Jump to content
Sign in to follow this  
LKancir

Klinovy remen

Recommended Posts

@ozzy56 no nevím, nemá auto z výroby bez klimy alernátor na jiném místě a taky jiné kladky atd? Když jenom vyhodí kompresor, asi chce zbytek nechat tak jak je a jenom dát jiný řemen. Já bych natáhl provázek tak jak to má vést a podle délky bych dopasoval řemen. Samozřejmě je třeba myslet na napínání, takže buď aretovat kladku nebo s kladkou v max poloze a pak ubrat od naměřené délky. No ale napoprvé se asi netrefí 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky si myslím,že to nebude jen tak. Na svoji 206 teda nemám ani servo, takže pouze krátký řemen klika - altik, ale vím, že třeba benzínové 406 měly místo kompresoru právě čerpadlo serva. Takže já bych to nechal tak jak to je a kompresor ať se protáčí na volno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ozzy56 no koukl jsem na schémata řemenů a auto bez klimy nemá vodící kladku a má pouze kladku mezi pumpou a altíkem. Auto s klimou má navíc vodící kladku a napínací je mezi altíkem a kompresorem. Takže si skoro myslím, že pokud vyhodí kompresor, tak bude problém ten kratší řemen vůbec napnout.

EDIT: tak trochu jsem se spletl, u klimaverze je napínací kladka mezi klikou a servem, takže bez kompresoru by kratší řemen napnout měl jít.

6PK1453K1.jpg

6PK1560K1.jpg

Edited by David 106s16

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslíš, že to natáhnout z kliky přes vodící kladku (ID) na altík? To by mohlo jít, ale myslím si, že délka řemene bude jiná než originál bez klimy, takže zůstává měření provázkem

 

EDIT : hm tak to asi fakt nepujde, ta pružina napínáku na schématu není:D

Proč chceš vlastně ten kompresor odstranit? jestli nejde klima, tak se může točit na volnoběžku ( pokud nejsou v háji ložiska volnoběžky)

Edited by PaKr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prave kvoli lozisku som to chcél odstranit kedze klima nejde a bolo by menej pracne dat kratsi remen ako menit lozisko no nakoniec aj tak to lozisko musim vymenit lebo kratsi remen tam nedam. No nic ale za pokus to stalo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak já bych vyměnil kompresor (klidně repas, nemusel by být nový) a asi rovnou chladič klimy ( a nechat naplnit) ale chápu,že to je dražší varianta

 

Nebo jestli chceš,tak tu mám zadrený,ale s dobrou volnoběžkou. Tak za poštovné klidně přenechám. Ale je ze 406 2.0 benzín( RFV), tak nevím,jestli by pasoval. Kompresor je Sanden SD 7(aspoň myslím, musel bych se případně kouknout)

Edited by PaKr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...