Háček Odesláno 16. říjen 2019 Sdílet Odesláno 16. říjen 2019 Zdarec, neřešil tu už někdo co zpusobuje zvuk u většiny motorů 1,1 a 1,4 u některých 1,6 8v źvuk jako pračka ? Začalo se mi to ted ozývat hlasitějc a přemejšlim čim to muže bejt. Je to takovej ten ,,pračka" zvuk, nejukvičenější je to hlavně po za hřátí, studený to snad ani nepípne. Rozvody jsem ted dělal a je to beze změny (doufal jsem že to bude kladka nebo pumpa) , kvičí to i se sundanym řemenem alternátoru, osobne mi to přijde blbí když to valim po rychlostce a zní to jakobych měl pod kapotou kompresor , nemluvim o jízdě ve městě kde stojim na červenou a kvičí to stejně .. ... Řešil to tu někdo tedy ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 16. říjen 2019 Sdílet Odesláno 16. říjen 2019 Při sešlápnutí pedálu spojky se zvuk nezmění? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 16. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 16. říjen 2019 (upraveno) Ne, Spojková sada má nalítáno tak 10tis, právě že se to při ničem nemění, ale jako co jsem si všim tak hodně 1,4ek to dělá, olej v motoru měněn tak cca 5tis zpět. prošel jsem i věci na sání jestli to nehvízdá nějaká dirka ale nic jsem nenašel, navíc by to ovlivnovalo otačky, když se zaposlouchám tak to zní jak přidřený na vačce ... Edit - teda mění se hlasitost s otáčkama a asi trochu i frekvence.Ale za jízdy to přeřvě vejfuk a kolemproudící vzduch Upraveno 16. říjen 2019 uživatelem Háček Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 16. říjen 2019 Sdílet Odesláno 16. říjen 2019 Aktivní uhlí, včetně ventilu a hadic? Vytahaný řetízek pohonu olejové pumpy? Neslyším zvuk, tak vařím z vody.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 16. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 16. říjen 2019 já vím já vím že vaříš z vody, ono vařit bez vody taky nejde .. řetízek pumpy nevím, čeká mě přetesnění vany to budu dělat s další výměnou oleje tak na to mrknu, aktivní uhlí myslíš ten ventil co je v podběhu ? od tamtud to také není, je to čistě slyšet od motoru , prvně se mi to zdálo od rozvodů, ale po výměně sady je to stejné tak už nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 16. říjen 2019 Sdílet Odesláno 16. říjen 2019 (upraveno) Myslíš to skuhrání na volnoběh? To je vlastnost těhle TU motorů. Slyšitelný nejvíc na straně rozvodového řemene u vaček. Studený olej navíc dělá ještě jeden charakteristický zvuk od olejového čerpadla, takovy kňučení zase. Líp to nepopíšu. Dělají to snad všechny motory, který jsem naposlouchal řady TU. U některých jsem měl jistotu, že jsou v dobré formě a není důvod špatnej olej, rozvody, vydřený váčkovice atd... je to normální projev TUček. Upraveno 16. říjen 2019 uživatelem inoxing Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 16. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 16. říjen 2019 Inoxing, asi myslíme stejny knourani jak jsem psal, olej neni starej dal jsem mobil super 2000 10w-40, rozvody jsem delal asi pred tydnem, na ulozenj vacky se bohuzel nepodivam protoze bych musel sundat hlavu takze to resit zatim nebudu ale diky za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 16. říjen 2019 Sdílet Odesláno 16. říjen 2019 před 5 minutami, inoxing napsal: Studený olej navíc dělá ještě jeden charakteristický zvuk od olejového čerpadla, takovy kňučení zase. Líp to nepopíšu. Za studena to dělalo mně u 106 954ccm.... Něco jako servo na dorazu.... inoxing ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 16. říjen 2019 Sdílet Odesláno 16. říjen 2019 (upraveno) Přesně tak. Můze být komplet nova rozvodova sada, řemen příslušenství, nový olej, filtry, vačky krásný a bude takhle skuhrat na volnoběh každý TU. Bude to takhle dělat i 1.6 16V TU5, 1.4 8V TU3, i 1.1 8V TU1. Jak TU motor charakteristicky neskuhrá (nepřede) na volnoběh, je něco špatně . Upraveno 16. říjen 2019 uživatelem inoxing Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 16. říjen 2019 Sdílet Odesláno 16. říjen 2019 No jo, ale @Háček píše "hlavně po zahřátí".... Mně to dělalo za studena a až od určitého nájezdu.... Dejme tomu, že to mělo 160 tkm a dělat to začalo při 120 tkm…. Teda +- , jen tak pro představu.... Že by unavená pružinka na regulátoru tlaku olejového čerpadla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 16. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 16. říjen 2019 Hafity, myslíš že by to nenatlacilo tolik oleje az nahoru na vacku? A ano mas pravdu, dela to po zahrati, rano studeny to jen chvili klape ale behem nekolika vteřin se to uklidni. Ale ohraty to zacne kvilet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 16. říjen 2019 Sdílet Odesláno 16. říjen 2019 (upraveno) Hmm, to nevim. Skuhrani na volnoběh je normalni, kvileni v otackach normalni neni (zase zalezi v jake mire). Jak je ta čeština barvitá . Jo, zahraty motor na volnobeh to hlavne dela kolem volnobeznych otacek 800, u studenyho motoru si jednotka nastavi vic otacek, tak se neprojevuje tolik "to skuhrani". To cvakani budou delat hydrostely, to je normalni po startu, ze chvilku zacvakaji, po chvili to musi stichnout (treba TU1A nema hydrostely, tam se serizuji vule). Zalezi u jakeho motoru... Upraveno 16. říjen 2019 uživatelem inoxing Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 16. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 16. říjen 2019 Tu3jp taky hydra nemá, vuli jsem uz taky serizoval, s tim studenym motorem mas asi pravdu je gakt ze studenej si drzi otacky na 1100 cca, ale neni slyšet nic, zitra zkusim zaznamenat za jizdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter23p Odesláno 16. říjen 2019 Sdílet Odesláno 16. říjen 2019 Tohle knučení je klasika, a jak je tu napsáno má to spojitost s otáčkama. Stačí přidat na cca 1000 a ten motor se krásně uklidní a srovná. Na těch 800 to nejen knučí jako pračka ale ten motor i poskakuje jak ždímačka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 17. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2019 No na volnobeh to je jen dobře slyset, ale kvici to po ohrati pořád Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 17. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2019 Video po zahrati a jizde na dalnici cca 40km. MOV_0175.mp4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 17. říjen 2019 Sdílet Odesláno 17. říjen 2019 Přepnutej rozvoďák…. velkybanan ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 17. říjen 2019 Sdílet Odesláno 17. říjen 2019 Jj, tohle je prepnutym rozvodakem, bud ho povol od oka, nebo nech v servisu spravne napnout podle meraku velkybanan ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 18. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 18. říjen 2019 Rozvodak povolen, o neco se to mozna zlepsilo ale porad je slyšet hvizdani, pripomona mi to netesnost podtlaku. Projdu jeste hadice sani atd, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter23p Odesláno 18. říjen 2019 Sdílet Odesláno 18. říjen 2019 (upraveno) Kdyby netěsnil podtlak tak by to nahouby brzdilo, zkus našlapat pedál a pak nastartovat Upraveno 18. říjen 2019 uživatelem peter23p Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.