Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Problémy v origo servisu Peugeot


Verýsek

Recommended Posts

Zdravím všechny klubáky, 

chtěla bych vás poprosit, aby jste mi sem napsali kdo má v origo servisech Peugeot problémy s čímkoliv co se auta týče. Zhruba rok, max dva staré. 

Potřebuji vědět kde( město) to bylo.. Přesně u jaké koncese( název) a stručný popis o co šlo. Omlouvám se, ale nechce se mi to tu všude hledat, takhle to bude jednodušší a rychlejší. 

Již jsem o tom informovala vedení Peugeotu ČR, ale potřebujeme vědět u koho to bylo. Protože nechceme, aby k tomu nadále docházelo. 

Předem všem děkuji za spolupráci. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:myslim zamýšlený přínos je prosím jaký?

-import přeci nemá vliv na kvalitu personálu koncesí

- udělíš pokutu-nedáš bonus , zaplatíto personál a zákazník.

- hlavně kolikrát má každý svoji pravdu ,jak to chceš posuzovat?

- o existenci AKP předpokládám víš.

 

P.S. možná by nebylo od věci v editaci prvního příspěvku , všem říct , kdo vlastně jsi a co děláš. Je tady spousta nových lidí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak já nevím,ale stejně jako mě,tak asi každýmu dalšímu,přijde po absolvování prohlídky na základě VINka dotazník spokojenosti.Je ovšem otázka,jestli ho někdo čte a následně se servisem řeší problémy.Jinak nemám problém sem moji zkušenost znovu popsat,jestli to pomůže.:myslim

 

Vážená paní/Vážený pane,
nedávno jste si nechal/a v našem servisu Peugeot provést údržbu či opravu vozidla Peugeot 5008 (VIN: XXXXXXXXXXXXXXXXX). Děkujeme Vám za Vaši návštěvu.
Ve spolupráci s výzkumnou agenturou Ipsos bychom Vám rádi položili několik jednoduchých a rychlých otázek. Vaše odpovědi nám pomohou přispět ke zvýšení kvality poskytovaných služeb.
 
Předem Vám děkujeme za Vaši účast.
Váš Peugeot
 
 
 
V případě, že si nepřejete odpovědět na tento průzkum, či si nepřejete být kontaktován značkou Peugeot ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., můžete se z odběru odhlásit.
 
Tento e-mail byl odeslán agenturou Ipsos jménem společnosti P Automobil Import s.r.o., která je jeho příjemcem.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já ty dotazníky odpálkovávám pryč, podle mne nemají smysl, ale pokud má někdo jiný názor, at si je vyplňuje, v autoriz. servisu očekávám solidní vystupování personálu a kvalitní práci, nic víc, nic míň :roker

když vidím v místním servisu na příjmu kyselý ksicht bez zájmu, nemá smysl si nikde stěžovat, je to záležitost vedení servisu, že tam někoho takového instaloval, já můžu hlasovat tak, že si tam auto nekoupím, což jsem i udělal :aut

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@ozzy56  Já ty dotazníky taky většinou ignoruju,ale když tě někdo nas.re jako mě,tak ho pěkně od plic vyplním a aspoň trochu si ulevím.

V autoriz. servisu taky očekávám solidní vystupování personálu a kvalitní práci,ale když pak zjistíš opak a oni ti navíc tvrděj,že je vše v pořádku a sluncem zalité,tak je třeba na to upozornit.V tom servisu už mě nikdo neuvidí,ale to je tak všechno co s tím můžeš udělat,a oni jedou dál,jak když se nechumelí a příště ojebou někoho jinýho.

@Pe.Tr  Taky bych byl nerad,aby to nějak poškozovalo klub,a souhlasím,že základem je komunikace.Já sem svůj problém vyřešil,ale na druhou stranu bych byl nerad aby to potkalo někoho dalšího.I když v dnešní době mě to vlastně může bejt u  pr...e. Když mě chcípla slepice,tak ať sousedoj chcípne taky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nemůžu soudit... zkušenost mám jen jednu a velice dobrou... Faktem je, že kdyby ňáká věc nefungovala po servisu, asi bych jim to vrátila na reklamaci... Kdyby se kroutili a vyj..ávali se mnou, tak bych to napsala všude okolo, ať si lidi dávají pozor a auta tam nedávají... ale jak říkám, zatím po první zkušenosti spokojenost... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mam s autorizakem zkušenosti dobrý.

Možná než jako "bonzactvi" bych to postavil jako pomoc pro členy, že by jim v případě problémů, kdyby vyčerpal své možnosti reklamací a stížností v daném  servise, mohl pomoci někdo z zvenčí, který by měl větší páku než jen daný člen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavním důvodem založení tohoto tématu bylo to, že se zde vyskytlo několik případů, kdy majitelé nebyli spokojeni s přístupem některých autorizovaných servisů. Jde mi tedy o případy, kdy nedošlo k vyřešení problémů ke spokojenosti zákazníka. Typicky problémy s vyřízením záruční opravy/servisem, nebo když nebyla oprava provedena tak, jak měla a nedošlo k nápravě ani při reklamaci.
 Jelikož pracuji pro Peugeot Import a jsem v kontaktu s lidmi, kterým na spokojenosti zákazníků záleží, chtěla bych je o těchto případech informovat. Protože k nim se tyto informace nedostanou a je to tedy vždy jen o tom: „Jedna paní povídala…“
Nejde tedy o to, komplikovat život poctivým dealerům, ale upozornit na ty, kteří nejednají se zákazníkem fér.
Pokud si však myslíte, že by to bylo kontraproduktivní, a že by to nějakým způsobem uškodilo u nás zažitým vztahům „zákazník vs servis“, můžete toto téma považovat za bezpředmětné.

Upraveno uživatelem Verysek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu jsem navedl Verču já. Protože třeba TENHLE případ je taková typická "ojebávka", která háže špatný světlo na všechny autorizáky. V tomhle případě servis chybu uznal a napravil jí, ale ne vždycky tomu tak je. A o těchto případech by se měl Import dozvědět. Nejde o to, někoho pošpinit pro kravinu, nebo někomu nevinnému způsobovat problémy. Jde o to napravit chybu, a pokud je zákazník v právu, vyřešit ten problém k jeho spokojenosti.
I když tu většina případů byla probírána veřejně, souhlasím s tím, že by ty informace měly směřovat do SZ a nemá žádný smysl to probírat tady :myslim 

P.S. Líbí se mi to myšlení: "Tak co bych si na ten servis vymyslel, abych jim zavařil" nebo "Hele, to je ten bonzák. Vždyť se mu nic hroznýho nestalo. Ten olejový filtr bychom mu přece vyměnili při příští servisce..." :aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle bude hodně jednostranné :( Lidi mají svojí pravdu a nechápou procesy, které má import nastavený. 
Ani chápat nemohou, když neví co vše za tím stojí. I u nás se občas řeší, že je zákazník nespokojený, ale my např tu jednotku prostě aktualizovat nemůžeme, protože na to není TSB (kdo zná ví...) a problém je na světě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale tady nejde o případy, kdy si zákazník něco vymyslí a servis mu to odmítne udělat. Jde o případy, kdy není práce udělaná, tak jak se má (jak je uvedeno v zakázce) a servis se k řešení staví zády. Nebo o ty případy, kdy je evidentně neochota servisu řešit nějakou záruční opravu apod. Netvrdím, že je vždycky pravda na straně zákazníka, ale když se právě o nějakém takovém "neřešitelném" problému import dozví, může to nějakým způsobem pomoci dořešit. I třeba tím, že potvrdí tvrzení servisu, pokud bude v právu :myslim Ale ono je to stejně jedno. Téma tu časem zapadne a zůstane to vše ve starých kolejích... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pojem spokojnosť zákazníka je dosť široký, a každý ho chápe ináč. Kupovali sme 3 autá v 1 predajni a vždy bezproblémové, ako predaj, servis, či opravy, napr, poškodené servo po 4 mesiacoch po kúpe, obhliadka, áno chyba dielu, výmena zdarma, dovoz odvoz na predajňu v meste zo stanice, nebývame v tom meste, takže nemám čo vytknúť.

Brat kupoval vw, bezproblémov, potom mu ho pes oskrabal, lebo tam vbehla mačka či kuna, tak to dal do vw ale inde naplánovať, a nebol spokojný, ciagle, odtieň,  povedali žiadny problém, lakyrnikovi to stiahneme z platu, prelakovali a bolo. 

Problém sú stare autá a ceny dielov, ale to lokálny predajca neovplyvní, robotu treba zaplatiť všade, kolega riešil jednotku abs na 405, 1100€, to je predsa nezmysel platiť, atď....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chápu, že se bojíte, že nás budou považovat za práskače, ale nikdo nebude vědět, že je to od nás. Nikde klub nebude zmíněn! To mi můžete věřit. Lidi v Peugeotu co se těmito problémy zabývají, velice dobře znám a opravdu nikde se o nás zmiňovat nebudou. 

Já chci pouze pomoct! 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...