Regis1980 Odesláno 26. listopad 2019 Sdílet Odesláno 26. listopad 2019 petrkaspi vypnutí start-stop je na dva doteky - na obrazovce ťuknout na nastaven auta a pak u první volby na off, takže to není tak hrozný. Ale ještě jsem si nezvykl, takže obvykle to vypínám po první křižovatce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrkaspi Odesláno 27. listopad 2019 Sdílet Odesláno 27. listopad 2019 Díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ejik Odesláno 27. listopad 2019 Sdílet Odesláno 27. listopad 2019 před 19 hodinami, zbyn12345 napsal: Co se týká start stop tak myslím, že jsou to kromě ekonomiky taky ekologické tlaky, aby bylo uživatelům co nejvíce znepříjemněno vypínání této velmi užitečné věci. Ještě jsem si vzpomněl že v nových verzích chybí tlačítko na vypínání stabilizačního systému a asi schránka pod předním sedadlem. Ostatní automobilky s postupem výroby přidávají příslušenství tak Peugeot jde svou vlastní cestou. Můžeme očekávat zrušení středové konzoly protože je komplikovaná na montáž. To je i důvod proč je u sesterských vozu pouze za příplatek . Tak v Combo je na tomto rovnako.USB chyba,tlačítko štart/stop tiež a schránka tiež. Kde býva uložené náradie ak je auto s rezervou? Nemalo by to byť v schranke pod spolujazdcom ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Regis1980 Odesláno 27. listopad 2019 Sdílet Odesláno 27. listopad 2019 Nářadí jsem našel, část je pod sedadlem řidiče a hever pod sedadlem spolujezdce. Lépe se do toho leze zadními dveřmi. Vešly se mi tam ještě gumicuky a hasičák. Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbyn12345 Odesláno 27. listopad 2019 Sdílet Odesláno 27. listopad 2019 Dnes jsem listovat manuálem a chtěl bych se Vás zeptat jak je vyřešeno uzamykání nádrže? Jestli to chápu správně tak při bezkličkovém startování je auto vybaveno uzamknutím krytu nádrže - zamknutí vozu tedy uzamyká i "dvířka" přístup k nádrži a Adblue. U auta se startováním klíčkem se ale kryt nádrže neuzamyká a je nutno odemykat "špunt" nádrže klíčkem a krytka na AdBlue nemá žádné zajištění? Nerad bych aby mi někdo z nudy před barákem přidal jeho močovinu do mé nádrže na močovinu. Byl by to pak asi drahý špás:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin-ant Odesláno 28. listopad 2019 Sdílet Odesláno 28. listopad 2019 Taky přispěju s troškou do mlýna: Po nastartování klasicky vypínám u levého kolena start&stop a hlídání čar. Ale. Poslední dva dny pozoruju, že po nastartování už start&stop svítí, tudíž už je deaktivované.... A čáry mi zase tak nevadí. Prostě auto mne má rádo a usnadňuje mi to, co to jde jen doufám, že to není začátek nějakých dalších komplikací...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Packy Odesláno 28. listopad 2019 Sdílet Odesláno 28. listopad 2019 @Martin-ant A jde ten Start-stop zapnout?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin-ant Odesláno 28. listopad 2019 Sdílet Odesláno 28. listopad 2019 Tak to nevím, nezkoušel jsem. Takle mi to docela jako vyhovuje. Co kdyby se to pak vrátilo do normálu??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Packy Odesláno 28. listopad 2019 Sdílet Odesláno 28. listopad 2019 My máme služební Duster ... a tam to S@S vypadnul spolu s tempomatem ... je to nějaká chyba v ŘJ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin-ant Odesláno 28. listopad 2019 Sdílet Odesláno 28. listopad 2019 Ty jo..... Nestraš..... No jinak všechno funguje správně. Zdá se...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ringojr Odesláno 28. listopad 2019 Sdílet Odesláno 28. listopad 2019 Automatické vypnutí Start&Stopu může signalizovat že baterka není v dobré kondici, tak aby v pohodě zvládala opakované startování. Někde jsem četl, že u současných aut se baterka nabíjí zejména když se brzdí motorem, aby její nabíjenípři běžném chodu nezvyšovalo spotřebu a tím nezvyšovalo emise. Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbyn12345 Odesláno 28. listopad 2019 Sdílet Odesláno 28. listopad 2019 Tady jeden zajímavý článek jak je to s moderními alternátory v současných vozech. Bohužel už neplatí staré pravidlo když jedu tak dobíjím. https://www.auto.cz/nespolehlivost-baterii-modernich-aut-jak-je-to-ve-skutecnosti-s-jejich-vydrzi-125770 Raďous007 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Packy Odesláno 28. listopad 2019 Sdílet Odesláno 28. listopad 2019 Hm, tak jestli to nesouvisí s tou občasnou nefunkčností vyhřívání sedaček ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Packy Odesláno 29. listopad 2019 Sdílet Odesláno 29. listopad 2019 před 12 hodinami, zbyn12345 napsal: Tady jeden zajímavý článek jak je to s moderními alternátory v současných vozech. Bohužel už neplatí staré pravidlo když jedu tak dobíjím. https://www.auto.cz/nespolehlivost-baterii-modernich-aut-jak-je-to-ve-skutecnosti-s-jejich-vydrzi-125770 Tak mi to nedalo a ráno jsem dal auto na nabíječku (chytrou z Lidlu). Nevěřili byste, jaký je k mínusovému pólu špatný přístup ... skoro nikam se kleštičky nedají přicvaknout. No - a baterka nabitá na 100%. Ale je pravda, že jsem vždy byl zvyklý hodně brzdit motorem ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 29. listopad 2019 Sdílet Odesláno 29. listopad 2019 V 27. 11. 2019 at 16:32, Regis1980 napsal: Nářadí jsem našel, část je pod sedadlem řidiče a hever pod sedadlem spolujezdce. Lépe se do toho leze zadními dveřmi. Vešly se mi tam ještě gumicuky a hasičák. No umístit hasičák pod přední sedačku na místo přístupné zadními dveřmi to chce fištróna. K čemu je v autě takhle umístěný hasičák jestli se můžu zeptat? Mě teda fotr dlouholetý to hasič učil že pokud už do auta cpu hasičák tak abych ho dal na místo dobře přístupné aby byl co nejvíc po ruce. Ve většině aut jsem měl hasičák okolo středového tunelu nebo přímo na něm tak aby v případě potřeby jsem po něm hrábnul na jedno ohnutí od volantu. V 807 byl přímo uprostřed mezi sedačkama teď jsem ho přesunul dozadu do kufru ale je na sloupku pátých dveří kde když je otevřu tak ho bez problému vyškubnu i když je kufr plnej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
perito Odesláno 29. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 29. listopad 2019 @Martin-ant Jestli ono to není vypnuté při startu, protože je venku zima... myslím, že jsem o tom někde četl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin-ant Odesláno 29. listopad 2019 Sdílet Odesláno 29. listopad 2019 Při deseti stupních by to nemělo hrát roli.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BedaTr Odesláno 2. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2019 (upraveno) Tak vcera mi rifter aplikace nahlasila dalsi aktualizaci obrazovky... Nahrano ale opet nepozoruji zadne nove zmeny v infotimentu... Upraveno 8. prosinec 2019 uživatelem BedaTr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Packy Odesláno 2. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2019 (upraveno) V 28. 11. 2019 at 14:25, Martin-ant napsal: Taky přispěju s troškou do mlýna: Po nastartování klasicky vypínám u levého kolena start&stop a hlídání čar. Ale. Poslední dva dny pozoruju, že po nastartování už start&stop svítí, tudíž už je deaktivované.... A čáry mi zase tak nevadí. Prostě auto mne má rádo a usnadňuje mi to, co to jde jen doufám, že to není začátek nějakých dalších komplikací...... Taky se mi to po startu samo deaktivovalo. Zkusil jsem to zapnout a napsalo to "S@S deaktivovan, nevhodná teplota". Upraveno 2. prosinec 2019 uživatelem Packy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Regis1980 Odesláno 3. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2019 V 29. 11. 2019 at 9:25, Vena garážmistr napsal: No umístit hasičák pod přední sedačku na místo přístupné zadními dveřmi to chce fištróna. K čemu je v autě takhle umístěný hasičák jestli se můžu zeptat? Mě teda fotr dlouholetý to hasič učil že pokud už do auta cpu hasičák tak abych ho dal na místo dobře přístupné aby byl co nejvíc po ruce. Ve většině aut jsem měl hasičák okolo středového tunelu nebo přímo na něm tak aby v případě potřeby jsem po něm hrábnul na jedno ohnutí od volantu. V 807 byl přímo uprostřed mezi sedačkama teď jsem ho přesunul dozadu do kufru ale je na sloupku pátých dveří kde když je otevřu tak ho bez problému vyškubnu i když je kufr plnej. Uznávám, že to není nejlepší místo, ale není to zas tak hrozný. Dá se na něj dosáhnout i zepředu, jen zezadu je to lepší. Ale nevidím rozdíl v tom, běžet do kufru a otvírat zadní dveře, nebo otevřít boční dveře a šáhnout pod sedačku, to si troufnu tvrdit, že bych ho měl v ruce rychleji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.