b5zasuvkacze Odesláno 14. srpen 2019 Sdílet Odesláno 14. srpen 2019 Zdravím, zajímal by mě Váš názor na brzdy na 508 SW GT. Já mám registrováno v Lednu 2015, takže výroba někdy před, ale je to už facelift a ještě je to 2.2 HDi 205. Tudle se mi stalo, že jsem si to valil po dálnici v německu v okolí Norimberka směrem na CZ. A valil jsem to ne na plný koule, ale těch 180 - 200 km/h tam prostě bylo. No a stalo se, že jsem musel na plný brzdy. Dobrzdil jsem, což o to, ale překvapilo mě, jak laxně to auto brzdilo. Vůbec během celého manévru ani jednou nekoplo ABS. A to mám brzdy dělané - svépomocí ( u otce v servise - a ne, nebyly to moje první brzdy ) a mají najeto někde mezi 5 a 10tis km. Ano dával jsem jen destičky, páč kotouče byly ok. Já se ani tak neptám co s tím? I když návrhy mohou být. Ale spíše mě zajímají Vaše zkušenosti s brzdama u 508 asi všeobecně. Však on i ten dvoulitr, nebo 16tka HDíčka taky poletí ke dvou kilům, a nejspíše mají i menší brzdy ( já mám přední kotouče 340mm ). Tak já jen že to asi nebude normální? Však kdysi se služební zafirou se mi stalo něco podobného a jak jsem na to dupnul, tak hned dělala stojku na čumáku - ABS skoro vyskočilo z auta, gumy hvízdaly. A u 508 nic, tak jsem si tak doplachtil na brzdách na daný místo, pohoda klídeček - jsme tu pane. Ale já z toho vůbec nejsem klídeček. No a čím to tak může být? - napadá mě poprvně odvzdušnit, jestli náhodou... - případně výměna kapaliny... - rozborka, vyčištění a zborka - koupě nových kotoučů i destiček - v tom případě jaká značka - teď jsem tam dával tuším ATE nebo TRW - nenašel jsem nic jako ATE PowerDisk, nebo vrtané Zimmerman - instalace kotvy... Tak do mě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 15. srpen 2019 Sdílet Odesláno 15. srpen 2019 píšeš jako poeta-básník, což je ve světě motorů neobvyklé, ale jen houšť a větší kapky nu a k tématu--řekl bych, že sis i odpověděl, takže dodržet postup a tebou navržené kroky povedou určitě k vyřešení problému, pokud to ovšem nepomůže, tak sehnat tu zafiru--je to už vlastně člen rodiny peugeot PSA poslední rada zní: jezdit kolem 130 km/h Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 15. srpen 2019 Sdílet Odesláno 15. srpen 2019 (upraveno) Ten obrázok je s tými doštičkami čo ti nebrzdia? Vyzerá to na ňom akoby ti zaberali len na časti plochy kotúča. Ja na svojom mám ešte origo doštičky a kotúče (rovnaký rozmer ako ty) a mám pocit, že brzdia až príliš dobre. Stačí ťuknúť do brzdy a čelo mám na skle. Upraveno 15. srpen 2019 uživatelem AnotherOne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
b5zasuvkacze Odesláno 15. srpen 2019 Autor Sdílet Odesláno 15. srpen 2019 Před hodinou, ozzy56 napsal: píšeš jako poeta-básník, což je ve světě motorů neobvyklé, ale jen houšť a větší kapky nu a k tématu--řekl bych, že sis i odpověděl, takže dodržet postup a tebou navržené kroky povedou určitě k vyřešení problému, pokud to ovšem nepomůže, tak sehnat tu zafiru--je to už vlastně člen rodiny peugeot PSA poslední rada zní: jezdit kolem 130 km/h Tak já jsem tohoto siláka kupoval i z jiných důvodů - občasné tahání přívěsu a taky si myslím že výkonostní rezerva je vhodná... Rozhodně lepší mít, jak nemít. Stejně tak je lepší mýt, než nemýt. No ale občas si prostě šlápnu do pedálu. Bylo to na přehledným úseku, provoz nebyl kdovíjaký a přes nastalou komplikaci se nikomu nic nestalo, vše bylo ok. A to i přesto, že si tedy myslím, že moje auto vykazovalo nižší brzdný účinek, než by se slušelo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
b5zasuvkacze Odesláno 15. srpen 2019 Autor Sdílet Odesláno 15. srpen 2019 před 49 minutami, AnotherOne napsal: Ten obrázok je s tými doštičkami čo ti nebrzdia? Vyzerá to na ňom akoby ti zaberali len na časti plochy kotúča. Ja na svojom mám ešte origo doštičky a kotúče (rovnaký rozmer ako ty) a mám pocit, že brzdia až príliš dobre. Stačí ťuknúť do brzdy a čelo mám na skle. Ano, to jsou ony, ale musím podotknout, že v době pořizování fotky nemají najetý ani metr... jsou tam zcela čerstvě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 15. srpen 2019 Sdílet Odesláno 15. srpen 2019 no tak s brzdama by neměl být větší problém, když jsou slušné kotouče, desky jedou po celé ploše, není to zavzdušněné, tak to brzdí, ale z 200 nezastaví na fleku...,mám proti tobě takovou koloběžku, ale brzdí to super, možná až moc, jediný pežot, co nebrzdil zrovna na jedničku byla 406ka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidekcz Odesláno 15. srpen 2019 Sdílet Odesláno 15. srpen 2019 Mam taky GT, stejny kotouce jako ty. V nizsich rychlostech do cca 90, mi prijde ze brzdi jako drak. Ale ve vyssich ( dalnicnich ) mi prijde ze to neni uplne ono. Treba byvala 407, tak pocitove bych rekl, ze mela ostrejsi brzdy a stal bych s ni rychleji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 15. srpen 2019 Sdílet Odesláno 15. srpen 2019 Moje 508 nemá ostré brzdy a jsem za to rád. Brzdí mi to stejným stylem, jako u 406 - lehce šlápnu/lehce brzdím. Dupnu/stojím. Nemám rád ty přeposilované brzdy v nových autech. Kotouče mám origo a destičky eurorepar. Brzdí to stejně jako, když tam byl koutouč+desky Peugeot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
b5zasuvkacze Odesláno 15. srpen 2019 Autor Sdílet Odesláno 15. srpen 2019 (upraveno) Ano, na to jsem si u 406 taky celkem zvykl, a zde to funguje taky tak. To má na starosti progresivní posilovač brzd... či co... Ale když jsem u 406 ( osazené vrtanýma zinmmermanama ) zašlápl brzdu naplno, tak mi taky nakopala... toho prostě nekoplo do pedálů. Upraveno 15. srpen 2019 uživatelem Radek Hurvajz Necituj těsně předchazející příspěvek!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
b5zasuvkacze Odesláno 15. srpen 2019 Autor Sdílet Odesláno 15. srpen 2019 před 2 hodinami, ozzy56 napsal: no tak s brzdama by neměl být větší problém, když jsou slušné kotouče, desky jedou po celé ploše, není to zavzdušněné, tak to brzdí, ale z 200 nezastaví na fleku...,mám proti tobě takovou koloběžku, ale brzdí to super, možná až moc, jediný pežot, co nebrzdil zrovna na jedničku byla 406ka Mě je naprosto jasné, že nezastavím na fleku, to bych potřeboval tu kotvu. Dovedu si představit že to auto při své váze potřebuje nějakou dráhu... Ale je mi divný že mi to ABS nekoplo ani jednou do pedálu... Jako že kola měly grip a ještě by to trošku šlo... zpomalovat rychleji... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davidak79 Odesláno 15. srpen 2019 Sdílet Odesláno 15. srpen 2019 Zrovna minulej tejden sem to řešil, u 508 jsem zatím nešel na brzdy tak aby musely hvízdat gumy ( asi nejvíc jsem brzdil levou nohou ) ale pokud chci aby brzdila tak prostě musím na pedál tlačit víc jak v přechozím autě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.