Praxiik Odesláno 21. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 21. říjen 2019 (upraveno) Bylo mi vysvetleno 1 selenoid je EGR 2 je turbo 3 je klapka nahoře a 4 je DPF Klapka co je mezi IC a sanim odpojená nonstop otevrená Upraveno 21. říjen 2019 uživatelem Praxiik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 21. říjen 2019 Sdílet Odesláno 21. říjen 2019 (upraveno) no bolo by dobre aby ta spodna klapka 4 bola zavreta alebo nejak zaslepena aby stlaceny vzduch isiel cez intercoler ochladil sa a az potom isiel do motora pretoze ak ti pojde horuci vzduch napriamo do motora cez klapku 4 ciastocne to znizi vykon, koli tomu sa tam ten intercoler dava koli vyssiemu vykonu neviem v akej polohe ti ta klapka ostala ak otvorena bolo by dobre to nejak zaslepit nejakou kovovou podlozkou ale kukam fotky tej klapky a v kludovom stave je zavreta takze by to malo byt ok, pokial je podtlakova hadicka odstranena Upraveno 21. říjen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Praxiik Odesláno 28. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2019 Čauky omlouvám se že jsem se tak dlouho neozval nějak nestíhám na turbu to chodí ok (hrozne špatný přístup). Nedalo mi to a dojel jsem ke známému na vrakáč pro váhu vzduchu Originál (sice ze 66kw) a jede to taha to odspoda Super. přesně jak tahal předtím. Jenže jsem o víkendu jel přes pul ČR pro štěně si a zhruba po 40km to zase přestalo tahnout (začal takhat zase 2200-2800) docela mě to naštvalo jelikož jsem občas nemohl předject auto na dalnici musel jsem vždy podřazovat na 4. tak jsem váhu odpojil jel cca 120km bez ní pak jsem se zastavil na oběd pak jsem jí připojil znova + smazal závady a zase tahl jak měl po dalších cca 60km se situace opakovala...... měnil jsem váhu znova jelikož jsem se dočetl že značka SKF nejni zrovna dobrá a že obcas zlobí nebo nefunguje jak má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 28. říjen 2019 Sdílet Odesláno 28. říjen 2019 (upraveno) si mazal zavady- ake? a s odpojenou vahou to fungovalo trvale? ci tiez to prestalo tahat? Upraveno 28. říjen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Praxiik Odesláno 28. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2019 závady ohledně váhy prutok vzduchu atd .Když váhu odpojím tak to vždy zabere v 2500 a když to začne blbnout s váhou tak to táhne 2200-2800 ale občas to nezabere vubec (ale to se mi stalo jen 3x za cca 350km). Když je váha připojená tak nenaskočí žádná zavada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Praxiik Odesláno 31. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2019 Tak nový poznatek když váha je připojena a začne to blbnout. Stačí zastavit na 3 minuty +- vypnout zapalování pak nastartovat a jede to v pohodě. Dneska jsem jel z Plzně do Tábora zablblo mi to 4x pokazdy jsem zastavil vypnul zapalování počkal pak nastartoval a jelo to v pohodě jak to začne blbnout tak to žádnou závadu nenapisr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 31. říjen 2019 Sdílet Odesláno 31. říjen 2019 (upraveno) katalyzator zostal? ci tam je uz len trubka? Upraveno 31. říjen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Praxiik Odesláno 1. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 1. listopad 2019 Katt je tam jen dpf je vymlacene Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. listopad 2019 Sdílet Odesláno 1. listopad 2019 no pozrel by som sa na neho ci nieje nejak rozsypany alebo ucpany ,co by spomalilo prietok spalin je to len vystrel naslepo ,lebo je to zvlastne ze raz ti to ide a potom nejde egr by som fyzicky zaslepil aby bola istota ze neprepusta ziadne spaliny do sania co by vykon ovplyvnilo tiez by som sa pozrel na sacie potrubie ci tam neni niekde netesnost stalo sa nedavno mne, bude to tam zaolejovane zmixovane sadze s olejom a zababre to vyfukove zvody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Praxiik Odesláno 15. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 15. listopad 2019 vž nevím co stím kašlu na to když umře tak umře nebo me nasere a pujde do šrotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Praxiik Odesláno 15. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 15. listopad 2019 A koupím 407 ten 3L Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veverka Odesláno 15. listopad 2019 Sdílet Odesláno 15. listopad 2019 To já pátrám po příčině (a tím možném řešení) problému na 1.6 HDi (r.2008) 9HZ, kdy mi tu a tam na dálnici v plném tahu vyplivne tempomat, ztratí se výkon, zejm. 4. a 5. rychl. stupeň jsou do 2500 ot. bez zátahu a trvá to dokud motor aspoň 10 minut "nevychladne" po vypnutí. Nikde nic nepípne, žádná kontrolka nic, v záznamu závad taky nic, jenom ten výkon pryč a tempomat po tu dobu nejde aktivovat (nedrží rychlost). Stává se to jen jednou za čas, nahodile, ale snad vždycky na tom tempomatu. Už jsem před časem měnil el.mag. regulátor turba, bylo to víc než rok dobrý (asi 2 nebo 3 výskyty) a teď se to zase začalo opakovat častěji... Nemáte někdo nápad (nedej Bože zkušenost), čím by to mohlo být? Zkoušeli jsme přemostit (vyblokovat) "zásobník podtlaku" (někdy prý netěsní) ale beze změny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 15. listopad 2019 Sdílet Odesláno 15. listopad 2019 (upraveno) Chtělo by to diagnostiku. Pokud nebude nic v paměti závad, tak měřit dynamické parametry za jízdy. Dále mrknout do deníku závad, tam by něco mělo být. Motor spadne do nouzového režimu. Výpadek tempomatu není příčina, ale důsledek závady na motoru. Ještě mě napadlo, pokud to dělá na 4. a 5. převodový stupeň tak by mohl být problém v klouzající spojce. Pokud klouzne spojka, tak neodpovídají otáčky motoru rychlosti jízdy a tím pádem se vypne tempomat. Klouzající spojku nejlépe vyzkoušíš, když na nejvyšší rychlostní stupeň pomalu přidáváš plyn až dosáhneš cca 1900 - 2000 ot/min a v ten okamžik prudce sešlápneš plyn. Pokud se otáčky motoru zvyšují, ale auto podle tachometru nezrychluje, nebo zrychluje opožděně, tak máš klouzající spojku. Upraveno 15. listopad 2019 uživatelem HonzaZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veverka Odesláno 16. listopad 2019 Sdílet Odesláno 16. listopad 2019 Diagnostika nic, deník závad nic... Dynamická data nemám, neboť na to nemám aparát. A když se vypne motor, tak to zmizí (beze stopy), takže ve stavu závady jsem to ještě k nikomu schopnému a vybavenému nedokazal dostat. Jezdím hlavně po víkendových večerech a nocích... Ale díky za myšlenku. Spojka? Jak jako? Přijde mi, že ta se chová normálně. Před pár lety byla měněna. Ale je pravda, že to mám chipnutý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 16. listopad 2019 Sdílet Odesláno 16. listopad 2019 Veverko, u tebe mi z toho vychazi, ze by to mohl byt spinac na spojkovem pedalu. Pokud u nej z nejakeho dovodu dojde k sepnuti, ackoliv pedal je nhaore, pro RJ znamena to zmacknutou spojku. To samo o sobe vypne tempomat a dokud ma spinac kontakt, tak tempomat ani nezapnes. Na druhou stranu jeho sepnuti ti nemusi vyvolat zavadu. Dale pokud mas zmacknutou spojku, alespon podle tohoto cidla, RJ omezi vykon. velkybanan ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Praxiik Odesláno 7. únor 2020 Autor Sdílet Odesláno 7. únor 2020 Takže závada vyřešena byla prasklá hadice od turba (vytlak) trochu a před týdnem mi praskla uplne a auto nechtelo vubec ject opraveno a už auto nezlobí.... snad to nekomu pomůže pavelu96 a Péťa ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.