Praxiik Odesláno 7. říjen 2019 Sdílet Odesláno 7. říjen 2019 Zdravím mám problém u svého Peugeot 307 2.0HDI 79Kw RHS DPF off EGR off Včera mi začal škubat motor jak kdybyste pripojovali a odpojovali regulaci turba motor nevydrží tahnout déle než 2 sec diagnostika (delphy) nic nevypisuje. ale když koukam na tlak paliva tak když začne tahnout jak má tak je tam cca 1300 baru po sekunde škubne a spadne to na 500-550baru a takhle porad se to střídá z výfuku jde modro šedý kouř. Ať auto je studene nebo teple tak to dělá. auto chytá na první otočení bez problémů na volnoběh to nic nedělá, když odpojím čidlo na railu tak motor změní zvuk a jde klidněji se mi zdá ale v tu chvíly to skočí do nouzáku a v nouzáku to nedělá.Tak nevím jestli je to čidlem nebo nouzákem že to neškube. kdyby nekdo vědel co stím nebo jak udělat aby auto bylo v nouzáku bez odpojení čidel co mají neco společného s palivem. Předěm děkuji za vaše názory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. říjen 2019 Sdílet Odesláno 9. říjen 2019 na zaciatok by som skusil vycistit vahu vzduchu aleb o odpojit neviem ci ti to padne do nudzaku moje nepadne ak skace zatazenie motora od vahy bude skakat vsetko zatym Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Praxiik Odesláno 10. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. říjen 2019 Vaha je čista a skoušel jsem ji z jine 307. jen mě zaráží křivky viz priloha. tak ted me napada jestli mi neodesla ta bandaska na turbu (membrana na ovladani) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 10. říjen 2019 Sdílet Odesláno 10. říjen 2019 po nastartovani ti musi to tiahlo potiahnut na max tak si to pozri len turbo je za motorom a pristup je tam nafigu jedine odspoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Praxiik Odesláno 11. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2019 (upraveno) Tak turbo podtlak atd je OK. a měl jsi pravdu dělá to váha dneska jsem si od kamoše pujčil vahu a jede to v pohodě takže ty 2 moje jsou obě K.O tak musim koupit novou. Upraveno 11. říjen 2019 uživatelem Radek Hurvajz Necituj těsně předchazející příspěvek!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 11. říjen 2019 Sdílet Odesláno 11. říjen 2019 skus ju este odpojit a pojazdi ci ta hodi do nudzaku? zaujima ma to ,dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Praxiik Odesláno 11. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2019 Ne nehodí mi to nouzák ale muže to být tím že mam chip... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 11. říjen 2019 Sdílet Odesláno 11. říjen 2019 nie chip s tym nema nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Praxiik Odesláno 12. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 12. říjen 2019 Tak jezdím bez váhy a taha to od 2500+ pak zatahne turbo poradně..... dělá to taky ta váha nebo ne jelikož palubák mi neukazuje žádnou chybu ohledně váhy ani kontrolka motoru nesvítí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Praxiik Odesláno 19. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 19. říjen 2019 Takže jsem dal novou váhu ale pořád to tahá blbě začíná to 2200-2600 pod 2000 je to auto mrtvé když vyradim selenoid na turbo tak žádná změna nějaké nápady ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 19. říjen 2019 Sdílet Odesláno 19. říjen 2019 (upraveno) hej, zamen solenoidy medzi turbom a egr ventilom alebo si zozen budik vakua a treba merat, chova sa to akoby bol otvoreny obtokovy ventil turba a ten egr je zaslepeny ? ci len softwerovo off? ale ako prve stiahni hadicku od turba zo solenoidu a cucni ju ,ci drzi podtlak Upraveno 19. říjen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Praxiik Odesláno 20. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2019 Tlak drží prijdu 3 minuty po tom co jsem zdechl auto a podtlak je na hadičce. EGR je soft off a zavrený pres selenoid a pak zacpaná hadička. od 1500 otacek je slyšet turbo že tlačí ale začne táhnout od 2200-2800 jak kdy ale většinou okolo 2500. na 1 to občas zatahne od 3000až na 2 od 2500 cca na 3 jak kdy 2600 4 a 5 když to nespadne pod 3000 tak to jede jak ma. a obcas to na 1 a 2 vubec nezatahne. diagnostika jedine co píše tak vysoka teplota před FAP ale to mi bylo řečeno že je normální jelikož FAP je vymlacený a nechal jsem tam jen KAT a prý když tam nejni FAP tak že to čidlo odchází ale to mi píše už 3 mesíce tak si myslím že to nemá vliv nato. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 20. říjen 2019 Sdílet Odesláno 20. říjen 2019 (upraveno) vobec ti nerozmiem podtlak po vypnuti motoru sa hned strati v celej sustave , jediny podtlak ostane v posilovaci brzd lebo je tam spetny ventil proste na hadicku turba daj vakuometer a pozri kolko ti ukaze pri nastartovanom motore mal by si mat -0.6 az -0.7 baru , ,atmosfer , alebo si lahni pod auto a nech niekto nastartuje a tu tycku na turbe ti musi potiahnut na max Upraveno 20. říjen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Praxiik Odesláno 20. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2019 podtlak se mi nestratí za 3 minuty když příjdu k autu tak podtlak stale je pak už ne. pumpa je ok max -1.2 pri 3000 oteckach a na volnobeh +- co píšeš ty měl jsem to připojený na přímo tak vše odpojený i posilovač. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 20. říjen 2019 Sdílet Odesláno 20. říjen 2019 (upraveno) -1,2 coho? ten podtlak sa ti nestraca od vyvevy? po vypnuti motoru ? ci sa nestraca od tebou vytvoreny podtlak napr na wastegate? sak pis trochu rozsiahlejsie ,vobec netusim co vlastne robis ? ked merias podtlak priamo na vyveve za chodu motora kolko ti ukaze a v akych jednotkach? ked merias podtlak na hadicke turba za chodu motora vsetko je pozapajane len sa T-kusom pripojis ,kolko je tam ? pohne sa ti ta tycka na turbe po nastartovani? hadicky nemas nahodou prehodene na solenoide ? VAC-je privod vakua od vyvevy OUT-je vystup uz na banku turba na solenoide by ti to malo pisat Upraveno 20. říjen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Praxiik Odesláno 21. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 21. říjen 2019 podtlak se stratí cca po 3-4 minutách jinak tam zustava. 1.2 baru když motor tocím okolo 3000otecek co má bratr taky 307 tak jemu to nedela a pumpa dava +- stejne hodnoty. selenoidy mam zapojene dobře + mám vyndanou tu bandasku na podtlak na to vyrovnávání nebo naco to je (sejmul jsem zajíce a rozštípal mi jí) ale bez te jezdím cca 2 měsíce . filtry v selenoidech vyprane čištěne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 21. říjen 2019 Sdílet Odesláno 21. říjen 2019 (upraveno) no dobre vyveva je ok podtlak ti ostava zrejme maju tvoje ventili funkciu naviac ,u mna pada okamzite ale to najhlavnejsie potiahne ti tu tycku na turbe po nastartovani ? nejak sa ti nechce pod auto mam pocit ? pretoze to je to najdolezitejsie ,a zbytocne to natahujes ,keby nic ine neurobis ale pozries ci ju potiahne tak ten zbytok to je len taky dodatok k tomu pokial potiahne tak v ovladani turba problem nebude a auto uz neskube? po vymene vahy? Upraveno 21. říjen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 21. říjen 2019 Sdílet Odesláno 21. říjen 2019 (upraveno) to ovladanie turba tej banky je uplne jednoduche po nastartovani tu tycku potiahne a 70 percent jazdy je proste potiahnuta nadoraz cize zavrety obtokovy ventil otvori sa len v pripade ze tomu nakladas a si vo vyssich otackach ,aby sa turbo nepretlakovalo, proste aby sa neroztocilo jak blazen ,tym ze sa obtok otvori turbo spomali na otackach ,respektive uz nebude otacky zvysovat takze to pozri ci to potiahne po nastartovani ,ak nepotiahne tak turbo nema v nizsich otackach dost spalin na svoj pohon (pretoze cast spalin uteka tym otvorenym obtokovym ventilom v turbe) na to aby sa roztocilo dostatocne a vytvorilo potrebny tlak ,turbo zacne tlacit az vo vyssich otackach ked uz tych spalin je velky nadbytok Upraveno 21. říjen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Praxiik Odesláno 21. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 21. říjen 2019 Máš pravdu pod auto se mi moc nechce poslední 2 dny tu prší a do garaže nemohu tam mam rozebrane jine auto. Ale budu muset . auto vubec neškube koupil jsem SKF vahu a zatim je to OK.ohledne tich selenoidu já mam aktivní jen 1 a to na to turbo EGR zacpaný, Klapka zacpana , DFP off takže mam jen na turbo zapojeny na podtlak. Tak když to shrnu tak mam Vývěvu pak posilovač brzd a selenoid na turbo jinak podtlaky jsou ucpany. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 21. říjen 2019 Sdílet Odesláno 21. říjen 2019 (upraveno) jasne chapem ,nebudes sa valat po mokrej zemi aj klapka v sani je odstavena hej? a klapka pod nou co je? co pusta stlaceny vzduch od turba bud napriamo alebo cez intercoler Upraveno 21. říjen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.