

že si po výměně oleje nezkontrolujete stav na měrce hned v servisu je váš problém--už staří komančové říkali důvěřuj, ale prověřuj , jinak byste hned zjistili podle barvy oleje, že vás ojeb..., odup..., no však víte 🤠

A poznáš to když ti z dílny přivezou auto a motor běží jen co dojedou před dílnu je ten olej na měrce čistý a průhledný film?Jako když dolejes olej a nestartuje s a jen kontroluješ?Diesla nemám a u benzínu je pěkný film i 2500km po výměně  pak teprve začne měnit barvu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když mění v servisu olej a vymění celou náplň (jak by se to mělo dělat), tak olej musí být čistý, protože motor od výměny najel jen pár metrů z dílny na plac..., samozřejmě u dieselu olej dřív zčerná než u benzínu, ale néé po pár metrech jízdy :bojim,  já spíše nechápu lidi, co při převzetí auta podepíšou papíry, sednou do něj a odjedou domů bez jakékoliv kontroly svého majetku za statisíce korun :myslim

samozřejmě, že tam neprolézám auto hodinu, ale zvednu kapotu a zkontroluju náplně, obejdu auto, jestli není poškrábané, nabourané atd.,  nedá se zkontrolovat úplně všecko, to dá rozum, ale to co můžu obhlédnout během cca 10 minut během obejítí auta

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...