Jump to content
Sign in to follow this  
specnaz4

Čidlo teploty výfukových plynů před katalyzátorem

Recommended Posts

Zdravím přátelé, byl jsem na emisích, a odmítli mi je udělat jelikož po připojení na pc to zahlasilo tuhle chybu, viz obrázek, a když mi pán udělal měření na nečisto tak výsledek byl několikrát horší než je limit...bylo mi řečeno že nejspíš čidlo nedává impuls k vyprázdnění Filtru pevných částic, tak se ptám, jestli jste to tu náhodou teď někdo neřešili.. zkoušel sem to čidlo sehnat a nikde není... nebo poradit co s tím... mám

Peugeot 307 sw 2.0 HDI 79kw(110k) r.v2003

IMG_20190910_112549.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update - podle nakresu mohou byt opravdu dve. Zalezi co mas za VIN. Dej ho sem, at se to da najit podle katalogu. 

A tohle mas screen z nejakeho jejich softu. Sezne nekoho s PSA diagnostikou at vis, jestli to cidlo opravdu mrtve je ci neni. Pokud z nej nejde signal, melo by auto signalizovat chybu. 

Edited by HonzaC2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazde cidlo ma cenu asi 2900Kc :( Asi zkus po te, co se na diagnostice od Peugeotu presvedcis, ze nejede a neni vadna kabelaz, tak shant na vrakacich. 3000Kc mi prijde dost abys tam daval nove.

 

Jo, tebe zajima to cidlo pod cislem 1.

RHZ.png

Edited by HonzaC2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já vím, dneska jsem orientačně zjišťoval cenu, nikde není, jenom origo Peugeot, cena 2850, tak jsem sehnal zánovní z vrakáče za 500, a po výměně nezbyde než se modlit, aby ještě fungovala regenerace DPF... doufám že je k tomu čídlu aspoň normální přístup a výměna nebude porod jako ten starter co sem si měnil sám 😂...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je v pohodě když se člověk ušpiní, hlavní je aby se nemuselo rozebrat půlka auta 😀

Tak a další událost... nastartuji, a zůstal svítit na palubovce symbol i s pípnutím, který sygnalizuje plný DPF a který říká podle manuálu, že při první příležitosti mám jet víc jak 60km/h dýl jak pět minut dokud kontrolka nezhasne... popojížděl jsem jen po městě, takže jsem startoval ještě třikrát..a po třetí, když už jsem se chystal jet na dálnici že to trochu projedu, v domnění že by přece jen k vyprázdnění DPFka mohlo dojít, se už kontrolka nerozsvitila 😮 takže tomu už nerozumím vůbec...v pátek dojedu pro nový čidlo, vyměním a uvidíme co pak bude... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ideální je to před STK pořádně prohnat na dálnici a vypálit co se dá ;) Sedni do auta, otoč D8 do prahy a zpět a filtr by se mohl trochu uvolnit.. pokud nepomůže, může být ve FAPu díra nebo total zanesenej... to chce ale origo diag a podívat se..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...