ineverexist Odesláno 15. říjen 2019 Sdílet Odesláno 15. říjen 2019 U motoru RHZ jako každý rok když se ochladí cca pod +3 °C, tak motor při startu zařehtá. Ještě se to opakuje když se hned rozjedu a nenechám chvíli ohřát. Je to zajímavej jev a rád bych se ho zbavil. Je možné že si řj motoru třeba podle snímače venkovní teploty/teploty motoru mění při startu předvstřik? Nebo je pořád stejný? Protože se to projevuje jen a pouze při startech pod +3. Vadný vstřikovač je asi také možnost ale auto se chová jinak zcela normálně. Možno i nějak upravena davka pro studeny start? To se ale těžko bude hledat. Startuje dobře a jezdí jako drak, teda spíš žena s tim lítá jako drak. Spotřeba cca 6,2 z cca 5tis km při prum rychlosti 63 km/h. Oproti koncernu PD77kW je peugeot raketa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 15. říjen 2019 Sdílet Odesláno 15. říjen 2019 to ako myslis ze zařehtá? mozes to nejak inak napisat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 16. říjen 2019 Sdílet Odesláno 16. říjen 2019 (upraveno) ÍÍÍhaha…. Takhle nějak? Chtělo by to slyšet.... Co takhle zkouška se sundaným řemenem pohonu příslušenství? Upraveno 16. říjen 2019 uživatelem Hafity ozzy56, Milan+ a krtek 2 ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 16. říjen 2019 Sdílet Odesláno 16. říjen 2019 ineverexist nabuduce radsej ten zvuk nahraj nez pripisovat nezivymm veciam zvuky zivych tvorov ako tusil som ze to ma asi nieco s konom ale ako moze erdzat motor? tak to si neviem predstavit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 16. říjen 2019 Sdílet Odesláno 16. říjen 2019 Nebo je ten zvuk podobný řehtačce, která se používá na Velikonoce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 16. říjen 2019 Sdílet Odesláno 16. říjen 2019 Snímač venkovní teploty v zrcátku nemá vliv na motor vůbec. Co se týče motoru a teplot tak ma vliv snimac teploty nasavaneho vzduchu (vetsinou soucasti MAF) a snimac teploty chladici kapaliny. Zacni diagnostikou, nic jednodussiho neexistuje. Tam se muzes podivat, co je kdyztak spatne (zda-li souhlasi/nesouhlasi hodnoty napr. teplot z jednotky motoru s realitou). A jestli jede peugeot cr80kw RHZ oproti pd77kw (BJB, BKC, BXE) vyrazne lepe, tak je bud peugeot upravenej na jednotce nebo je s konkretni pd77kw neco spatne, jinak to neni mozny. Oba motory maji 250Nm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davidak79 Odesláno 16. říjen 2019 Sdílet Odesláno 16. říjen 2019 (upraveno) naše bývalá fiesta 1.4 Tdci při studených zimních startech pravidelně zaklapala , přirovnal bych to ke hliníkovému klapotu , takový jako když jsem několikrát slyšel motor při rozjezdu na špatný ( vyšší ) kvalt kdy motor skoro chcípl ale z posledních sil se rozjel. Auto to dělalo od najetých 8 tis km až do teď více jak 100tis . Mimo téma, mám 2.0 Tdi 77kw, linější svi.ni jsem snad nikdy nejel , mám ho od novoty , teď má něco málo nad 10tis km. Upraveno 16. říjen 2019 uživatelem Davidak79 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 16. říjen 2019 Sdílet Odesláno 16. říjen 2019 2.0tdi 77kw? Nemáš náhodou cr 1.6 77kw? Protože PD 77kw je 1.9tdi. To je už minulost, ale ta jezdí svižně. Proto se tomu divím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davidak79 Odesláno 16. říjen 2019 Sdílet Odesláno 16. říjen 2019 upsal jsem se, mám 2,0 tdi 75kw , psal jsem jen porovnání , čekal jsem od toho víc. Změny na poslední chvíli nejsou pokaždé Ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paprna Odesláno 16. říjen 2019 Sdílet Odesláno 16. říjen 2019 Ja si myslím, že je to prostě zvuk motoru ještě nepromazaného olejem, tudíž zdvihátka bez oleje a hlasitější klapot motoru. Či? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 16. říjen 2019 Sdílet Odesláno 16. říjen 2019 Davidak: Jen jsem se tak zamyslel, jestli nemam moc maly pozadavky, kdyz se psalo, ze 77kw PD jsou lenivý. Protoze ten motor jezdi podle me svizne, usporne, dobrej kroutak. Ta 75kw, to jsem neridil, ale obecne si to umim predstavit, jelikoz s kazdou novejsi euro normou klesa dynamika agregátů napric vyrobci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 16. říjen 2019 Sdílet Odesláno 16. říjen 2019 (upraveno) vies jak sa vravi ked si kupis motor PD zitra ti uz nepoprede ale nie idu dobre , moje upravene taha lepsie hlavne do kopca ale keby to mam v serii tak by zrejme o nejaky kus vyhral pretoze ti nemci su majstri klamu on ti napise do TP ze to ma 77 kw ale na brzde 86 kw a vsetci su spokojni ti platis nizsiu poistku a oni zase majstri motorov ze lepsieho motora neni siroko daleko ked ten od francuzov 77kw nestiha Upraveno 16. říjen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 16. říjen 2019 Sdílet Odesláno 16. říjen 2019 Tak. V papírech 77kw, reálně víc. Je to takova taškařice, nektery hlasky jsou celkem psina. Treba "nekupuj si co zacina na F- Ford, Fiat, FauVé a všecko francozský." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ineverexist Odesláno 16. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 16. říjen 2019 Dekuji z konecne nejake konstruktivni rady. Zajedu si na diag. Je to osklivej zvuk v tu chvili startu. To rehtani je takovej klasickej zvuk kterej nejde s jinym zamenit. Kdo nevi tak to asi neslysel. To PD bylo psano hlavne jako srovnani toho ze pezo jede nadmiru dobre na to kolik to ma najeto. Jinak je to PD plecka, ono to jede ale nez se to rozjede to je doba, nastesti to ma 6q ale zas nez to tam clovek presazi. Nebo teda plyn az ba podlahu ale neni to muj styl, pak je to jina. Svezl jsem se stejnym autem ktere ma chip na 103kW a to se chova o poznani jinak tahne pekne od 1500ot/min ale porad je to takove mdle jako by to jelo bez turba. Jde to stejne v celem rozsahu otacek, nema ten motor kroutak na spodu. Zato Pezo zatahne odspodu a radim dal cca 2600ot. Jsou ty motory uplne jinak nastaveny. Je to uz tezce offtopic ale co uz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 16. říjen 2019 Sdílet Odesláno 16. říjen 2019 Tak to zkus natočit na telefon a hodit sem. Někdo to třeba rozklíčuje a poradí kde co hledat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeník Odesláno 12. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2019 Niekto to tu spomenul, zhodit pomocny remen a ked to prestane, je utrhnuta guma v remenici na kluke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.