Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Hospůdka U Riftera + zkušenosti a rady


perito

Recommended Posts

před 19 hodinami, zbyn12345 napsal:

Co se týká start stop tak myslím, že  jsou to kromě ekonomiky taky ekologické tlaky, aby bylo uživatelům co nejvíce znepříjemněno vypínání této velmi užitečné věci.

Ještě jsem si vzpomněl že v nových verzích chybí tlačítko na vypínání stabilizačního systému a asi schránka pod předním sedadlem.

Ostatní automobilky s postupem výroby přidávají příslušenství tak Peugeot jde svou vlastní cestou. Můžeme očekávat zrušení středové konzoly protože je komplikovaná na montáž. To je i důvod proč je u sesterských vozu pouze za příplatek .

 

Tak v Combo je na tomto rovnako.USB chyba,tlačítko štart/stop tiež a schránka tiež. Kde býva uložené náradie ak je auto s rezervou? Nemalo by to byť v schranke pod spolujazdcom ?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem listovat  manuálem a chtěl bych se Vás zeptat jak je vyřešeno uzamykání nádrže?

Jestli to chápu správně tak při bezkličkovém startování je auto vybaveno uzamknutím krytu nádrže - zamknutí vozu tedy uzamyká i "dvířka" přístup k nádrži a Adblue.

U auta se startováním klíčkem se ale kryt nádrže neuzamyká a je nutno odemykat "špunt" nádrže klíčkem a krytka na AdBlue nemá žádné zajištění?

Nerad bych aby mi někdo z nudy před barákem přidal jeho močovinu do mé nádrže na močovinu. Byl by to pak asi drahý špás:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky přispěju s troškou do mlýna: 

Po nastartování klasicky vypínám u levého kolena start&stop a hlídání čar. Ale. Poslední dva dny pozoruju, že po nastartování už start&stop svítí, tudíž už je deaktivované.... A čáry mi zase tak nevadí. 

Prostě auto mne má rádo a usnadňuje mi to, co to jde 🙂

jen doufám, že to není začátek nějakých dalších komplikací...... 😉

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Automatické vypnutí Start&Stopu může signalizovat že baterka není v dobré kondici, tak aby v pohodě zvládala opakované startování. Někde jsem četl, že u současných aut se baterka nabíjí zejména když se brzdí motorem, aby její nabíjenípři běžném chodu nezvyšovalo spotřebu a tím nezvyšovalo emise.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, zbyn12345 napsal:

Tady jeden zajímavý článek jak je to s moderními alternátory v současných vozech. Bohužel už neplatí staré pravidlo když jedu tak dobíjím.

https://www.auto.cz/nespolehlivost-baterii-modernich-aut-jak-je-to-ve-skutecnosti-s-jejich-vydrzi-125770

Tak mi to nedalo a ráno jsem dal auto na nabíječku (chytrou z Lidlu). Nevěřili byste, jaký je k mínusovému pólu špatný přístup ... skoro nikam se kleštičky nedají přicvaknout. No - a baterka nabitá na 100%. Ale je pravda, že jsem vždy byl zvyklý hodně brzdit motorem ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 27. 11. 2019 at 16:32, Regis1980 napsal:

Nářadí jsem našel, část je pod sedadlem řidiče a hever pod sedadlem spolujezdce. Lépe se do toho leze zadními dveřmi. Vešly se mi tam ještě gumicuky a hasičák.

No umístit hasičák pod přední sedačku na místo přístupné zadními dveřmi to chce fištróna. K čemu je v autě takhle umístěný hasičák jestli se můžu zeptat? Mě teda fotr dlouholetý to hasič učil že pokud už do auta cpu hasičák tak abych ho dal na místo dobře přístupné aby byl co nejvíc po ruce. Ve většině aut jsem měl hasičák okolo středového tunelu nebo přímo na něm tak aby v případě potřeby jsem po něm hrábnul na jedno ohnutí od volantu. V 807 byl přímo uprostřed mezi sedačkama teď jsem ho přesunul dozadu do kufru ale je na sloupku pátých dveří kde když je otevřu tak ho bez problému vyškubnu i když je kufr plnej.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 28. 11. 2019 at 14:25, Martin-ant napsal:

Taky přispěju s troškou do mlýna: 

Po nastartování klasicky vypínám u levého kolena start&stop a hlídání čar. Ale. Poslední dva dny pozoruju, že po nastartování už start&stop svítí, tudíž už je deaktivované.... A čáry mi zase tak nevadí. 

Prostě auto mne má rádo a usnadňuje mi to, co to jde 🙂

jen doufám, že to není začátek nějakých dalších komplikací...... 😉

 

Taky se mi to po startu samo deaktivovalo. Zkusil jsem to zapnout a napsalo to "S@S deaktivovan, nevhodná teplota".

Upraveno uživatelem Packy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 29. 11. 2019 at 9:25, Vena garážmistr napsal:

No umístit hasičák pod přední sedačku na místo přístupné zadními dveřmi to chce fištróna. K čemu je v autě takhle umístěný hasičák jestli se můžu zeptat? Mě teda fotr dlouholetý to hasič učil že pokud už do auta cpu hasičák tak abych ho dal na místo dobře přístupné aby byl co nejvíc po ruce. Ve většině aut jsem měl hasičák okolo středového tunelu nebo přímo na něm tak aby v případě potřeby jsem po něm hrábnul na jedno ohnutí od volantu. V 807 byl přímo uprostřed mezi sedačkama teď jsem ho přesunul dozadu do kufru ale je na sloupku pátých dveří kde když je otevřu tak ho bez problému vyškubnu i když je kufr plnej.  

Uznávám, že to není nejlepší místo, ale není to zas tak hrozný. Dá se na něj dosáhnout i zepředu, jen zezadu je to lepší. Ale nevidím rozdíl v tom, běžet do kufru a otvírat zadní dveře, nebo otevřít boční dveře a šáhnout pod sedačku, to si troufnu tvrdit, že bych ho měl v ruce rychleji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...