Kacer04 Odesláno 11. říjen 2019 Sdílet Odesláno 11. říjen 2019 Zdravím. Chtěl bych se zeptat na názor a radu. Mám možnost koupit ojetý Peugeot 308SW 2.0HDI -110 KW po prvním majiteli, najeto má 134000. Byl jsem se s ním už projet, je to super a na první pohled žádný problém vidět není. Nicméně, nemáte nějaké tipy na případné závady nebo místa na které bych se měl ještě zaměřit? Kdy je u téhle motorizace potřeba měnit rozvody? Brzdy jsou dělané, jak kotouče i destičky a o FAPu majitel vlastně ani pořádně neví. Díky! Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 11. říjen 2019 Sdílet Odesláno 11. říjen 2019 Ahoj, jaký to je rok? 308 je dle mého názoru jeden ze splohlivých Peugeotů. Pokud jsou km skutečné, tak FAP ještě nějakých 50tis vydrží Ověřil bych si hlavně funkčnost všech ovládacích prvků. Jednou z bolestí jsou čidla v sedačkách, které hlídají, zda na ní někdo sedí. Časem se poškodí a hlásí nezapnutý pás, i když tam nikdo nesedí. Jinak co se mechaniky týká, tak to auto je fakt držák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kacer04 Odesláno 11. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2019 Pardon, je to 2012. A jeste dotaz ohledne loketni operky - kdyz se vysune dopredu, tak nejde zaaretovat a zajizdi zpatky. Je to normalni nebo je tam neco ulomenyho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 11. říjen 2019 Sdílet Odesláno 11. říjen 2019 nechej si zkontrolovat v autoriz. servisu historii auta--co se opravovalo atd., dají ti tam odpověď i na otázky typu kdy co měnit, jako FAP atd., je hloupé být překvapen až po koupi auta, když ta možnost dnes existuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 11. říjen 2019 Sdílet Odesláno 11. říjen 2019 Rozvody sú skoro vždy po 160000 km, ostatné podľa potreby a stavu. Pozri podvozok, gumy či sa nezjazdievaju, či všetko funguje tak ako má, dvere, zámky, svetla a tak.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kacer04 Odesláno 11. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2019 (upraveno) Díky. Ve finále sem se vážně radši objednal na prohlídku a diagnostiku do autorizovanýho servisu. Ať vím na čem jsem. Nicméně kilometry jsou poctivý, auto je po prvním majiteli a přes dobrýho kamaráda Upraveno 11. říjen 2019 uživatelem Kacer04 ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 11. říjen 2019 Sdílet Odesláno 11. říjen 2019 Loketka bude pravděpodobně ulomená Tak standardní kontrola všeho v autorizaku je jasná volba, zvlášť pokud sám nevíš a nemáš ani nějakého zkušenějšího známého Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 11. říjen 2019 Sdílet Odesláno 11. říjen 2019 Loketní opěrka ma dvě polohy, úplně v zadu a úplně v předu, mezi to nedrží, ale v předu to držet má... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kacer04 Odesláno 11. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2019 Super, díky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rendll Odesláno 11. říjen 2019 Sdílet Odesláno 11. říjen 2019 Mám též 2012, loketka je problém který mě neskutečně, ale fakt neskutečně vytáčí, podle servisu - bolístka skoro u každého. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kacer04 Odesláno 12. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 12. říjen 2019 Mě to právě při tý zkušební jízdě taky pořádně štvalo, nicméně jsem koukal, že se dá cca za 1500,- koupit. Otázka pak samozřejmě je jak dlouho vydrží.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.