matthew2211 Odesláno 21. srpen 2019 Sdílet Odesláno 21. srpen 2019 Zdravím. Mám taký problém,že som nutne musel kúpiť ventilátor chladiča,z dôvodu že na pôvodnom mi odišlo ložisko a ku koncu už ani nešiel. Keď som ho vytiahol,potočil som s ním a normálne som cítil aj počul hučanie ložiska. Kedže naňom bol štítok s dátumom 11.6.2003,vedel som že taký už nezoženiem tak som sa rozhodol kúpiť zo stránky autodoc.sk... Čo čert nechcel,prišiel mi nový ventilátor a MEGA problém je na svete. Dôvod je ten že vstup do nového ventilátora je úplne iný ako je káblovanie v aute. V prílohe je káblovanie s prípojom (obr. 1),čo mám v aute a vstup nového ventilátora (obr. 2). Rok výroby auta je 2003. Podľa starého ventilátora som objednával (rozmer) ale údajne už na všetkých nových ventilátoroch je takýto vstup. Prosím Vás o pomoc,čo mám teraz robiť,ak staré káblovanie tvoria 2 hrubé a tenké káble a vstup v novom ventilátore je tvorení kolíkmi a ešte v kockovej forme. Vopred Vám všetkým ďakujem za rady a dúfam že mi pomôžete niekto,potreboval by som to súrne,kedže budúci týždeň chceme ísť s priateľkou a synom z Košíc na západné slovensko. Ďakujem vopred Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 22. srpen 2019 Sdílet Odesláno 22. srpen 2019 (upraveno) problem je ze ty mas muxovu saharu ,ten motorcek ma na sebe regulator otaciek a tie dva tenke draty ovladaju ten regulator a ty si kupil nemuxovu saharu obycajny motorcek bez regulatora to je starsia verzia zamenit to nejde preto lebo ovladanie oboch sahar je na inom principe riesenie by bolo nejak opatrne zo stareho motorceka oddelit(rozpitvat) regulator(ak este funguje ) a ten potom pripojit na tu novu saharu nic ine ti neostava ,tvoja sahara uz neni ani v pezote dostupna a z vrakov to bude vsetko vybehane a je ich strasne malo v druhovyrobe tvoju saharu nenajdes, takze bud to co ti poslali vratis alebo skusis odobrat ten regulator a pripojis ho na tu novu ,samozrejme bude to len bastl ale nic ine rozumne s tym nejde spravit ak sa ti to podari otvorit tak tie dva draty co idu na uhliky pripojis na tie dva piny novej sahary ,ak by to slo ale tocila sa sahara opacne tak staci tie dva draty medzi sebou prehodit,sahara sa bude tocit do opacnej strany pokial regulator bude KO tak skusit rozpustit toluenom tu ruzovu zalievaciu hmotu a vymenit vykonovy tranzistor ,najvecsia pravdepodobnost ze tam bude chyba a skusit ci pojde Upraveno 22. srpen 2019 uživatelem krtek 2 P607Olda ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matthew2211 Odesláno 22. srpen 2019 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2019 Ďakujem ti za info. Chcem sa ešte spýtať,môžem ten nový ventilátor zapojiť aj na priamo na ten červený a zeleno-žltý káblik? alebo tam musí byť aj ten regulátor,resp. tie tenké drôtiky? Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 22. srpen 2019 Sdílet Odesláno 22. srpen 2019 (upraveno) mozes zapojit na cerveny a zelenozlty ale bude ti sahara nonstop bezat na plny vykon to asi nechces ako docasna nudzovka by sa dalo dobastlit rele ktore by si si sam zopol ak by bola potreba chladit Upraveno 22. srpen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 22. srpen 2019 Sdílet Odesláno 22. srpen 2019 (upraveno) nasiel som tu saharu ale je to raketa https://www.ebay.com/itm/VENTILATEUR-DE-RADIATEUR-PEUGEOT-406-2-0-HDI-DORIGINE-1253E4/162624374629?hash=item25dd2b0765:g:EkUAAOSwFyJZiwWM napis vinkod pre istotu nieco sa mi nezda odfot motorcek zo zadnej strany ten stary Upraveno 22. srpen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 23. srpen 2019 Sdílet Odesláno 23. srpen 2019 Skús starý ventilátor rozobrat a vymeniť ložisko. Stratiť nemáš čo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matthew2211 Odesláno 31. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2019 Ďakujem Vám za rady,zapojil som ten nový ventilátor na priamo,funguje zatiaľ,akurát že sa točí už ked dám kľúč do štartovaciej polohy a rozsvietia sa kontrolky,zapne sa ventilátor a točí sa aj pri vypnutí motora a kľúča aj keď po 10 sekundách sa vypne..chcem sa spýtať,viete mi povedať postup,keď chcem ten ventilátor zapojiť na vypínač? že si ho zapnem len keď budem vela jazdiť po Košiciach napr. alebo všeobecne po meste a v kolónach lebo keď napr. cestujeme s dieťaťom na západ,za tie 4,5 hodiny cez slovensko mi ho netreba si myslím,kedže odpor vzduchu chladí motor dosť,kedže priemerná rýchlosť je 100 km/hod. a v dedinách 60km/hod. a preto chcem urobiť vypínač,aby som si ja zapol keď budem vedieť a vidieť,že motor už beží dlhšie napr. a treba mu pomôcť chladiť...chcem dať podsvietený vypínač,viem že potrebujem relé len neviem ako to mám všetko poprepájať a aký vypínač a relé mi treba + aký kábel? Vopred Vám ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 31. říjen 2019 Sdílet Odesláno 31. říjen 2019 (upraveno) vypinac na 12 volt staci do 1 amprera ta poistka 40amper rele tiez na 40amper staci ?ci treba este daco vysvetlit? Upraveno 31. říjen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matthew2211 Odesláno 31. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2019 Ďakujem veľmi pekne,stačí tak moc ďakujem.. a k tej predošlej téme,zabudol som napísať to VIN-číslo tak ho píšem teraz,chcel si niečo overiť,možno mi napíšeš nejaku extra informáciu ohľadom toho ventilátora: VF38BRHZF81618221 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 31. říjen 2019 Sdílet Odesláno 31. říjen 2019 zamalo tam na tej scheme si prehod draty medzi 85 a 86 takto by to malo byt spravne ale bude to fungovat aj ako je na obrazku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matthew2211 Odesláno 31. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2019 Ďakujem ešte raz..a mám ešte jednu otázku,tá poistka je myslená čo je v poistkovej skrini alebo ako ju tam mám dať/vyriešiť? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 31. říjen 2019 Sdílet Odesláno 31. říjen 2019 (upraveno) no podla schemy si tam poistku doplnis ale mozes to spravit tak ze ten kabel nepojde z plus polu akumlatora ale potiahnes kabel rovno od origo poistky sahary tym padom nemusis uz riesit tu poistku v scheme Upraveno 31. říjen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matthew2211 Odesláno 5. duben 2020 Autor Sdílet Odesláno 5. duben 2020 Zdravím Vás. Všetko mi je jasné,pochopil som, zrobím si to tak.. Chcem sa ešte spýtať, aký kábel mi tam treba? Potrebujem aspoň 2,5 mm,kedže je tam 40A? A aký typ? kedže ja niesom elektrikár vyučený,nevyznám sa v označení a typoch káblov. Veľmi ďakujem za odpoveď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 5. duben 2020 Sdílet Odesláno 5. duben 2020 (upraveno) hej popytas kabel 2.5 mm stvorcovych ,bud dvojlinku trojlinku ako chces a tie zily si z kabla vyberies ,a kup si peticu na auto-rele , tam uz z toho kable trcia a sa na tie konce len priletujes https://www.autoprotect.sk/patica-rele-5-pin-40a-200mm/ na vypinac staci tenky kablik cize z vypinaca na rele pin 86 Upraveno 5. duben 2020 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.