LosPandos Odesláno 23. září 2019 Sdílet Odesláno 23. září 2019 Zdravím všechny, mám problém s alarmem. Zjistil jsem, že mi alarm i při vypojení pořád odebírá proud z baterky. Nevíte někdo jestli má záložní zdroj? A pokud ano, tak kde? Chtěl bych to zkusit odpojit a přeměřit. Řídicí jednotku alarmu jsem už odpojil a vymontoval. Jinak je to 307 sw r.v. 2004 a alarm je značky DELPHI. Díky za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 23. září 2019 Sdílet Odesláno 23. září 2019 ne nema zadnou zalohu vse je tahane z autobaterie vozu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LosPandos Odesláno 23. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 23. září 2019 Ale když jsem zamknul auto a odpojil baterii tak mi to začalo houkat. Takže to musí mít nějaký jiný zdroj. A proč mi to teda pořád žere proud z baterky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 23. září 2019 Sdílet Odesláno 23. září 2019 a radio ti proud nezere ?? v alarmu je maximalne nejaky velky kondenzator zadna baterie tam neni ale stejne nevime co mas za auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LosPandos Odesláno 23. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 23. září 2019 Radio to není......měřili jsme všechny pojistky a jediná co žrala proud byla ta od alarmu. Jinak je to 307 sw, 1.6 16V r.v. 2004 3H Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 23. září 2019 Sdílet Odesláno 23. září 2019 Jestli to houkalo po odpojení baterie , tak je tam zálohovaná siréna , která se z baterie bude nabíjet - zkus ji najít a odpojit ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LosPandos Odesláno 23. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 23. září 2019 A ta je kde? Já totiž vůbec netuším. Jinak jsem to znova proměřil a zjistil jsem že mi bere proud i radio a bočník PARC. Je v režimu client. Do jiného mi nejde přehodit pojistka.....má velkou rozteč. Co s tím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 23. září 2019 Sdílet Odesláno 23. září 2019 O jakých proudech se tu bavíme? A měříš to, když jednotky usnou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LosPandos Odesláno 23. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 23. září 2019 11,23 cca..........11 a něco to bere...........jak usnou? Musíš mě to napsat jak blbovi :-))))) díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 23. září 2019 Sdílet Odesláno 23. září 2019 11,23 čeho? A? To je trochu nesmysl Chcípneš auto, necháš otevřený dveře a počkáš 15 minut a teprve pak měříš.. a nesmí otevřít dveře, kapotu, zapnout klíček ani nic jiného... tím dojde k probuzení jednotek a opět se zvýší odběr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LosPandos Odesláno 23. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 23. září 2019 multimetr mám nastavený na 20V. jdu to zkusit a uvidíme co to udělá. díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 23. září 2019 Sdílet Odesláno 23. září 2019 Tak co měříš? napětí baterky, nebo odběr v ampérách? to je podstatný rozdíl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LosPandos Odesláno 23. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 23. září 2019 vytahuji pojistky a měřím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 23. září 2019 Sdílet Odesláno 23. září 2019 Ono je dobre merit PROUD [znacka A, mA] a nikoli napeti {znacka V]. Proud by mel byt v ramci jednotek miliamper! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LosPandos Odesláno 23. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 23. září 2019 díky.....tak to přepnu a zkusím to.......kolik by měl mít normalní odběr a kolik ten co vybíjí baterku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 23. září 2019 Sdílet Odesláno 23. září 2019 A kdyz vytahnes pojistku, nezmeris NIC! LAtka 8 tridy ZS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 23. září 2019 Sdílet Odesláno 23. září 2019 (upraveno) no len toto mu nepis lebo o chvilu odpali merak ked to prilozi na poly baterky musis mu to napisat cele (polopatisticky)prepnut na ampere ale meriat do serie nie paralelne na kontakty baterky Upraveno 23. září 2019 uživatelem krtek 2 Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LosPandos Odesláno 23. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 23. září 2019 jak to teda mám změřit? ty pojistky nemají vlákna nahoře......jsou plné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 23. září 2019 Sdílet Odesláno 23. září 2019 Chce3s dobrou radu? NEMER NIC a sezen [auto]elektrikare, kterej Ti to omeri nez neco znicis! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LosPandos Odesláno 23. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 23. září 2019 to je taky řešení.......zkusím to zítra nějak pořešit a dám vědět jak jsem dopadl......zatím pánové a děkuji za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.