krtek 2 Odesláno 2. říjen 2019 Sdílet Odesláno 2. říjen 2019 (upraveno) co viem tak poistak je na cerpadle oleja taky piestik s pruzinkou neviem o nicom inom ale mozno 3.0 V6 je nejaka specialita Upraveno 2. říjen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 2. říjen 2019 Sdílet Odesláno 2. říjen 2019 ventily musis zalapovat brusnou pastou ked ich davas sam no nalozil si si na plecia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 2. říjen 2019 Sdílet Odesláno 2. říjen 2019 před 14 minutami, krtek 2 napsal: co viem tak poistak je na cerpadle oleja taky piestik s pruzinkou neviem o nicom inom ale mozno 3.0 V6 je nejaka specialita Osobně jsem tenhle motor v ruce neměl, ale někde je tady na fóru zmínka o nějakém ventilku (ventilcích?) na cestě tlakového oleje do hlavy válců.... krtek 2 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 2. říjen 2019 Sdílet Odesláno 2. říjen 2019 (upraveno) cislo 23 podla Sb je to na spode hlavy a je to zasrobovane cervikom (zatkou) cislo 16 aj podla oem od Longstar to sedi Upraveno 2. říjen 2019 uživatelem krtek 2 Hafity ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
longstarr Odesláno 2. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 2. říjen 2019 Pastu atd. uz mam doma. Jinak to cislo mi rekl borec z motory. Akorat to proste nemuzu nikde najit JJ, jsou tam dva. v kazde hlave jedna. Ale za boha nemuzu najit. yutube, google nic. Takze tam proste necham stare. Rikam si, ze problem s motorem nebyl. olej netekl ani to olej nezralo a auta jezdi i pul mega bez sundani hlavy, tak snad ty ventilky budu ok. Navic se mi povedla vysroubovat puze ta zatka a ten ventilek bych musel dostat ven nevim jak a to je tak na poskozeni hlavy a to si nelajznu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 2. říjen 2019 Sdílet Odesláno 2. říjen 2019 Co magnet? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
longstarr Odesláno 3. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 3. říjen 2019 Je tam maly imbus, tak jsem to zkousel vytocit s otocenou hlavou vzhuru nohama, aby vypadnul, ale drzi mrskaPriznam se, ze doma zadny nemam, ale chtelo by to nejaky silny, ale ten tam nedostanu pres uzky zavit. No, uvidim prvni jak budou pasovat nove ventily. Mozna taoy zjistim, ze jsou v haji vsechny voditka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
longstarr Odesláno 8. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 8. říjen 2019 Ahoj, Tak nejspis (doufam) mam posledni otazku. kdyz budu montovat hlavy a vacky zpet, co vse je potreba zaolejovat v hlave pred prvnim spustenim? Vim, ze je treba potrit olejem oblast, ve ktere je vacka ukotvena a otaci se v ni. Ale co dal? Je treba nejak plnit olejove kanalky? nebo se motor zaolejuje sam. mam zvrchu nejak potrit ventily olejem? pripadne zalit olejem zdvihatka? Jde mi hlavne o to, jak rychle se ty kanaly naplni olejem a motor zacne mazat. osobne bych naolejoval vse, co pujde. I ty kanalky. u kazde vacky je takovy sroub, kudy by se dal olej napustit. Jinak hlavy jsou smontovane. ventily zalapovane. Voditka byly diky bohu OK, takze si to odnesly opravdu snad jen ventily. Ale myslim, ze jsem to delal naspoledy jedna hlava mi trvala neco kolem 8 hodin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. říjen 2019 Sdílet Odesláno 8. říjen 2019 všechno co se otáčí, nebo pohybuje musíš namazat olejem, který bude normálně používaný v motoru, to je jasné..., po složení motoru a naplnění olejem můžeš nasadit ráčnu s ořechem na šroub řemenice a otáčet klikovkou ve směru otáčení motoru, toč cca 1-2 minuty, čerpadlo nasaje olej z vany a dotlačí ho, kam je třeba longstarr a krtek 2 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
longstarr Odesláno 9. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 9. říjen 2019 Super. dekuji. Vsude psali jen o jednom az dvou protocenich motoru, abych poznal, ze je remen OK a ze se nepotkaji pisty s ventilama. Tak doufam ze to byla posledni rada, co jsem potreboval Jeste jednou vsem moc diky. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
longstarr Odesláno 13. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 13. říjen 2019 Ahoj. Tak bohuzel potrebuji jeste jednu radu hlava motoru a vacky nahozene a dalsi vikend bych rad nahodil rozvodovy remen. Jenze novy rozvodovy remen, nema zadne značky atd. Kdyz jsem delal 405, byla na klikovce i vacce znacka, ktera odpovidala carce na novem roz. Remenu. Takze jsem jen nasadil na zaaretovane kola a napnul. Tady je znacka jen na klikovce. Na ozubenych kolech vacky jsem nic nenasel a na novem remenu je pouze znacka bosch. Aretacni otvory jsem nasel. Ty jsou ok. Pasuje tam 8ka vrtak. Nemáte nekdo navod, jak to napnout, abych byl na spravnem zubu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
longstarr Odesláno 21. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 21. říjen 2019 Tak nasazeni remene bylo nakonec jednoduche. Kazde kolo na vacce je ze dvou casti a jsou k sobe pripevneny srouby. takze po zaaretovani vsech vacek a klikovky, staci nahodit remen a pri napinani pak povolit srouby na kolech vacky. Kola se pak pri napinani pootoci. Kdyz je remen napnuty, staci ty srouby zatahnout a vse se muze odaretovat. Jinak hlasim, ze motor poprve uspesne nastartovan Po nastartovani motor bezi super, akorat ventily trochu cvakaji. Nebyl cas uz nahodit plasty a kolo, takze pristi tyden dolijeme provozni kapaliny, nechame motor zahrat, trochu zabehnout a doufam, ze si ty nove ventily jeste trohu sednou. Hafity ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.