Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Výměna motoru


Stanislav 86

Recommended Posts

pokial si len nahradil cerpadlo siemens za cerpadlo bosch a do nadrze dal podavacie cerpadlo   a beres to ako ze vybavene ,tak nie to vzivote nepojde

bosch cerpadlo -ma na sebe dva ventily  ,jeden regulator vysokeho tlaku  a druhy ten na vrchu  je odpojovac tretieho piest v tom cerpadle

siemens cerpadlo -ma na sebe tiez dva ventili takisto jeden je regulator vysokeho tlaku ale ten druhy  je regulator  pritoku paliva do cerpadla

asi ti je jasne ze to musi nieco ovladat a ovlada to rj motora   a kazda rj motora(bosch/siemens) ovlada len svoje komponenty(bosch /siemens)  takze to nemozes len tak zamenit

 

ak chces z toho bosch musis dat komplet  , vstreky cerpadlo kablovacku  ,riadiacu jednotku motora  ,BSI jednotku  ,cerpadlo do nadrze  , filter paliva s hadickami  , no nieco sialene 

 

najjednoduchsie pre teba ,vrat tam naspet vsetko zo siemensu 

takze odobrat zo stareho motora a nahadzat na ten zanovny motor 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ok drv ventil ok

ale ten regulator nizkeho tlaku zo siemensu  sluzi na uplne nieco ine ako  odpojovac tretieho piestu na cerpadle bosch 

ako toto chces zamenit? ked konektor siemes ovlada ten regulator a nie odpojovac piestu 

ak by to nejakym zazrakom aj naskocilo ten motor nepojde nikdy ako ma  

kam si zapojil cerpadlo v nadrzi? myslim elektricky 

bezi ti vobec to cerpadlo?

 

bosch ma regulator nizkeho tlaku vo filtri  funguje mechanicky

siemens ho ma  na cerpadle  ten  spominany ventil  a funguje elektricky 

 

klinovy remen s tym nesuvisi na skusku ho nepotrebujes  

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

alebo  ten ventil co je  zvisle na cerpadle nechaj odpojeny(odpojovac tretieho piestu) a zapoj len ten drv  ventil z boku

ale vravim aj ked to chyti tak to nemozes takto pouzivat ,

to cerpadlo v nadrzi ti po case odfajci lebo bude tlacit nad svoj prevadzkovy tlak  

a takisto to znici  skor vysokotlake cerpadlo  lebo nebude fungovat ten odpojovac piestu 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nz 

no to som zvedavy ,to cerpadlo v nadrzi by poriesit slo ,musel by si tam dat bosch filter s komplet hadickami  co su v motorovom priestore ,

ale ten odpojovac na VT cerpade s tym neurobis nic jedine zamena rj motora ,radsej by som ho nechal odpojeny ako zapojeny sice sa cerpadlo bude viac namahat vo chvili ked to neni nutne 

ale zase  keby to nechas zapojene a rj by to ovladala ako regulator nizkeho tlak tlaku  tak by ten odpojovac robil nezmyselne veci a pravdepodobne by lietal tlak v railu 

a do toho  volneho konektora  napojil origo ventil zo stareho cerpadla  koli tomu aby tam neboli hlasky na diag 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pretoze  ti nepracuje Drv ventil(regulator vysokeho tlaku,ten na boku cerpadla )  alebo pracuje  ale je moc otvoreny a vsetka nafta ktoru natlacia piestiky  uteka do prepadu hadickou do nadrze ) a nic nejde  do railu 

 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

princip hdi je jednoduchy 

predstav si kompresor  so vzdusnikom a na tom vzdusniku alebo kompresore mas vypustaci ventil     kompresor -cerpadlo        vzdusnik-  rail      vypustaci ventil - DrV ventil

kompresor tlaci do vzdusniku a ked chces za chodu kompresora  v tom vzdusniku udrzat   stabilny tlak aky chces tak pootvoris ventil  a zacne nim fucat 

a tlak vo vzusniku sa uz nezvysuje stoji na mieste

ak chces tlak zvysit tak ventil priskrtis

ak naopak  tlak chces znizit , ventil pootvoris 

a vstrekovace su potom otvarane  tlakom nafty  ale az v momente ked dostanu  stavu od riadiacej jednotky(na svoj elektromagnet alebo na piezo ) ked ju stratia tak sa zatvoria 

a ten odpojovac piestu na cerpadle je vlastne to iste ako mas dekompresor na valci  u  krovinorezu alebo hocicoho ineho 

ked sa otvori ten dekompresor  valec nema kompresiu (takze kmita tam a spet naprazdno)a ked sa zavrie tak ma valec  plnu kompresiu a uz tlaci 

len v nasom pripade bud tlaci alebo netlaci naftu  ten jeden piestik v cerpadle  ,dokopy su tam 3 ale ten odpojovac je len na jednom 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...