Martin 407 Odesláno 9. září 2019 Sdílet Odesláno 9. září 2019 Dobrý deň pani, som tu nový ... Mam taky problém mám 407 1.6 hdi 80kw 2005 auto po výmene N75 rozvodov a spojky stratilo výkon. Diagnostika nič neukazuje Regulácia na Turbe pekne chodí ai pri naštartovaní ai pri pridaní plynu reaguje.auto ma moc ostrý a klepkavy zvuk. Za každý rad vopred ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. září 2019 Sdílet Odesláno 9. září 2019 reklamuj tam, kde to dělali asi ty rozvody nebudou nastaveny tak, jak by měly být Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin 407 Odesláno 9. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2019 Rozvody som robil ja sám a sedia boli zaaretovane ako sa patrí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 9. září 2019 Sdílet Odesláno 9. září 2019 (upraveno) Asi bych to nerapil a znova zkontroloval/dal zkontrolovat nastaveni rozvodu. Aby Te necekaly potkany/ohnuty ventily Upraveno 9. září 2019 uživatelem pesastor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin 407 Odesláno 9. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2019 (upraveno) Auto štartuje na brnká, už som ich kontroloval ai s kamarátom servisakom takže rozvody ŠÚ dobré. Auto keď postalo 3 dní tak po naštartovaní sa na chvíľu zmenil zvuk motora na normálny chod a potom zase na ostrý klepavi zvuk a padli otáčky z 803 na 749 podľa diag.. Upraveno 9. září 2019 uživatelem Martin 407 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 9. září 2019 Sdílet Odesláno 9. září 2019 Tak ono je hlavne divne to, ze ten motor ma ostry zvuk jak pises. Proto ti vsichni v dobre vire radi zkontrolovat ty rozvody. Jinak ja bych teda jeste zkusil prekontrolovat jak pises N75. Mimochodem, proc jsi ho menil? Jinak k te reakci N75, ja nevim, ale prijde mi, ze na miste ten ventil stejne moc nereaguje. Po nastartovani se akorat vcucne tycka do banky a pak bych musel jo tocit a dele, aby mi ta tycka vylezla zpet z banky. A to se mi nikdy nechtelo moc trapit. No a nakonec, diagnostika rika co? Ted mam na mysli plnici tlak turba referenci versus merena hodnota? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin 407 Odesláno 9. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2019 Podtlakove hadičky všetky nové, banka preskusana vakuovou pupou. N75 som menil lebo pôvodná prepustala podtlak a auto netahalo ako ma ťahať.daval som aj nové vodné čidlo (že vraj posiela rj info o teplote a koriguje predstrek) to mi bolo povedané inou osobou. Len nerozumiem tomu potom prečo keď auto dlhšie stalo a skúsil som ho naštartovať, tak na chvíľu sa motor ukludnil a asi po 20sekundach zase ten sami ostrý zvuk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 9. září 2019 Sdílet Odesláno 9. září 2019 No kdyz menis "vodne cidlo"protoze nekdo nekde povidal ze bys ho mohl vymenit..... Pezotacka diagnostika a OPETNA kontrola rozvodu je zaklad od ktereho by ses mel odpichnout a do te doby motor netrapit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin 407 Odesláno 9. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2019 Jo skontrolujem ešte raz rozvody. Ešte ma napadlo regulátor tlaku paliva ci nieje zlý. Ale netuším ako sa potom auto správa aké má príznaky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 9. září 2019 Sdílet Odesláno 9. září 2019 @Martin 407 Vykasli se na metodu vymenkar! Zkontroluj ty rozvody, nech pichnout auto na diagnostiku. Vim ono to stoji nejakej peniz ale ve vysledku bys mohl dost usetrit. Podle diagnostiky potom dal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 9. září 2019 Sdílet Odesláno 9. září 2019 (upraveno) Ma pravdu pesastor, hlavne nemen ten regulator jen proto, ze by to nahodou mohlo pomoct. Musim ale priznat, ze jsem predpokladal, ze diag uz jste meli pripojenou, aby jste potvrdili zapojeni rozvodu - synchronizace klika vacka, ze je opravdu 100%. Upraveno 9. září 2019 uživatelem HonzaC2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin 407 Odesláno 9. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2019 Áno synchronizacia je správna aj podľa diag. Mam vlastnú diag lexiu. Keď som pozrel na diag tak v kolónke predstrek predbežného vstreku bolo číslo 12 na voľnobehu co už ale neviem ci je správne. Neviem správne hodnoty tho motora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 9. září 2019 Sdílet Odesláno 9. září 2019 Kdyz nevis co znamenaji udaje diagnostiky, dej to k nekomu kdo umi a vi! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 9. září 2019 Sdílet Odesláno 9. září 2019 No, to je tezky, nekoho takoveho sehnat. I v autorizaku se mnohdy omezi jen na cteni chyb a vic nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin 407 Odesláno 9. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2019 Keby som vedel o niekom takom tak to tam už dávno odnesiem. Presne ako hovorí honzac2 v autorizaku sú tiež "špecialisti" ktorý menia iba to co im ukáže diag!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 9. září 2019 Sdílet Odesláno 9. září 2019 Když si najedeš do diagnostiky a klepneš na jedotlivé data- tak dole by mělo být info k tomu, v jakém rozmezí se má nacházet hodnota v označeném poli (třeba na volnoběh, při 2000ot/min atd.). Samozřejmě všude tuto informaci nenajdeš (myšleno u všech hodnot). Podíval bych se na korekce vstřiků, reálný stav egr ventilu... Když máš diagnostiku, tak si ty informace můžeš vytáhnout a pak dohledat třeba na google. Nevim informaci, jestli hodnota "12" je u předvstřiku správná na volnoběhu, hledám: 1.6HDI live data (youtube, google). Třeba: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin 407 Odesláno 9. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2019 Inoxing ďakujemza radu pôjdem študovať ďalej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin 407 Odesláno 9. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2019 Pani ďakujem za rady budem skúšať hľadať ďalej. Keď zistím v com bola chyba určite sa podelím o skúsenosť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin 407 Odesláno 24. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 24. září 2019 Dobre ránko prajem, takže ako mi bolo povedané ze mam skontrolovať rozvody tak som aj urobil. Rozvody sú správne ale auto stále nemá výkon a ma ostrý zvuk. Plus vyčistené a pretesnene sacie potrubie a sedla vstrekov. Prikladám aj foto. Auto si samé od seba na asi cca 1minutu zmení zvuk motora na normálny chod a potom zase naspet na ten ostrý klepkavy. Na diag žiadna chyba. Za každú ďalšiu radu ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 24. září 2019 Sdílet Odesláno 24. září 2019 Napada mne jedina vec. Kdyz jsi menil rozvody, nepodarilo se ti otocit tim motorem opacne? Ptam se proto, ze ja resil u sveho motoru taky ostry zvuk. Ale byl jen docasny a vzdy potom, co jsem zahraty motor vynul a znovu zapnul. Jelikoz se mi ten zvuk nelibil, tak jsem shodil rozvody, sudnal vacky a vymenil retez a napinak. Od te doby je zvuk pryc. Tak mne napada, jestli by se nemohl poskodit napinak, kdyz bys tocil motorem opacne.Veskery tlak by sel na ten napinak a dokonce s rizikem, ze ti ten retez skoci mezi vackama. Ja nevim, jak jsi to menil, ale jsou takovi co aretuji setrvacnik rychlosti a pak se divi, kdyz to povoli a motor se otoci v protismeru. Mozna to neni tvuj pripad, tak to neber osobne, jen jako napad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.