inoxing Odesláno 28. srpen 2019 Sdílet Odesláno 28. srpen 2019 Tak písní kroužky jsou kolem 800Kč/sada na jeden píst a ušetří se tím celá procedura znova komplet demontáže rozvodů, hlavy- která musí dolu aby mohli písty ven. Tak by nebylo špatné zjistit, jestli jsou/nejsou kroužky špatný, než motor rozeberou a znovu složí. Ušetří se tím čas a práce kdyby náhodou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 28. srpen 2019 Autor Sdílet Odesláno 28. srpen 2019 Možná jsem to špatně pochopil, ale bylo mě řečeno, že na kroužky se jde ze spodu a na ventily ze shora. A že dohromady tím nic neušetřím. Zarazilo mě to, ale nejsem fundovaný na to, se hádat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 28. srpen 2019 Sdílet Odesláno 28. srpen 2019 Musí se sundat vana motoru a tam povolit oka ojnic zespod, pak se ojnice s pístem vytáhe vrchem. V každým případě jde hlava dolů. Hafity ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 29. srpen 2019 Autor Sdílet Odesláno 29. srpen 2019 Přátelé, je možné, čistě teoreticky, vzhledem k funkci tohoto motoru, aby to bylo něčím jiným? Jde mi o to, že se mi zatím nepodařilo kouř zopakovat. V servisu byla jen diagnostika a vyndali a zkontrolovali nějaký ventil či co, kde má být sítko a to bylo čisté. Od té doby se nic neděje. Projel jsem se zahřátým motorem přes kilometr na neutrál, stal na křižovatkách a noc. Ani kouř, ani smrad. Na parkovišti můžu potůrovat. Ještě to testnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 29. srpen 2019 Sdílet Odesláno 29. srpen 2019 Pokud tam byly chyby ohledně rozvodů, tak je možné, že byl problém s tím elektroventilem, proto ho asi čistili. Klidně to mohlo být tím. Spotřeba 1l na 5000 je dobrá, na pístní kroužky zapomeň, vyhodil bys jen peníze. Spíš bych nechal udělat rozvody. Tuším jsi psal, že je tam už větší hlučnost řetězu. Když se problém objeví znovu, tak diagnostiku a pokud budou zase chyby kolem rozvodů, tak udělat. Jinak na ty guferka bych se poptal někde jinde než v autorizáku, dá se to udělat bez sundávání hlavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 29. srpen 2019 Autor Sdílet Odesláno 29. srpen 2019 Spíš jsem myslel, jestli může ten kouř způsobit čisté ten ventil a rozvody, prostě bez výměny guferem, ale už jsem smířený... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 29. srpen 2019 Sdílet Odesláno 29. srpen 2019 (upraveno) před 3 hodinami, Dr. Taby napsal: přes kilometr na neutrál, A to brzdění motorem z táhlého kopce a na úpatí přidání plynu jsi už taky zkoušel? Ty brďo, tak 38 let od matury se od pravopisného automatu dozvídám, že správně je (dlouze) úpatí, a ne krátce upatí…. Upraveno 29. srpen 2019 uživatelem Hafity inoxing ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 30. srpen 2019 Autor Sdílet Odesláno 30. srpen 2019 Teď nějak nevím o co jde. Ale jsem v českém středohoří, takže takhle tu jezdíme normálně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 30. srpen 2019 Sdílet Odesláno 30. srpen 2019 Myslel tím asi to, že při delším brzdění motorem se do válců nasaje více oleje přes ta netěsná gufera a pak se při přidání plynu olej spaluje, tím se dá poznat jestli je příčina kouře v netěsnosti gufer. Pochopitelně, že špatná funkce rozvodů má vliv i na kouřivost motoru, takže bych s nějakými opravami ještě počkal, až se zase něco objeví a bude možné to nějak diagnostikovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 30. srpen 2019 Autor Sdílet Odesláno 30. srpen 2019 Aha. Tak abych nekouřil, tak brzdím motorem pořád, ale tam pak jsou samozřejmě vyšší otáčky, tam mám pocit, že se to průběžně spaluje... Prostě to při téhle frekvenci nekouří. Teď to v podstatě vůbec. Před návštěvou servisu to bylo jednoduché vyvolat. Stačilo mít nějaký čas vyřazeno a pak buď zařadit nebo jen naprázdno prošlápnout. Od té doby co vyndali ten ventil nic. Až se bojím, že se někde vysekám, jak čumím do zrcátka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 30. srpen 2019 Sdílet Odesláno 30. srpen 2019 Ono to nefunguje úplně tak, že by při delším brzdění motorem byla nulová spotřeba benzínu, počítač do válců občas nějaké palivo vstříkne, asi z důvodu pročištění a chlazení, takže jezdit s vyřazenou rychlostí delší dobu není k ničemu dobré, právě naopak. Při brzdění motorem se taky nejrychleji dobije baterka u řízeného dobíjení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 30. srpen 2019 Autor Sdílet Odesláno 30. srpen 2019 Takže ventil, guferka, rozvody atd. Vidím to tak kolem 35.000. Ble. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 30. srpen 2019 Sdílet Odesláno 30. srpen 2019 před 2 hodinami, Sale napsal: počítač do válců občas nějaké palivo vstříkne Třeba ten Focus funguje tak, že i když brzdím motorem, tak pokud otáčky poklesnou pod 1500 tak to začne trošku přistřikovat.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 30. srpen 2019 Autor Sdílet Odesláno 30. srpen 2019 A je tedy možné, že by vše těsnilo jak má, ale byl by problém rozvody a ten ventil variabilního časování? To znamená vyhnout se guferkám. A nebo ten spálený olej je prostě známka toho, že ten olej se tam může dostat jen přes netěsnost? Je jasné, o co mi jde. Ta guferka dělají v té opravě cca 18.000,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 30. srpen 2019 Sdílet Odesláno 30. srpen 2019 Pokud to momentálně nějak extrémně nekouří, nemáš co řešit. Už jsem psal, že gufera až případně s rozvodem, pokud si neseženeš někoho, kdo to umí bez sundání hlavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 19. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 19. září 2019 Tak to zase začalo pokuřovat. Dlouhý stání na semaforech to nemá rádo. V servisu se mě ptali, jestli jsem netankoval v Německu. Tankoval u Shell. Prý to mohlo rozpustit nějaké nánosy a pak se to stává. Jsem z toho docela zoufalej. V autorizáku chtějí za to těsnění ventilů cca 25000. K tomu dalších cca 20000 kdyby to nepomohlo, tak udělají pístní kroužky. Což je úplný nesmysl. Známý, co je guru přes auta říkal, že by to bez sundání hlavy udělal tak maximálně pro sebe. Uvidím, jak to projde technickou. Mám najeto cca 112.000, ale v interiéru je auto v podstatě nové a mě vyhovuje. Takže jsem na vážkách, jestli do toho ty peníze vrazit, nebo prodat a koupit nové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 19. září 2019 Sdílet Odesláno 19. září 2019 před 2 hodinami, Dr. Taby napsal: Známý, co je guru přes auta říkal, že by to bez sundání hlavy udělal tak maximálně pro sebe. Důvod? Karel ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 19. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 19. září 2019 Prej pakárna. Nebo se mu do toho jen strašně nechtělo. Mě by zajímalo, jestli je to u tohohle motoru reálné udělat bez nějakého většího rizika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 19. září 2019 Sdílet Odesláno 19. září 2019 Na tomhle motoru jsem to nedělal, tak nevím.... Ale možná příští týden budu pomáhat s přetěsněním nějakého Nissana (že by Almera Tino?), tak se schválně zeptám, kolik bude živnostník účtovat.... Bude to ale komplet, takže kroužky i guferka…. Ty ceny o trošku výše jsou nějaké z NASA.... Myslím, že se to vejde do 15 i s matrošem…. Ale cenu já neurčuju.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 20. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 20. září 2019 Já mám u sebe rozpočet na práci v autorizáku. Jen materiál u guferek je díky rozebrání půlky motoru za cca 8000 v různcých těsněních. Takže kdyby někdo znal někoho ze severu kdo to umí (opravdu) bez sundání hlavy tak sem s návrhy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.