Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

šumění a hučení při zmáčknutí spojky


peuegeot_king

Recommended Posts

Hele, sezen si zrcatko a koukni, jak je to zajistene. Nemlat do toho, dokud to nebude odjistene, udelas vice skody nez uzitku.

Cim vice do toho budes mlatit, tim hure ti to pujde odjistit. Takze spise to posun zpatky a odjisti to.

Jeste jedn ou obrazek, kdyz je zajisteno asymetrickou hlavou sroubu. 

image.png

Upraveno uživatelem HonzaC2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No na tom fotu je to přesně vidět! Ty dva šroubky zastrčit a pootočit! A pak vymlátit, jinak to nejde.... Přes diferák je to nesmysl....

Jo a z toho videa je to taky jasné....

Upraveno uživatelem Hafity
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jojo, ty dva šrouby stačí jen povolit matky a klepnout po nich a otočit, aby jejich excentrická hlava nezajištovala ložisko, myslel jsem že to znáš..., je to taková fičura pežoťácká, podruhé tě to nepřekvapí 😉, ale stejnak i když je otočíš, tak to někdy pořád drží fest v tom domku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten domek je z hliníku a ložisko ocelové--vzniká tam nějaká chemická reakce, ocel se po čase zažere do hliníku a drží a drží, měla by se používat nějaká jiná slitina na ten domek, ale bylo by to o pár haléřů dražší...tak nějak nám to říkali starší klucíí na školení

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chce to opravu vic ran velkym kladivem a nejlepe co nejvice kolmo na to osazeni. Ted ale resim jinou vec prevodku jsem odsrouboval a snazim se ji vyjmout z auta ale je to uplne na knop, spodni silentblok ani vyfuk jsem nepovoloval. Motor jsem jen podeprel heverem a nepatrne sklopil dolu. Melo by to jit? Co myslite?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak konečně jsem se dostal k objednání nové sady a narazil jsem na jeden zádrhel. 

Mám prevovdku BE4. Pro tuto prevodovku je tato sada když koukám na ty obrázky tak tam ale nevidim na ložisku takový ty nožičky který jsou ale v této sadě která je ale určená pro jinou převodovku a to typ BE3. Ten já nemám.   Když jsem to ale rozebral tak na mě vykouklo právě ložsko s těmahle nožičkama, které je ale na mraky a vysypané.

Teď co s tím?

Objendat to pro tu BE4? nevím jak tma teda pak ale to ložisko bude držet když nemá ty nožičky. Nějaký tip?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na přítlačáku je toto Odkaz
na lamele je toto Odkaz
a ložisko je na mraky viz fotka. Jinak než za tu platovou část která se mi ale rozpadala to ložsko nechytnu a protomě je divný proč zrovna v té sadě kterou potřebuji není na obrázku, samostatně ložisko od SKF stojí asi 200,- tak jestli ho rovnou neobjednat k tomu kdyby náhodou to z té sady nepasovalo?

IMG_20200629_193509_1.jpg

IMG_20200629_193529.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě jsem našel asi něco co by mohlo pomoct ono je pravděpodobně více typů tech převodovek. To ložisko bez těch nožiček je určený pro toto provedení viz obrázek. Tzn že já sice mám prevodovku BE4 ale mám to s tou vidličkou tudíž objednám sadu pro BE3  ve které je ložisko s nožičkami. Co myslíte?

něco o tom je ještě tady: http://www.406oc.co.uk/viewtopic.php?t=16467

efk.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja na stejnem motoru a stejnem typu prevodovky daval spojkovou sadu Valeo (821426). A byla to BE3. Ja si myslim, ze na tom motoru 1,9D 51Kw se prevodovka BE4 nedavala. Tu mam treba na Picassu. Ale to je zcela jina prevodovka. 

 

Mel bys jinak vymenit i ten kominek s guferem co je videt na fotce. A na dlouhe poloose byvaji vymezovaci podlozky diferencialu. Pokud sundas nahon tachometru z prevodovky, tak pozor at je nepoztracis.

 

Na te druhe  fotce je prevodovka BE4.

Upraveno uživatelem HonzaC2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, ta sada 821426 by tam mohla pasovat. Náhon tachometru jsem žádný nesundával, nejspíš tam je někde nějaké čidlo. Odpojoval jsem jenom konektory a táhla.

Pokazím tím hodně pokud nebudu měnit ten komínek? Z převodovky nic neprosakuje.

Jiank opravdu tam mám prevodovku BE4 je to na ni vyražené a jeto ta prvni fotka s vidličkou.

Upraveno uživatelem peuegeot_king
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak muze byt, ja jsem se s tim nesetkal. Ten kominek stoji par kacek. Jde o to, ze kdyz jsi si dal tu praci se sundanim, tak pokud si chces auto nechat, mel bys vymenit kde co. Ja to teda moc nechapu, zda se mi, ze chces vymenit jen lozisko. Ja si dat takovou praci s demontazi, tak vymenim komplet sadu (cca 2000kc) a gufera okolo. Tipnu do cca 800Kc. A mam klid. Taky bys mel zajistit, aby ti dobre chodila ta paka s vidlickou, aby ti lozisko nezustavalo viset na pritlacaku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám v plánu vyměnit celou sadu ložisko,lamelu a přitlačák. O tom komínku jsem nevěděl ale když vidím jaký problém je jen s identifikací sady nevím jesli se mi podaří najít i ten komínek. Auto si chci nechat protože je už prakticky neprodejné a spíš ho potrebuju udržet při životě.

Která další gufera je dobré vymenit? Ty na poloosách? Kdybych je chtěl v budoucnu měnit dá se to udělat už bez demontáže převodovky? Tipuji že ano.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasně, poloosy bych vyndal ale celou převodvoku už bych vytahovat nemusel.

Ten komínek jsem našel za 190 od Febi Bilstein tak ho asi take rovnou vymenim. Díky za tip.

 

Tak jediné co si pohlídám je to aby v sadě bylo správné ložisko a nějaké označení nebudu řešit.

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...