Blystar Odesláno 28. červenec 2019 Sdílet Odesláno 28. červenec 2019 (upraveno) Ahoj, chci se zeptat, řeším chybu Antipollution fault, jedna z možností, co to může být, je zanesený DPF filtr. Když ho odeberu, projdu na emisích? Je třeba ještě něco řešit systémově v řídící jednotce? Děkuji za odpověď, Upraveno 28. červenec 2019 uživatelem Blystar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovy_s Odesláno 28. červenec 2019 Sdílet Odesláno 28. červenec 2019 Ahoj, nejprve zajeď k někomu, kdo ti to napíchne na origo diagnostiku, aby jsi věděl, co je špatně. Pokud se zjistí, že je vadný FAP tak určitě výměna, nevyplatí se ti dělat FAP off atd, při možnosti, že pak neprojdeš na STK. Ten filtr už dneska nestojí tolik. Co máš přesně za motor ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blystar Odesláno 28. červenec 2019 Autor Sdílet Odesláno 28. červenec 2019 Ahoj, díky za odpověď. Motor 2.0 HDI 79kw, doplnil jsem info do nadpisu. Myslím, že bude levnější ho vyříznout, než měnit, proto potřebuji od někoho na beton 10000% potvrzeno, že projdu. Četl jsem názory, že DPF na látky, které se na emisích měří, nemá vliv. Máte prosím někdo zkušenost s regenerací filtru? Díky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 28. červenec 2019 Sdílet Odesláno 28. červenec 2019 Filtr se za prvé nevyřezává... ale nechává se obal a vymlátí se vnitřek, za druhé je nutné upravit ECU motoru, za třetí je to cenově dnes skoro srovnatelné s novým filtrem v Peugeotu a za čtvrté ti nikdo 100% neřekne zda emisema prolezeš, protože nezná stav tvého vozu.. jak na tom jsou ostatní části motoru například... brixtr a radim.1008 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 28. červenec 2019 Sdílet Odesláno 28. červenec 2019 Před hodinou, Blystar napsal: Četl jsem názory, že DPF na látky, které se na emisích měří, nemá vliv Jako , že FAP filtr nemá vliv na kouřivost ? Proč by ho tam tedy dávali ? pavelu96, loque, Péťa a 1 další ohodnotil 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loque Odesláno 28. červenec 2019 Sdílet Odesláno 28. červenec 2019 Pri diesloch sa meria práve dymivosť a práve sadze zadržiava fap filter. S najväčšou pravdepodobnosťou na emisiach už neprejdeš, minimálne na SK hodne pritvrdlil pri testoch emisií a veľa áut má teraz problém... Ak bude filter na výmenu a auto chceš ďalej používať, tak ho treba vymeniť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal_stu Odesláno 28. červenec 2019 Sdílet Odesláno 28. červenec 2019 (upraveno) Od minulého roku nesmí mít auta s filtrem pevných částic vyšší kouřivost jak 0.25 bez ohledu na hodnotu zapsanou v TP. Pokud ho necháš odstranit, tak na 99% emisemi neprojdeš. Před měsícem jsem byl na emisích s 9 let starou 3008 1.6HDi a prošel jsem s odřenýma ušima. Upraveno 28. červenec 2019 uživatelem Michal_stu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 28. červenec 2019 Sdílet Odesláno 28. červenec 2019 1.6HDi 82kW Euro 5 má kouřivost 0,5. Před 14 dny na emisích naměřeno 0,05. Nájezd 132tis.km. Veverka a kovy_s ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blystar Odesláno 29. červenec 2019 Autor Sdílet Odesláno 29. červenec 2019 Děkuji za odpovědi, nebudu tedy riskovat a DPF odstraňovat. Zkusím regeneraci, poté výměnu. Hlavně se musím dostat co nejdříve na diag, jestli to není něco jiného, např egr. Nevíte prosím, zda mi běžný mechanik, který má diag a dělá především škodovky a vw bude umět spustit regeneraci filtru? Nebo je na to potřeba nějaký speciální Peugeot soft? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 29. červenec 2019 Sdílet Odesláno 29. červenec 2019 Ono nastesti znova zacina platit to znamy motoristicky pravidlo ze "kdyz mas na opici, MUSIS mit na banany". Ruznym odstranovacum DPF, EGR a SW upravam ktere to mely zakryvat zvoni hrana. STK s merenim emisi uz nastesti velmi pritvrdili, PCR nakoupila pristroje a ma dohodu s STK ze odeslane auto udelaji prednostne. Kdyz zjisti zavadu, platis a prijdes o technickou, kdyz pochybi PCR, plati policie. Jestli budes DPF kupovat, nekupuj zdanlive velmi vyhodny polsky - neprojdes na emisich. loque ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 29. červenec 2019 Sdílet Odesláno 29. červenec 2019 před 2 hodinami, Blystar napsal: Děkuji za odpovědi, nebudu tedy riskovat a DPF odstraňovat. Zkusím regeneraci, poté výměnu. Hlavně se musím dostat co nejdříve na diag, jestli to není něco jiného, např egr. Nevíte prosím, zda mi běžný mechanik, který má diag a dělá především škodovky a vw bude umět spustit regeneraci filtru? Nebo je na to potřeba nějaký speciální Peugeot soft? Potřebuješ origo diag Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 29. červenec 2019 Sdílet Odesláno 29. červenec 2019 (upraveno) @pesastor už jsem se tě ptal jednou, bez odpovědi, ptám se znovu. Jak chceš poznat nefunkční EGR ventil? Kupoval jsem 2 nové transity, na obou jsem ihned zaslepil trubku přivádějící spaliny do sání. Kromě toho, že sání po těch cca 500 a 800tkm zůstalo krásně čisté, tak to nepozná ani diagnostika a ani měření emisí. Tak prosím, řekni, jak se to pozná? Všude tady šíříš poplašné zprávy, jak tě v Rakousku málem až zavřou, všem tady píšeš, že musí mít na banány, ale moc reálný základ to nemá. I bez FAPu se dají emise zvládnout, ale je fakt, že to už je jen taková nepříjemná nutnost pro někoho, kdo už to kdysi dávno vykuchal. Dneska už to asi smysl moc nedává a je lepší to vyměnit. Upraveno 29. červenec 2019 uživatelem David 106s16 Laďa, Charlie 607 a brixtr ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 29. červenec 2019 Sdílet Odesláno 29. červenec 2019 před 31 minutami, pesastor napsal: PCR nakoupila pristroje a ma dohodu s STK ze odeslane auto udelaji prednostne. To je jen v Praze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 29. červenec 2019 Sdílet Odesláno 29. červenec 2019 @David 106s16 Jestli Ty rad jezdis za kourovou clonou vykuchany Vochcafky TDI navic s rourou od kamen misto koncovky vejfuku tak ja NE a kazdou iniciativu PCR a STK na tohle tema snad jako vsichni normalni lidi vitam! loque ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 29. červenec 2019 Sdílet Odesláno 29. červenec 2019 @pesastor o5 jsi neodpověděl na otázku. Ale že "odstraňovačům" EGR zvoní hrana, to víš jistě. Ani nemáš ponětí, co ten égrventil dělá. Charlie 607 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 29. červenec 2019 Sdílet Odesláno 29. červenec 2019 @David 106s16 Mily hochu, pred trema lety jsem musel zlikvidovat REnault Clio 1,5 Dci prave kvuli tomu ze na SK neproslo s vadnym rizenim EGR, ktere zpusobilo pres nekolik oprav ve vysledku desrukci motoru. Tak ze neco malilinko o tomhle tematu vim. Nenapadej kdyz nevis prosim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 29. červenec 2019 Sdílet Odesláno 29. červenec 2019 Takže ti odešel EGR, hlásil chybu a proto jsi neudělal STK.. to je něco jiného než udělat EGR off kovy_s, David 106s16 a Péťa ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 29. červenec 2019 Sdílet Odesláno 29. červenec 2019 (upraveno) @pesastor takže ne, nevíš o tom nic. Kdyby jsi ten egr zaslepil,hned když sis to pořídil, tak aby to ty zplodiny nepustilo do sání, tak by jsi měl pokoj, ten egr by se nepokazil a clio by jsi měl dodnes. Řídící jednotka si myslí, že egr pracuje (pokud tam je egr se snímačem polohy), protože on opravdu pracuje, ale zaslepenou trubkou nic nejde a nic se nezajebává bordelem a nic se nepokazí. Ona totiž kombinace výfukových zplodin a mastného vzduchu za turbem je výborná. Pěkně se to všude usazuje a škodí. Ale jasně, tobě vadí kouřící ochcáfky, takže to hodíš do jednoho pytle. Dokonce jsme si kdysi v jednom servise Peugeot, kde jsem cca 4roky pracoval, vytvořili a snad i ověřili hypotézu, že egr ventil u motoru 1,9TD (HDX a HDY) byl příčinou ojnic vylítavajících ven z bloku. On se ten karbon usazoval v sání a když už toho byla slušná vrstva, tak se začaly uloupávat takové šupinky karbonu, které prostě nemohl píst stlačit. Respektive stlačil, ale s následky na ojnici, která se pak přetrhla. Jeden člověk dostal na záruku nový motor, protože mu vylítla ojnice. No a za necelých 20tkm vylítla i z toho nového motoru. Takže ku třetímu motoru dostal i nové sání, zaslepil se egr a auto jezdilo ještě hodně dlouho. Upraveno 29. červenec 2019 uživatelem David 106s16 Péťa a paprna ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 29. červenec 2019 Sdílet Odesláno 29. červenec 2019 před 4 hodinami, pesastor napsal: Nenapadej kdyz nevis prosim Tuto větu aplikuj HLAVNĚ na svou osobu, prosím.... kovy_s, brixtr, Milan+ a 1 další ohodnotil 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 29. červenec 2019 Sdílet Odesláno 29. červenec 2019 před 6 hodinami, David 106s16 napsal: @pesastor o5 jsi neodpověděl na otázku. Ale že "odstraňovačům" EGR zvoní hrana, to víš jistě. Ani nemáš ponětí, co ten égrventil dělá. On si to vyčte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.