Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

šumění a hučení při zmáčknutí spojky


peuegeot_king

Recommended Posts

  • O 9 měsíců později...

Tak doteď jsem jezdil se šumícím ložiskem. Po namazání tak cca na mesíc klid ale pak zase začalo. No nakonec už namazání nepomáhalo a do toho se přidalo škubání dým a smrad. Takže asi je to kompletně v čudu. Takže záčínám demontář převodovky. Partner 1.9D 2000. Dělal to někdo z vás? Z diferáku odělám obě poloosy nebo stačí jen ta jedna a ta druhá se vytáhne pri odsazení převodovky? 

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak olej mám, všechno mám dole. ted už mám povolené i šrouby prevodovky Oddělal jsem jen tu poloosu na straně převodovky, proč musím odělat i tu druhou? Sice se to asi bude huře nasazovat ale mohla by vyklouznout ve chvíli kdy budu prevodovku odsazovat a při opětovné montáži ji zase navedu na ten otvor ... nebo se pletu? 

Upraveno uživatelem brixtr
necituj předchozí příspěvek viz pravidla
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo, je to hroznej vopruz, trefovat se mrkvi do motoru a jeste k tomu sledovat poloosu, rozhodne poloosy ven obe, ono kolikrat i ta nevyndana poloosa brani natoceni prevodovky, aby se tam dala vykroutit mezi motorem, napravnici a karoserii

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono ta demontáž jen jedné poloosy je lákavá myšlenka, jak si ušetřit práci.... V praxi je to ale obráceně, jak píšou @ozzy56 a @Ferry ....V podstatě stačí, když jí vyškubneš z převodovky a necháš jí tam někde viset tak, aby nepřekážela.... Ale to už jí můžeš vydyndat celou....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To vypadá, že už na tom domku máš sundaný obě matičky těch speciálních šroubů.... Tak ty šrouby povystrčit a pootočit.... A pak za pomoci základních domlouvacích prostředků to vymlátit ven.... Někdy to jde opravdu hodně špatně....

Upraveno uživatelem Hafity
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak maticky jsou dole sroubky se otaci ale ne kolem do kola takze asi nejake osazeni tam bude. Ted uz jen dostat tu tyč ven smerem ke kolu. Takze myslis ze to je spravne? Za co to ale teda tak urputne drzi nechapu.  Zkusil jsem jeste jestli nepujde oddelat to i s timhle dilcem viz foto1 ale bez uspechu. foceno v miste kde vstupuje ta tyč do diferaku. Doenofo

IMG_20200625_201122.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty dva sroubky nejdou uplne ven, zezadu narazi do naboje pleho vazelíny... Ale odstrcit jdou a odaretovat tak. Klepu do toho jak blazen a pomatu to zacinam roztemovavat. to co ma hnedou barvu cele se toci spolecne. je to nejspis jeden kus. tak nevim kde to lozisko tam muze byt. Ani paka zvenku za ten naboj nepomaha.to o je hnede

Screenshot_2020-06-25-21-45-28.jpeg

Upraveno uživatelem peuegeot_king
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty dva šroubky zastrčit a pootočit (ale to asi máš, když jsi psal o "odaretování") a pak přesně, jak to děláš, vyklepnout za to osazení.... A když do toho budeš klovat jen nějakým malým kladívkem, jak slepice do h*vna, tak ti to nepůjde... Na to musí být nějaký vhodný "pětikilo".... Zase vypadá lákavě demontovat ten hliníkový domek, kde to drží, ale mezi blokem a domkem bývají čepy, takže s tím nepůjde hnout ven v ose poloosy....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechce se mi to cist cele, sorrry. Ale  z druhe strany tech sroubku, neni tam pod jejich hlavickama plech, ktery to lozisko drzi (takova zavora)? Pokud jo, pres ten plech jde jedna hlava pres diru a druha neni dira, ale jde ven, takze pootocenim ten plech/zavora jakoby otoci, a pak lozisko s poloosou ma volnou cestu ven.

Upraveno uživatelem HonzaC2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je přesně to co jsem si myslel že se tam děje při tom, když ten šroubek více zasunu pootočím, a už nejde zpět, jedině zase pootočit. Proto píšu o odaretování :) 

HOnzaC2 - Přesně to si myslím, že tam zezadu (přesně tam kam není vidět) bude něco, co to ložisko drží a co možná taky trocho zarezlo, proto to drží víc než bych čekal. Ale jak říkáte, větší kladivo, větší síla tohle musí povolit. Ještě mě napadlo vyťuknout to skrz diferák, přímo kolmo na tu hřídel. Ale na to si musím, udělat takovou speciální vidličku protože tam je ještě ta hřídel mezi levou a pravou poloosou. No nic uvidíme. Pak už shodit převodovku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsou dve moznosti, bud je tam plech pod tema sroubama a nebo hlava toho sroubu je asymetricka. At tak nebo tak podle mne nema smysl do toho mlatit. Lozisko nevyleze, kdyz bude zaaretovane.

Pro plechove zajisteni nemuzu nikde najit obrazek.

PRo zajisteni hlavou  sroubu je  video  zde

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...