Bronnsky Odesláno 15. říjen 2019 Sdílet Odesláno 15. říjen 2019 (upraveno) Dobrý den, máte prosím, někdo nějaký tip jak nenásilně zprovoznit 12V origo zásuvky na trvalé napájení? Jde o to, že po vypnutí zapalování, jsou všechny zásuvky bez napětí a přece jen se občas najde situace, kdy by člověk potřeboval krátkodobě napájet nějaký spotřebič a nechce kvůli tomu zapínat celé zapalování. Pokud by to šlo nějak softwarově, bylo by to top, ale možná melu nesmysly, protože jsem v tomto směru vemeno, neboť o elektrice vím jenom to, že ta svině není vidět a kope Děkuji Upraveno 15. říjen 2019 uživatelem Bronnsky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 15. říjen 2019 Sdílet Odesláno 15. říjen 2019 Obvykle má pojistka pro zapalovač dvě polohy (trvalé napájení x napájení po otočení klíčkem). Tvoje auto to nemá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 15. říjen 2019 Sdílet Odesláno 15. říjen 2019 Moje auto-5008 MPV- to taky nemá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 15. říjen 2019 Sdílet Odesláno 15. říjen 2019 Aha, tak to se omlouvám - pokrok nezastavíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 15. říjen 2019 Sdílet Odesláno 15. říjen 2019 musel by sis k zásuvce natáhnout solo kabel s pojistkou od baterky. Ale bacha na záruku a hlavně na nových autech se blbě hledá průchod mezi motorovým prostorem a kabinou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 15. říjen 2019 Sdílet Odesláno 15. říjen 2019 před 4 hodinami, Péťa napsal: Obvykle má pojistka pro zapalovač dvě polohy (trvalé napájení x napájení po otočení klíčkem). Tohle měly naposled 6kový řady , pak to zrušili , i když to byla docela šikovná funkce ... Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 15. říjen 2019 Sdílet Odesláno 15. říjen 2019 každý, kdo trochu rozumí elektrice ti natáhne nový kabel včetně pojistky a montáže nové zásuvky, jinak do těch zásuvek, co jsou origo bych nehrabal ovšem počítej s tím, že když odběr z baterie přeženeš, nemusíš nastartovat jarokare ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bronnsky Odesláno 17. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2019 Přátelé, tak to jste mě opravdu nepotěšili. Nicméně vzhledem k tomu, že stejně přemýšlím o umístění solárních panelů na střechu a druhém, trakčním akumulátoru, tak tu trvale napájenou zásuvku vyřeším při tom. V každém případě děkuji za snahu pomoci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 17. říjen 2019 Sdílet Odesláno 17. říjen 2019 (upraveno) premostit to v poistkovke pridavnym kabelom kde budu na oboch koncoch kabla poistky uz len najst volnu poziciu poistky kde je trvaly privod zrusis to kedy chces bez stop a nemusi byt ani volna pozicia staci stavajuca poistka ,ktora ma dostatocne silny privod tak sa z nej urobi odbocka Upraveno 17. říjen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.