Dr. Taby Odesláno 23. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 23. září 2019 Tak nejspíš tomu dám ještě jednu šanci a půjdu do toho ve větším rozsahu. To znamená i s rozvody. Jen pro info, v jakém rozsahu měnit rozvody? Komplet sadu i s koly? Mám najeto 113 tisíc. Takže si myslím, že by mě minimálně řetěz a napínák čekal stejně. Ale zase jsem byl na 107 v servise na výměně oleje a kontrole a tam rozvody nijak nehanili. Na druhou stranu, když už bude hlava dole... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 23. září 2019 Sdílet Odesláno 23. září 2019 Tak na té Almeře už čekáme jen na díly.... Zapečené stírací kroužky a ztvrdlá guferka ventilů.... To jen pro představu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 23. září 2019 Sdílet Odesláno 23. září 2019 Řetěz rozvodů, napínák, lišty, spodní ozubené kolo klikovky (materiál do 2500Kč). Ostatní je zbytečné při tomhle nájezdu- Vanosy je zbytečný kupovat, bezproblému najedou 300K+ km, řetěz olejového čepradla s ozubeným kolem taky zbytečné. Jestli budou sundávat hlavu, tak se podívejte, jestli nejsou vylítaný pouzdra ventilů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 26. září 2019 Sdílet Odesláno 26. září 2019 Jen tak pro zajímavost, ta Almera vyšla na necelou desítku.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
faxik Odesláno 27. říjen 2019 Sdílet Odesláno 27. říjen 2019 Nieco nove?podarilo sa nakoniec? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 28. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2019 (upraveno) Ve čtvrtek půjde hlava dolů a dál se uvidí. Kanystr a sirky jsou v pohotovosti. Upraveno 28. říjen 2019 uživatelem Dr. Taby ozzy56 a Karel ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 28. říjen 2019 Sdílet Odesláno 28. říjen 2019 Já nevím, ale když to olej žere tak nějak normálně, jede to normálně, chyby to nevyhazuje, proč do toho hrabat? Zkusil bych zajet na emise a když to projde, tak bych to neřešil. Pamatuju na C-maxe jedné známé, ta když nastartovala studenej motor, tak to zahulilo modře, že jsem šel skoro do mdlob. Ale auto najelo dalších x desítek tisíc km bez jakéhokoli problému, emise taky OK. Pak už jsem ho ztratil z dohledu, tak dál nevím. Jinak co se spotřeby oleje týče, kdysi dávno jsem to řešil v dobrém autorizáku (FAMKO Brno), spotřeba oleje 1l/5000km je "norma" a nemá cenu to řešit - jde do toho zahučet opravdu slušné desetitisíce s nejistým výsledkem. Hafity a ozzy56 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 29. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 29. říjen 2019 Já to chápu. A pere se ve mě přesně tohle řešení. Jenomže si říkám, že ten olej, který jde tím vejfukem určitě nebude přínos. Navíc, když stojím na křižovatce delší dobu, tak ten mrak tam prostě je. A nechci bejt necitelnej dobytek vůči těm za mnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 29. říjen 2019 Sdílet Odesláno 29. říjen 2019 To je od Tebe opravdu chvályhodné, kéž by byl tak ohleduplný každý. Na druhou stranu - když se podívám, co lítá každému druhému autu z výfuku... Kdyby to řešení bylo jisté, tak OK, ale ono není. Zkus nejdříve ty emise (na nečisto) a uvidíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 29. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 29. říjen 2019 Na jednu stranu máš pravdu. Pak jsou tu další věci. Chci tím asi ještě nějaký čas jezdit, tak tomu dám šanci. Jezdím dost často do Německa - na výlety i na do volenou. Viděl jsem umírat tátu na rakovinu plic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 29. říjen 2019 Sdílet Odesláno 29. říjen 2019 Aby to nebylo ve výsledku víc ke škodě, než k užitku. Jak psal Ajap, pokud si v normě, neřeš to u tohoto VTI. Nejde o to sundat a složit, ale ty hlavy nejsou moc odolné a může ti pak hlava prasknout. Pak se můžeš klepat do čela, že ses na to radši nevykašlal. Olej ve výfuku vadí akorád KATu, jinak je to jedno. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 30. říjen 2019 Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 Pokud by ti nebylo líto cesty z ÚL do Bíliny, tak bych to mohl omrknout, jak na tom auto je.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 30. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 Díky, ale ve čtvrtek to půjde k důvěryhodnému člověku. Mele se to ve mě. Uvažuji i o nových rozvodech, přeci jen 113 tis. je docela dost, ale uvidím, co na to řekne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 30. říjen 2019 Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 V 28. 10. 2019 at 19:59, Ajap napsal: Já nevím, ale když to olej žere tak nějak normálně, jede to normálně, chyby to nevyhazuje, proč do toho hrabat? Zkusil bych zajet na emise a když to projde, tak bych to neřešil. Pamatuju na C-maxe jedné známé, ta když nastartovala studenej motor, tak to zahulilo modře, že jsem šel skoro do mdlob. Ale auto najelo dalších x desítek tisíc km bez jakéhokoli problému, emise taky OK. Pak už jsem ho ztratil z dohledu, tak dál nevím. Jinak co se spotřeby oleje týče, kdysi dávno jsem to řešil v dobrém autorizáku (FAMKO Brno), spotřeba oleje 1l/5000km je "norma" a nemá cenu to řešit - jde do toho zahučet opravdu slušné desetitisíce s nejistým výsledkem. vti ma v manualu 1l/1000km ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 30. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 To má dnes už skoro každé auto, aby to vydrželo skrz záruku. Já už to mám mezi 2-3000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
faxik Odesláno 30. říjen 2019 Sdílet Odesláno 30. říjen 2019 Tak nikto sa asi nebude vrtat v motore ked to nedymi, a len zere trochu oleja. Tu je asi problem ten, ze ked sa rozbieha z krizovatky a ostane za autom oblak dymu, tak je nieco zle. Hlavne preto, ze to predtym nerobilo a teraz zrazu ano. A ten narazovo spaleny olej nebude robit dobre katalyzatoru a ani nicomu inemu. Opravou jedneho problemu vcas sa moze zabrabit vzniku dalsich. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
faxik Odesláno 5. listopad 2019 Sdílet Odesláno 5. listopad 2019 podarilo sa? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 6. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 6. listopad 2019 Sešlo se pár lidí, co se specializují na PSA motory. Po všeobecném konstatování, že ten motor je prostě konstrukčně dost špatný, spousta ekologie, spousta čidel, spousta vůlí, došlo na nástin možných řešení. Sundat hlavu a přetěsnit venitly, vyměnit těsnění s tím, že cca za rok se s největší pravděpodobností ozvou i kroužky - dle zkušeností (a i varování autorizovaného servisu), protože, přesto, že ten mrak vychází jen při delším stání, tak tam může být netěsnost i pístních kroužků. Vzhledem k tomu, že mě cca od novoty pozlobívá spojka, tak se na jaře udělá v podstatě všechno, ventily, kroužky, rozvody a spojka. Na jaře proto, že teď nemám volných 40.000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
QuatroX Odesláno 2. leden 2020 Sdílet Odesláno 2. leden 2020 Zdravim, jak to vypada nejaky posun? Mam podobny problém s kouřivostí hlavně na volnoběh i po zahřátí. Kouř smrdí jakoby kovem. Vypadá to na kroužky, spotřeba oleje cca litr na 2500 km. Konzultoval jsem to s mechanikem co už pár vtiček dělal a řekl mi že větší investice do tohoto motoru jsou sebevražda. Mám 155 tkm rok 2008. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 2. leden 2020 Sdílet Odesláno 2. leden 2020 (upraveno) Co si budem, většinou se to řeší tak, že se to opraví na nějakou dobu za pár šupů a dokud to ještě jde, prodat to dalšímu blbcovi a nezmínit se o tom. Je to jednání naprd, ale také je to krutá pravda, protože do toho lidi akorát serou prachy a za chvíli to dělá znova. Upraveno 2. leden 2020 uživatelem VojtouNerCZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.