Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

206 - rozklepání se při záběru nad 50km/h


ChouLu

Recommended Posts

Podle popisu bych téměř s 99% jistotou řekl, že je špatný kloub poloosy. U dvou aut v minulosti jsem měl naprosto to stejné a vždy se jednalo o vadný kloub. A abych nezapomněl, poprvé mě to stálo hrozně moc peněz, páč u dvou servisáků mi bylo řečeno, že to poloosou není a po výměně snad všechno možného jsem nechal vyměnit poloosu a byl najednou klid. Když se mi to stalo podruhé, už jsem hned věděl po čem jít a i přes odpor mechanika (že to tím není) jsem nechal vyměnit poloosu a opět bylo po problémů. 

Upraveno uživatelem kratales
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten "můj" případ byl jen v záběru, pod plynem.... Ćím víc plynu, tím větší vibrace....

A jak to teda je: na jednu stranu píšeš, že to dělá pouze když se dotkneš plynu a je zařazeno a hned pod tím že i při brzdění motorem, i když ne tak razantně....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dělá to jak při akceleraci ( stačí se dotknout plynu) tak i při brzdeni motorem ale ne tolik ) a vše nad 50km. Ale jak vyslapnu spojku nebo vyradim v jakékoliv rychlosti tak můžu motor turovat jak chci tak auto je v klidu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Začni těma poloosama.... Zkus i tu měněnou dlouhou.... Mohla při montáži vypadnout ta pružinka uvnitř kloubu (u převodovky), která tam vymezuje vůli.... Nebo byla dodána omylem kratší a kameny jsou až na konci svých drah.... Záleží jaký typ manžet u převodovky máš, jestli ty klasické na dvě pásky, nebo ty napůl plechové....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně bych zajel na technickou kontrolu. Taková kontrola se u nás pohybuje kolem 100-300Kč (podle stanice) a zatím vždy mi bylo přesně diagnostikováno co je špatně, narozdíl od servisů, kteří často nepoznají nic a vymění všechno ostatní, čím to není. A do servisu pak s konkrétním požadavkem na výměnu konkrétních dílů. Nejlevnější a nejeefektivnější řešení, co mě nikdy nezklamalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Ahoj tak kdo dokáže odpověď na tohle.. Peugeot 206 1.9d 55kw při akceleraci nejvíce na 2.stupeň vibruje od pravé strany jakoby kolo  pouze při akceleraci a jakoby se trochu klepe řadící páka až se auto rozjede tak nic. Nová poloosa,  ramena a silentbloky tak už nevím.. Někdy pokud se rozjíždím a zatocim slyším takovou lehkou tupou ráno od kola nevím jestli to s tím souvisí.. Diky za pomoc všem 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, MarcelDG napsal:

Někdy pokud se rozjíždím a zatocim slyším takovou lehkou tupou ráno od kola nevím jestli to s tím souvisí.

Ze stejné strany, která vibruje? Není vymletá díra v těhlici?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...
  • O 3 týdny později...

Tak aby jsme to někam posunuli... dnes vyměněna krátká poloosa a je to podstatně lepší, bohužel mezitím jak se to klepalo a ja občas jel, tak prastkl akcelerační silenblok, takže ještě vyměnit ten a vypadá, že by mohlo být vyřešeno :) 

Na staré poloose ani na stole nebylo nic poznat co jí je, ale evidentně tam problém byl :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...