peugeotpartner Odesláno 27. srpen 2019 Sdílet Odesláno 27. srpen 2019 ahoj všem tak postupne dávam do kupy koupený berlingo (stejné jako peugeot partner) 2006...a mám dotazy : při nastartování vyběhnou otáčky až skoro do 2000 ale jen při startu pak ok drží volnoběh - je to správně? škrtící klapka je plast - vyčistím ji , normálně odmontuji ? Není tam nějaký zádrhel? nedá se nahradit kovovou? Plyn je elektronicky - není lanko diag hlásí nějakou hlášku o škrtící klapce (stav skrtici klapky nesprávná hodnota) (v paměti ale žádná závada) RJ ME745 oproti 1.4 má prevodovka kontrolní otvor na olej? Výpustní šroub je , ale kontrolní nevím ..? spojka i po výměně lanka orig samoštel rozpíná až uplne dole, a v okamžiku rozpojení vrže, mám jít do výměny spojky? Originál je Valeo oem 2050R8 ? Nemůže být vadné i to plastové ložisko vidličky spojky - pokud by bylo vyjeté muze to protahovat dráhu pedálu, ještě v momentu kdy spojka rozpíná tak to skřípe...kamerkou jsem se dival do skuliny jak je vidlička a listy na které tlačí spojkové lozisko se zdají být dobré (není na nich vidět sjetá plocha) (u 1.4 mi jde spojka krásne, přesně....) nebo dát lanko nastavovatelné šroubkem? vyměním jeste olej do posilovače, motorový olej pokud by chtěl někdo poradit na 1.4 tak vím o ni skoro vše (1997) ale 1.6 je trošku jiná diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeotpartner Odesláno 27. srpen 2019 Autor Sdílet Odesláno 27. srpen 2019 (upraveno) a ještě upřesním spojka bere až uplne skoro na podlaze (lanko orig PSA) dle vin a service boxu takže se blbě řadí atd...jako by bylo to lanko delší než má být, nebo nepracuje správne samostav na něm, často počítám zuby v převodovce na rozdíl napr od 1.4 ....už nevím jak to dát dokupy aby to bylo dobré....nebo je pak vada ve spojce samotné-ale jaká?? Nebo muze byt konec lanka málo zasunutý do té pruchodky v karoserii?? Upraveno 27. srpen 2019 uživatelem peugeotpartner Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeotpartner Odesláno 27. srpen 2019 Autor Sdílet Odesláno 27. srpen 2019 (upraveno) a ještě upřesním spojka bere až uplne skoro na podlaze (lanko orig PSA) dle vin a service boxu takže se blbě řadí atd...jako by bylo to lanko delší než má být, nebo nepracuje správne samostav na něm, často počítám zuby v převodovce na rozdíl napr od 1.4 ....už nevím jak to dát dokupy aby to bylo dobré....nebo je pak vada ve spojce samotné-ale jaká?? jeste mne napadá ta bila cast na lanku viz sipka - na tu má tlacit tan plastový dil na pedálu spojky, ale mi se zdá že to bílé málo vycuhuje z té pruchodky v karoserii a tim pádem se to nenastaví...? Celé lanko mi připadá volné i samostav jakoby byl volný (na starém lanku i ted na novém orig) Upraveno 27. srpen 2019 uživatelem peugeotpartner Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 28. srpen 2019 Sdílet Odesláno 28. srpen 2019 (upraveno) Některý spojky lehce vržou, jiné zase kousavě zabírají a je to třeba nová spojka. U jedné 1.6NFU byla nová spojková sada LUK a trochu trhá při rozjedzu a u druhé 1.6NFU sada Valeo a zase trochu vrže při sešlápnutí. U obou měnili i komínek z převodovky takhle se to projevuje od výměny. Ale oba případy nebylo berlingo, ale 307 FL se spojkou ovládanou hydraulicky. K tomu lanku nevím, není možnost tam někde nastavit? Na páce na převodovce není tisícihran nebo štelovák na pedálu?. 1.6 NFU Bosch ME745 měla už plastovou škrtící klapku, ME744 ještě kovovou. Některý 745 měly i kovovou (stejný číslo jak u 744 standartně), ale to byl ten bioflex/flexfuel, takže by to mělo být snad i záměnný mezi sebou, ale nemám zkušenost. Pošli vin, podívám se kdyžtak do databáze. Upraveno 28. srpen 2019 uživatelem inoxing Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeotpartner Odesláno 28. srpen 2019 Autor Sdílet Odesláno 28. srpen 2019 Lanko je samostelovací viz foto....na staré 1.4 je taky samostelovací ale má jiný tvar - na konci se jen zahákne do pedálu spojky. a funguje bezvadně řadu let....u 1.6 NFU je takový plastový drzák lanka viz foto a lanko je stále volné není napnuté...:) i pruchod do karoserie je volný...diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeotpartner Odesláno 29. srpen 2019 Autor Sdílet Odesláno 29. srpen 2019 este toto : pod kodem lanka 2150cx se prodává lanko se samostavem délky 902 mm - vsichni výrobci vcetne orig. a pak jeste na autodoc jsem nasel kod 2150CXI kde píšou že má delku 889 mm rozdil 13 mm muze odpovídat tomu že to zabírá až na podlaze..nemuze to byt ten problém??? Má s tím někdo zkušenost? Nekdo dává lanko na rucni nastavování, ale chtěl bych přijít na to čím to je proc se to děje... diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
terdan Odesláno 4. říjen 2019 Sdílet Odesláno 4. říjen 2019 Čau kolego lanko máš dlouhý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.