Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

PEUGEOT 508 HYBRID A 508 SW HYBRID


Béďa

Recommended Posts

PEUGEOT 508 HYBRID A 508 SW HYBRID

NEOBYČEJNĚ EFEKTIVNÍ PLUG-IN HYBRID:

29 g C02/KM A DOJEZD 54 KM VE 100% ELEKTRICKÉM REŽIMU

Cílem značky Peugeot je doplnit každý nový model o verzi s elektromotorem, proto nyní přichází s vozy nový Peugeot 508 Hybrid a nový 508 SW Hybrid, které splňují homologační testy podle nového protokolu WLTP, a to s obdivuhodnými výsledky: 

  • 508 Hybrid: 29 g[1] C0/km (1,3 l /100 km) a dojezd 54 km[2] ve 100% elektrickém režimu.
  • 508 SW Hybrid: 30 g[3] C0/km (1,3 l /100 km) a dojezd 52 km[4] ve 100% elektrickém režimu.

Značka Peugeot díky plug-in hybridnímu pohonu o výkonu 225 k/165 kW s  emisemi CO2 na nejlepší úrovni na trhu hybridních automobilů posiluje svou elektrickou ofenzívu o vozy s dynamickou účinností. Tato nová nabídka je symbolem pozvolného a uváženého přechodu na nové zdroje energií.

Peugeot u těchto plug-in hybridů nabízí podobné celkové náklady na vlastnictví a používání jako v případě vozů se spalovacími motory.

Ve Francii již značka přijímá na nový Peugeot 508 Hybrid a nový 508 SW Hybrid objednávky. V ostatních zemích, na jejichž trhy vozy míří, se budou objednávky přijímat koncem roku[5]. Tyto inovativní motorizace posílí vedoucí postavení nového Peugeotu 508, který je ve Francii od začátku roku nejprodávanějším vozem svého segmentu.

Nový zážitek z řízení

Pro vozy značky Peugeot je typická snaha nabídnout radost z řízení, nové hybridní plug-in motory Peugeot ovšem poskytují zcela unikátní zážitek, který přináší vynikající reakce vozu, zejména díky novým režimům řízení.

Každý režim řízení je jedinečný:

  • ZERO EMISSION (Nulové emise): 100% elektrický režim a zcela tichý jízdní projev;
  • SPORT: vynikající výkon režimu využívajícího veškerý dostupný pohon;
  • HYBRID: multifunkční režim;
  • COMFORT: spojující režim HYBRID s komfortem řízeného odpružení.

Vysoká účinnost                                                                                             

Nové vozy Peugeot 508 a 508 SW Hybrid kombinují motor PureTech o výkonu 180 k (132 kW) s elektromotorem o výkonu 110 k (80 kW). Výsledkem je maximální kombinovaný výkon 225 k (165 kW).

Hybridní motor v novém Peugeotu 508 a 508 SW byl koncipován tak, aby nabídl co nejintenzivnější pocity z řízení. Díky své efektivnosti, která patří k nejlepším na trhu hybridních automobilů, a emisím 29 g CO₂ / km WLTP optimalizuje provozní náklady vozu.

Náklady na užívání a provoz vozů nový Peugeot 508 Hybrid a nový Peugeot 508 SW Hybrid jsou rovnocenné s náklady stejných vozů s motorem BlueHDi 130 EAT8 (v závislosti na legislativních podmínkách platných v dané zemi). U firem se tyto náklady počítají na základě předpokladu ujetých 30 000 km za rok, při jízdě na 65 % v hybridním režimu a na 35 % ve 100% elektrickém režimu. U soukromých osob výpočet vychází z předpokladu ujetých 15 000 km za rok, na 50 % v hybridním režimu a na 50 % ve 100% elektrickém režimu.

Baterie s kapacitou 11,8 kWh poskytuje dojezd ve 100% elektrickém režimu 54 km1 WLTP u hatchbacku a 52 km4  ve verzi SW. Nabití baterie pomocí Wallboxu trvá méně než 1 hodinu 45 minut (zásuvka 32 A spojená s jednofázovou nabíječkou 6,6 kW  - příplatková výbava).

Uložení hnacího ústrojí a baterií nemá díky platformě EMP2 použitelné pro různé druhy pohonu (Efficient Modular Platform) dopad naprostornost kabiny a objem zavazadlového prostoru. Tyto charakteristiky jsou stejné jako u verzí se spalovacím motorem (487 l v případě vozu Peugeot 508 a 530 l v případě vozu Peugeot SW).

Vozy jsou k dispozici ve třech úrovních výbavy:

  • Allure (a Allure Business[6]) : mimořádně bohatá základní výbava;
  • GT Line: dynamický styl;
  • GT: luxusní verze s exkluzivní výbavou, která je standardně opatřena zcela novým čalouněním Alcantara® Gris Gréval.

Peugeot 508 Hybrid a Peugeot 508 SW Hybrid představují komplexní řadu hybridních plug-in motorů a společně s vozy Peugeot 3008 Hybrid a Peugeot 3008 Hybrid4 jsou konkrétním důkazem vize značky Peugeot týkající se neomezené, zajímavé a stále efektivnější mobility.

 

[1] V závislosti na výbavě až 34 g

[2] V závislosti na výbavě 48 km

[3] V závislosti na výbavě až 36 g

[4] V závislosti na výbavě 47 km

[5] V ČR budou objednávky na vozy s plug-in hybridním pohonem přijímány v roce 2020.

[6] Úroveň výbavy dostupná dle země určení

09PEUGEOT_508PHEV_1809PB_002_0.jpg

PEUGEOT_508PHEV_1809PB_001_0.jpg

PEUGEOT_508PHEV_1809PB_003_0.jpg

PEUGEOT_508PHEV_SW_1809PB_002_0.jpg

Upraveno uživatelem Béďa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...