SAMUEL13 Odesláno 9. září 2019 Sdílet Odesláno 9. září 2019 Zdravím v akom stave mate koncovky výfuku na 1.6 hdi 80 kW na koľko mám fap filter koncovka je čierna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 9. září 2019 Sdílet Odesláno 9. září 2019 Také tak - koncovka černá jak bota (207, 1.6HDi 80kW - najeto cca 149 kkm). Před měsícem STK s emisemi bez ztráty kytičky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 9. září 2019 Sdílet Odesláno 9. září 2019 Záleží co to je černá. Obecně u každého auta s FAPem by měla být "čistá". Viz. foto, ale mám už něco najeto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SAMUEL13 Odesláno 9. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2019 (upraveno) před 2 hodinami, RichVa napsal: Také tak - koncovka černá jak bota (207, 1.6HDi 80kW - najeto cca 149 kkm). Před měsícem STK s emisemi bez ztráty kytičky. Takže aj s čiernou koncovkou si prešiel cez emisnú ja sa toho obávam akú dymivost mi namera Upraveno 9. září 2019 uživatelem MJSytic cituje se bez obrázků Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 9. září 2019 Sdílet Odesláno 9. září 2019 Ano přesně tak. Žádnou kontrolu bílou rukavicí technik neprováděl. Na výfuk připojil odsávání, napíchl se na počítač a vyháněl pavouky z motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SAMUEL13 Odesláno 9. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2019 Ja len že keď idem večer a pridam tak vidím v spätnom že ide z výfuku dym Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 10. září 2019 Sdílet Odesláno 10. září 2019 No jsem na tom jako RichVa. Ted mam na mysli ty namerene hodnoty, ale nemyslim si, ze je to bez ztraty kyticky, jak ma uvedeno. Namerena hodnota 0,4 uz uplne dobra neni. Spravne by mela byt 0,0x, pokud FAP opravdu funguje dobre. To ze to projde do 0,5 je druha vec. Pokud ale nekdo pise, ze vidi za sebou dym, tak si myslim, ze projde jen tezko. Za tim autem 0,4 totiz ani kdyz jedu druhym autem za tak ani kdyz se slapne na plyn neni videt zadny dym. Koncovka je lehce cerna - rozumej, zadny nanos. Onehda jsem byl v autobazaru ohlizet auta - potrebuju novejsi pro manzelku. A tak jsem tam "osahaval vyfuky" vybranych aut. Musim rict, ze v danem bazaru nemelo zadne auto, ktere by typove odpovidalo mym pozadavkum (mam na mysli karoserii a znacku, nikoliv stari ) cistou koncovku. Vsechny ji mely vice ci mene cernou. A kdyz uz jsem mel ruce spinave, ze srandy jsou zkusil auto mimo typ co jsem hledal - novy Fiat Croma. Nekde jsem na to cetl , ze pry je to zajimava ojetina z pohledu stari a ceny. No a povim vam, ze tam byl vrstva nekolik milimetru. Ten motor musel mit urcite uz filtr, auto nebylo ani moc stare. No koupit jej, tak hned na prvnich emisich dotycny musi vyletet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 10. září 2019 Sdílet Odesláno 10. září 2019 No u té Cromy si myslím, že ještě byla bez filtru, přestala se vyrábět někdy 2010/2011, kdy se zavádělo E5 a auta s E4 byla s filtrem snad jen od PSA. Koncern dokonce tvrdil, že "umí" vyrábět i E5 bez filtru (všichni víme jak). Ale Croma, si myslím, filtr neměla. Jinak já tedy koncovku taky úplně čistou nemám, na STK mi vloni naměřili 0,01, nekouřím, motor přede jako kotě, najeto 165tkm, dolito aditivum letos při pravidelném intervalu, FAP hlásí životnost ještě 120t. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SAMUEL13 Odesláno 10. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2019 Len že u mňa je najväčšia sranda to že fap tam je a aj funguje podľa diag a neviem prečo prepúšťa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 10. září 2019 Sdílet Odesláno 10. září 2019 FAP je - je dost siroky pojem. Pro nekoho to znamena, ze tam misto toho jen kus trubky. Jsou takovi, co tam sice porad nemaji jen trubku, ale v obalu od FAPu treba nemaji tu keramickou vlozku. A pokud jsi si jisty, ze tam mas i tu vlozku - videl jsi ji, tak je budto praskla nebo uvnitr rozsypana. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 10. září 2019 Sdílet Odesláno 10. září 2019 (upraveno) A k te Crome, uz jejich EURO4 ky mely filtr pevnych castic jak tak koukam - ale je to fuk, proste takovy nanos nemam doma ani na stare 1,9D Upraveno 10. září 2019 uživatelem HonzaC2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SAMUEL13 Odesláno 10. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2019 (upraveno) Vidieť som ju nevidel ale keď som mal auto na diag tak mi pozerali diferenciálne tlaky podľa servisaka je všetko v poriadku regenerácia prebieha každých 400 km pri kombinovanej jazde kázal mi že nemám zbytočne rýpať do toho keď to no mne sa nezdá ze to môže zahulit ak to ma fap Upraveno 10. září 2019 uživatelem Béďa Necituj předchozí příspěvky. Béďa - moderátor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 10. září 2019 Sdílet Odesláno 10. září 2019 Tak to by tam ta vlozka byt mohla, pokud teda tam s rostouci zatezi byl nejaky rostou rozdil toho tlaku. Nicmene jeji stav uz nebude nic moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SAMUEL13 Odesláno 10. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2019 (upraveno) Rozdiel tlakov som videl na vlastné oči tak nechápem ma niekto skúsenost s repasovanym fap om z peugeotu? Upraveno 10. září 2019 uživatelem Béďa Necituj předchozí příspěvky. Béďa - moderátor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 10. září 2019 Sdílet Odesláno 10. září 2019 Ale nejde jen o to, ze tam nejaky rozdil je. Cislo tam bude vzdycky, ale zda to cislo je v nejakych odpovidajicich mezich - odpovidajich zatizeni motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SAMUEL13 Odesláno 10. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2019 (upraveno) Rozdiel tlakov som videl na vlastné oči tak nechápem ma niekto skúsenost s repasovanym fap om z peugeotu? Upraveno 10. září 2019 uživatelem Béďa Necituj předchozí příspěvky. Béďa - moderátor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 11. září 2019 Sdílet Odesláno 11. září 2019 Repas je původní obal, ale nový vnitřek se stejnými parametry jako nový Mě např tento týden přišel na 307 RHR repas a přišel uplně nový Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 11. září 2019 Sdílet Odesláno 11. září 2019 mno nevím, nevím, pár (asi 5) repasovaných FAPů jsem viděl a ani jeden neměl původní obal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kratales Odesláno 11. září 2019 Sdílet Odesláno 11. září 2019 Myslím, že obal je nový a vnitřek právě jen repasovaný - vyčištěný přímo u výrobce filtru u firmy Faurecia. Alespoň něco v tom duchu jsem četl o repasovaných FAP na webu Peugeotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dančák Odesláno 15. září 2019 Sdílet Odesláno 15. září 2019 Kupoval jsem v Peugeotu origo repas na 1.6 hdi 82 kW a obal i samotná vložka je repas, nic není nového. Obal je opískovanej a vložka je vypláchnutá....je na to standardní záruka tak se uvidí jak bude fungovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.