Jump to content
Yardidas

Zvláštní zvuk motoru Peugeot 2008

Recommended Posts

Prosím co vy na to? Úplně nový, při předvádění tichý, stabilní chod, po nájezdu cca 4000 km, ještě před "garančkou", takováto změna! Při nastartování se ohlédne po tomto vozidle každý! Servis- normální stav!!

Edited by brixtr
Cervenou nech prosim moderátorům. Opraveny nadpis

Share this post


Link to post
Share on other sites

@machal22 tak to zase jako brzdi, tohle skutečně není projev třihrnku. A o tom jak je tříhrnek špatný by se dalo taky polemizovat, Suzuki je do Swiftů dávalo už od 90tých let a jaký to jsou držáky. Takže se uklidni.

Edited by Radek Hurvajz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem narozdíl od Tebe klidnej a realista. 3hrnek je dobrej tak akorát v naftě a to v pracovních strojích. Pokud chceš kultivovanost, spolehlivost,výkon atd tak od 4hrnku nahoru. To je fakt a nerozčiluj se. Klidně jezdi i na 2hrnkách. Tvá volba ,kterou sis sám sobě zduvodnil. Jo a to ohodnocení jsem dostal,že jsem vyslovil svuj názor? Tak to se omlouvám. Beru zpět co jsem napsal a vše je perfektní. Už budu psát jen to co se sluší.

Edited by machal22

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja trihrnek nemam a nikdy mit nebudu. Pokud to bylo na mně. Jen jsem napsal co se vseobecne vi. No a minus se tu dava jako kdyz se nekomu prispevek nelibi, to neni jako trestny bod nebo tak. Takze jak se prezentujes tak sklízíš, ale nic to neznamena, jen reputaci

Ovsem ten zvuk tady nahore nema s tim ze je to trivalec vubec nic spolecnyho, to je uplne hrozny i kdyby to byl jakejkoliv motor

Edited by Radek Hurvajz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Děkuji za objasnění. Jinak nikdy jsem nenapsal,že je to tím protože je to 3hrnek. 3válce je špatná cesta a jsem rád,že jsem zažil ještě svět kde se vyráběli poctivé motory které lahodili srdci i uchu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 9 hodinami, machal22 napsal:

3hrnek je dobrej tak akorát v naftě a to v pracovních strojích. Pokud chceš kultivovanost, spolehlivost,výkon atd tak od 4hrnku nahoru.

Souhlasím jen s tou kultivovaností.... S tříhrnkem v Daihatsu Cuore jsem se něco nalítal.... Pokud mám porovnávat aspoň trochu porovnatelné, tak 85O Cuore byl proti 950 P106 drak.... Pravda, ten "vrtulníkovej" zvuk na volnoběh se mi taky moc nelíbil....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj!

Zní to jako vyražený těsnění na svodu výfuku některého z válců, nebo povolená zapalovací svíčka v hlavě. Ověřit to není problém.

Ještě se zeptám, byl po 2000Km podle doporučení vyměněn olej v motoru?

Jinak na ten PureTech nedám dopustit z tříválců je to nejpovedenější a vysoce spolehlivej motor. Projděte diskuze a uvidíte, co za problémy má Ford, VW, za to Peugeotu nic moc, snad jen problematika zanášení ventilů, ale to není trojválcem, to je obecně problém přímého vstřiku benzínu.

Tím nezatracuji výhody čtyř a více válcových motorů, mají své opodstatnění, ale pro účel vozu do města, nebo rodiného vozu, či prostorného SUV plní PureTech svojí funkci minimálně dostatečně. Hlavně verze s turbem mají výkon, mají na benzín velký kroputící moment, který ještě pěkně zvedne v případě volby automatické převodovky měnič momentu, čímž výsledný moment záběru je ještě větší! 

Dovolím si poznámku, že ještě docela nedávno se dolovalo z nafty 1.9 DCI u Renaultu jen 79KW a nikdo tím nepohrdal a platili jsme za to krásné povinné ručení.

Mára

 

Edited by Markusenka

Share this post


Link to post
Share on other sites

mě by zajímalo kdyby všichni co mají 3válce,nebyly omezeni výběrem motoru,tojest byl by v nabídce i 4 válec a nebyli omezeni financema, kolik by šáhlo po 3 válci. Jsem přesvědčen,že 80% z nich by se nad 3 válcem ani nezamyslelo. Kdysi jsem měl také tu čest s 3 válcem a byla to koupě jen zduvodu,že na lepší motor nebyli peníze. Jak to finance dovolili tak šel. A to jsem sním neměl žádné tech problémy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrý den,

 

děkuji všem, kteří se vyjádřili k mému dotazu, na pro mě necharakteristický a překvapivý projev zvuku motoru, vozidla Peugoet 2008 ALLURE 1.2. PureTech.110 SaS MAN5. Má tam jeden z vás pravdu v tom, že ne každý ví, “co má pod kapotou”. Dokonce i ten, který píše, že ne všichni, dokonce možná 80% zájemců o koupi tohoto typu vozidla, by si jej na základě právě tohoto poznání vůbec nezakoupilo. Má pravdu! Kdyby se totiž takto vozidlo odprezentovalo již při koupi a při předvádění, okamžitě by jsme si nákup rozmysleli a podívali se po jiném typu vozidla.

Jsme v tomto oboru klasičtí uživatelé, chcete-li “laici”. Motor, válce, převodovka, zrychlení z 0 na 100 a nakonec i spotřeba, je při našem ročním nájezdu, nepřesahujícím 25000 km, pro nás nepodstatná. Vzhled vozidla, pohodlný, účelný a přehledný interiér a vyhovující uložný prostor, jakým se toto “SUV” v rámci reklamy prezentuje, to bylo pro náš výběr rozhodující.

A poté zkuste a já jsem se tomu věnoval dokonale, ne zrovna ve velkém množství prezentačních článků v českém jazyce, s ohledem na tyto motory PureTech, najít nějakou zmínku o “zvuku” tohoto motoru. Budete to jako hledat asi stejně úspěšně, jako lidé od Zemana, ten článek od Peroutky! Dozvíte se o motoru vše, dozvíte se, že je to motor roku a ano, dozvíte se i patřičné popisy funkcí motoru, to ano, ale o tom “zvukovém projevu” motoru, o tom ani zmínka! Potom se ale znovu ptám, proč se ten motor takto neprojevuje ihned při koupi a předvádění vozidla.

Nejvíce mě mrzí ale skutečnost, že toto vozidlo si zakoupila, vlastně pro potřeby rodiny moje dcera, po narození mého vnoučka. K návštěvě lékaře, nakupům a přesunům s kočárkem a vším tím potřebným”harampádím” pro mimina k rodičům v Praze, na chalupu atd. Ne zrovna každý žije v místě, kde má vše v dosahu městské dopravy a závislost na ostatních známe osobně, když se nám narodila ona! Ze začátku “dodbý”, nadšení, spokojenost. O to hůře se poté vyrovnáváte s tím, když se vám z ničeho nic, bez jakéhokoliv předešlého varování/!/, při nastartování vozidla objeví tento klepavý zvuk z motoru! A nejen při startu, ale i při jízdě se zařazeným stupněm 1-2, při minimální rychlosti, což je v dnešním provoru a hlavně ve městech, denní zkušenost. Není jízda, aby nás každý, kdo je v doslechu tohoto zvuku na něj neupozornil, jako že “něco vám tam bouchá”! Asi to myslí dobře, ale mi sedíme v novém autě, celosvětově známého výrobce, cca za 400 000 Kč a v jednadvacátém století! To se nezlobte, ale cítíme se prach-sprostě podvedeni! Proč poté máme nakupovat u autorizovaných prodejců-odborníků! Vždyť ne každý všemu rozumí a právě proto, aby nás uvedli do “obrazu” tam by snad měli být!

  1. 9.9. 2019 jsme domluveni na garanční prohlídku. No uvidíme. Doufám, že mi prodejce neodmítne moji prosbu, nastartovat vozidla stejného typu, které mají připravené k prodeji, k porovnání! Jsem připraven i na to, jak prodejce avízuje, v případě, že by se tento projev chodu motoru nepodařilo odstranit, nabídnout toto, vlastně úpně nové vozidlo, protiúčtem k nákupu vozidl jiného typu, nebo výrobce. Rád vás po tomto datu, na tomto místě budu informovat o tom, jakou nám případně nabídli cenu, jako “protiúčet”! Najeto cca 4000 – pořizovací cena po nějakých bonusových akčních slevách 392 075 Kč. Garážovaný, udržovaný, prostě nový!

A ještě maličkost, pro případné budoucí kupce tohoto vozidla. Existuje jistá interní směrnice firmy Peugoet, která tuto situaci, no řekněme - “řeší”! Jistě jí každý prodejce zná. Chtějte jí vidět a nechte si jí vysvětlit! To, že je pouze interní a týká se přímo tohoto problému, lecos naznačuje. A protože jsme v Čechách, mám kopii. Dost mě to překvapuje, právě ta “internost”!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Témata jsem sloučil. Příběh pěkný, ale o jaký servis se jedná jsme se nedozvěděli :roll A tajemství na závěr. Jak z Hollywoodu :nevim 

Všichni přece kupujeme auta s tím, že budeme bez problémů jezdit. V tom velkém množství, co se vyrobí, se prostě občas zmetek objeví :( Ale když je to v záruce, tak je potřeba jí využít a nenechat se odbýt.

Měl jsem možnost projet několik PSA modelů s atmosférickou 1,2, a některé měly najeto k 20tis km a takový zvuk jsem z motoru neslyšel ani jednou. Normální to prostě není :bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...