Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

2,0 RHR 100kw komunikácia CAN a iné problémy.


dusan2

Recommended Posts

Ahoj. V C4 coupe s týmto motorom mi diagnostika hlási okrem iných  aj chybu komunikácie CAN (foto) Auto štartuje a ide relatívne normálne až na to že je odpojený snímač regulácie turba. Ten aj po výmene nefunguje,  dokonca keď ho napojím auto neštartuje. Môže to  súvisieť s tým CANBUSOM?  Bude v CAN nejaký  skrat?  Možno  ventyl termostatu ? Potrebujem to dať nejako dokopy ale toto je už asi nad rámec mojich schopností a hlavne času. :myslim

20190807_140909.jpg

Upraveno uživatelem dusan2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Origo diag, live data ;) ono by se to dalo najít.. ale výpisem chyb přes net tomu bohužel není moc co dodat :(

 

Druhá chyba souvisí pravděpodobně s víčkem nádrže.. upadlej magnet, nebo KO čidlo, ostatní klídně kostra.. ale to je jak věštění z koule :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako je mi jasné že mi tu nikto nenapíšeš že problém je tam a tam 😉. Skôr som dúfal že nejaký dobrodruh z môjho okolia sa podujme na opravu. Live hodnoty som samozrejme skúšal.  Po výmene toho snímača regulácie turba , v ktorom bola z neznámeho dôvodu závŕtaná  skrutka , išlo auto dva dni bez problému. Vtedy som meral live hodnoty jak tlaku vzduchu tak aj paliva. Všetko absolutne v poriadku. Po  dvoch dňoch keď zapršalo vyskočila  kontrolka motora plus k tomu ESP. Po opojení konektor snímača turba ESP zhaslo ostala len chyba motora. Bez toho zapojenia auto má  pulzujúci výkon ale vcelku dostatočný. Ak ho ale zapojím späť už sa nedá naštartovať.  Diagnostika (Bosch) ma navigovala na nejaké merania napätia z RJ  atď ale všetko vyzerá byť v poriadku. Kostry ku ktorým som sa dostal som samozrejme vyčistil.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Tak s odstupom času po prázdninovom nič nerobeni som sa dnes naplno zase pustil do opravy. Premeriavanie potvrdilo že snímač regulácie turba je v skrate takže výfuk dole snímač von .  Ukázalo sa že v podtlakovej  dutine ,,hrušky'' je  vcelku dosť vody ktorá sa samozrejme dostala do snímača a znehodnotila ho. Otázka znie odkiaľ sa tam tá  voda dostala. Je fakt že celý  systém podtlaku bol poriadne sprasený kvôli fap-off ale už pri prvej oprave som to dal  dokopy takže je tesný a uzavretý.  Teraz to už len poskladať,  kat ide zajtra na vypranie ,  FAP ktorý som zohnal tiež, tak to do konca týždňa hádam dam dokopy a už to bude fungovať. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Tak auto funguje bez problémov akurát som po doplnení aditíva (Eolys) zistil že diagnostika sa nevie spojiť so súvisiacou RJ . V závadách je už od začiatku problém so snímačom víčka nádrže tak z toho celeho usudzujem ze regenerácia neprebieha korektne. Moja otázka znie či niekdo pozná presný princíp aditivácie,  kde je umiestnené čerpadlo a rj. Okrem toho či by bol niekto z môjho okolia ochotný diagnostikovať mi to orig. diagnostikou keďže tá  ktorú mám k dispozícii evidentne na to auto nestačí.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...