Jump to content
Kejtie

Okna

Recommended Posts

Dobrý den, zajímalo by mne, jestli Peugeot 2008 ve vybavení Allure umí při podržení klíčku při zamykání vytáhnout otevřená okna. Mám zatím 308, která to umí a teď při objednávce 2008 mi nikdo nedokázal říct, jestli to umí taky nebo ne, protože v dotyčném autosalonu mají jako předváděčky "jen" vozy s výbavou Active. Moc děkuji. Katka

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahoj, bohužel to nevím, mám výbavu active, ale pokud autorizovaný prodejce neumí odpovědět na takový dotaz, měl by asi prodávat něco jiného :myslim, má přece možnost konzultovat dotaz s technickým oddělením peugeot. cz, auto bych koupil jinde...

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 13 hodinami, ozzy56 napsal:

ahoj, bohužel to nevím, mám výbavu active, ale pokud autorizovaný prodejce neumí odpovědět na takový dotaz, měl by asi prodávat něco jiného :myslim, má přece možnost konzultovat dotaz s technickým oddělením peugeot. cz, auto bych koupil jinde...

ozzy56

ono to s přesným popisem výbavy není zas tak jednoduché. Jsou otázky klientů, které padnou jednou za rok, a na ty třeba neumíme okamžitě odpovědět. Ano mohu se zeptat nahoru a také to děláme. Někdy dostanu odpověď hned někdy po různě dlouhé době. Ano klient chce odpověď ihned a různě reaguje na neznalost nebo spíše nejistotu zda je to stále tak jako to bylo vždy. Ono je to občas také tak, že po desetiletých stejných standardních vlastnostech určité výbavy je to z nějakého těžko pochopitelného důvodu jinak. Příklad? Výbava ACTIVE ( to je většinou druhý stupeň výbavy) obsahuje vždy přední mlhovky. A ouha u modelu P 308 současné generace je to příplatek. Další příklad. U všech generací vozu BOXER se dají seřizovat vnější zrcátka elektricky všechny. To znamená velké horní a malé spodní. Vždy to byl dobrý prodejní argument pro klienty kde se střídají řidiči. U konkurence elektricky jen velké horní. A překvapení najednou nám z výroby začali chodit vozy kde se spodní malá zrcátka seřizují mechanicky. U prvních vozů se to řešilo na záruku. (asi špatná montáž?) Nakonec se zjistilo, že výrobce udělal změnu a bohužel tuto informaci neposlal dál. Nakonec se provedla změna v ceníku a o konkurenční výhodu jsme přišli. Takových případů se dá najít víc.

Práce prodavače aut není zas tak jednoduchá. Orientovat se jak v osobních tak i v užitkových modelech své značky. Vědět něco o možnostech přestaveb užitkáčů a zařídit přestavbu nebo vestavbu dle přání klienta. Znát alespoň trochu co nabízí konkurence. Dokázat vyřešit financování když klient nemá dostatek hotovosti. Umět uzavřít pojistku. Co je asi nejdůležitější poznat jak jednat se zákazníkem, kterého vidí poprvé v životě. Člověka různých nálad, různého jednání a v neposlední řadě různých potřeb.       

Ani nevím zda bych byl rád kdyby jsme všichni věděli a uměli všechno. Nebyla by to pak nuda?        

Edited by JVT

Share this post


Link to post
Share on other sites

první stupeň je ACCESS který se postupně v ČR přestal prodávat. To jsou většinou vozy bez klimatizace v ČR už skoro neprodejné

druhý ACTIVE se poté stává prvním 😀 Klimatizace je standardní výbava. = hodně zjednodušené rozlišení výbavy

 

 

Edited by JVT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...