Stanislav 86 Odesláno 10. září 2019 Sdílet Odesláno 10. září 2019 Dobrý den hledal jsem a nenasel chci se zeptat mam peugeot partner 2 hdi a měnil jsem motor.Byl tam system siemens a ja dal i s motorem bosch.Dodal jsem naftove čerpadlo protoze siemens ho nema.Ale motor ani neblafne uz nevim kde by mohl byt zakopany pes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 10. září 2019 Sdílet Odesláno 10. září 2019 (upraveno) a rj motora je tam teraz aka?momentalne Upraveno 10. září 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 10. září 2019 Sdílet Odesláno 10. září 2019 (upraveno) pokial si len nahradil cerpadlo siemens za cerpadlo bosch a do nadrze dal podavacie cerpadlo a beres to ako ze vybavene ,tak nie to vzivote nepojde bosch cerpadlo -ma na sebe dva ventily ,jeden regulator vysokeho tlaku a druhy ten na vrchu je odpojovac tretieho piest v tom cerpadle siemens cerpadlo -ma na sebe tiez dva ventili takisto jeden je regulator vysokeho tlaku ale ten druhy je regulator pritoku paliva do cerpadla asi ti je jasne ze to musi nieco ovladat a ovlada to rj motora a kazda rj motora(bosch/siemens) ovlada len svoje komponenty(bosch /siemens) takze to nemozes len tak zamenit ak chces z toho bosch musis dat komplet , vstreky cerpadlo kablovacku ,riadiacu jednotku motora ,BSI jednotku ,cerpadlo do nadrze , filter paliva s hadickami , no nieco sialene najjednoduchsie pre teba ,vrat tam naspet vsetko zo siemensu takze odobrat zo stareho motora a nahadzat na ten zanovny motor Upraveno 10. září 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanislav 86 Odesláno 10. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2019 No ja prave nemohl sehnat cerpadlo tak sem koupil celej motor.ten borec co mi ho prodal říkal ze prej stačí dat jen čerpadlo do nádrže ze to ma odzkoušeno. Protože moje čerpadlo bylo plny železných pilin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 10. září 2019 Sdílet Odesláno 10. září 2019 (upraveno) ? a jak si napojil konektory zo siemensu v aute na cerpadlo bosch? a co ti spina to dorobene cerpadlo v nadrzi?ked siemens ho nema Upraveno 10. září 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanislav 86 Odesláno 10. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2019 Prave ze vse pasuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanislav 86 Odesláno 10. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2019 To cerpadlo jsem na zkousku pripojil na primo.jeste mne napadlo ze nemam nasazenej klinovi remen ale to by mit vliv nemelo i kdyz ty francouzi to je fyzika ktera občas da zabrat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 10. září 2019 Sdílet Odesláno 10. září 2019 (upraveno) ok drv ventil ok ale ten regulator nizkeho tlaku zo siemensu sluzi na uplne nieco ine ako odpojovac tretieho piestu na cerpadle bosch ako toto chces zamenit? ked konektor siemes ovlada ten regulator a nie odpojovac piestu ak by to nejakym zazrakom aj naskocilo ten motor nepojde nikdy ako ma kam si zapojil cerpadlo v nadrzi? myslim elektricky bezi ti vobec to cerpadlo? bosch ma regulator nizkeho tlaku vo filtri funguje mechanicky siemens ho ma na cerpadle ten spominany ventil a funguje elektricky klinovy remen s tym nesuvisi na skusku ho nepotrebujes Upraveno 10. září 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 10. září 2019 Sdílet Odesláno 10. září 2019 (upraveno) prehod tie konektory medzi sebou na cerpadle ak je to mozne a potom ked to nechyti mu to mozes ist otrieskat o hlavu a ked to aj chyti tak stejne mu to mozes ist otrieskat o hlavu lebo to nebude spravne fungovat Upraveno 10. září 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanislav 86 Odesláno 10. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2019 To vim ale co uz toto je moje prvni hdi na tdi si delam tez vse sam a hdi teprve poznavam to je uplne jina liga.a uz mne zmaha.zkusim sehnat chytrou knihu ale i to je problém uz sem sehnal 2 a v žádný neni 2 hdi.A ten pristup všude to je fakt hodinarska prace.dekuju ti moc!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 10. září 2019 Sdílet Odesláno 10. září 2019 (upraveno) alebo ten ventil co je zvisle na cerpadle nechaj odpojeny(odpojovac tretieho piestu) a zapoj len ten drv ventil z boku ale vravim aj ked to chyti tak to nemozes takto pouzivat , to cerpadlo v nadrzi ti po case odfajci lebo bude tlacit nad svoj prevadzkovy tlak a takisto to znici skor vysokotlake cerpadlo lebo nebude fungovat ten odpojovac piestu Upraveno 10. září 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanislav 86 Odesláno 10. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2019 Zkusim to o vikendu budu doma tak to vyzkousim dekuji ti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 10. září 2019 Sdílet Odesláno 10. září 2019 nz no to som zvedavy ,to cerpadlo v nadrzi by poriesit slo ,musel by si tam dat bosch filter s komplet hadickami co su v motorovom priestore , ale ten odpojovac na VT cerpade s tym neurobis nic jedine zamena rj motora ,radsej by som ho nechal odpojeny ako zapojeny sice sa cerpadlo bude viac namahat vo chvili ked to neni nutne ale zase keby to nechas zapojene a rj by to ovladala ako regulator nizkeho tlak tlaku tak by ten odpojovac robil nezmyselne veci a pravdepodobne by lietal tlak v railu a do toho volneho konektora napojil origo ventil zo stareho cerpadla koli tomu aby tam neboli hlasky na diag Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanislav 86 Odesláno 10. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2019 Nad tim sem tez přemýšlel ono totiz na rail nejde skoro nic kdyz povolim privod do vstriku a zastartuju tak se jen orosi od nafty jde tam jen par kapek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 10. září 2019 Sdílet Odesláno 10. září 2019 (upraveno) pretoze ti nepracuje Drv ventil(regulator vysokeho tlaku,ten na boku cerpadla ) alebo pracuje ale je moc otvoreny a vsetka nafta ktoru natlacia piestiky uteka do prepadu hadickou do nadrze ) a nic nejde do railu Upraveno 10. září 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 10. září 2019 Sdílet Odesláno 10. září 2019 (upraveno) ten ventil pripoj priamo na 12 volt(konektor z neho odpoj) a mohlo by to chytit ale asi velmi rychlo to padne do nudzoveho rezimu koli vysokemu tlaku nafty v railu Upraveno 10. září 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanislav 86 Odesláno 10. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2019 Super je videt ze si frajer co tomu rozumí. Ja delam auta často ale opravdu z hdi nulova zkušenost protože sem se jim zdaleka vyhejbal toto byla výhodná koupě která uz je nevýhodná bohuzel.ja jsem zaprisahlej wolkswagenu a opravdu zlaty tdi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 10. září 2019 Sdílet Odesláno 10. září 2019 (upraveno) princip hdi je jednoduchy predstav si kompresor so vzdusnikom a na tom vzdusniku alebo kompresore mas vypustaci ventil kompresor -cerpadlo vzdusnik- rail vypustaci ventil - DrV ventil kompresor tlaci do vzdusniku a ked chces za chodu kompresora v tom vzdusniku udrzat stabilny tlak aky chces tak pootvoris ventil a zacne nim fucat a tlak vo vzusniku sa uz nezvysuje stoji na mieste ak chces tlak zvysit tak ventil priskrtis ak naopak tlak chces znizit , ventil pootvoris a vstrekovace su potom otvarane tlakom nafty ale az v momente ked dostanu stavu od riadiacej jednotky(na svoj elektromagnet alebo na piezo ) ked ju stratia tak sa zatvoria a ten odpojovac piestu na cerpadle je vlastne to iste ako mas dekompresor na valci u krovinorezu alebo hocicoho ineho ked sa otvori ten dekompresor valec nema kompresiu (takze kmita tam a spet naprazdno)a ked sa zavrie tak ma valec plnu kompresiu a uz tlaci len v nasom pripade bud tlaci alebo netlaci naftu ten jeden piestik v cerpadle ,dokopy su tam 3 ale ten odpojovac je len na jednom Upraveno 10. září 2019 uživatelem krtek 2 Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanislav 86 Odesláno 10. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2019 Dekuju super popis a prirovnani zacinam tomu trochu rozumet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 10. září 2019 Sdílet Odesláno 10. září 2019 nz o to ide, aby si sa mohol v tom vrtat Hafity ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.