Ferry Odesláno 20. srpen 2019 Sdílet Odesláno 20. srpen 2019 tak to je hodne spatny. s novejma pistnima krouzkama ma ten motor kolem 15bar, u motoru co mel 380tis na LPG byly vsechny valce pres 12baru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markusenka Odesláno 21. srpen 2019 Sdílet Odesláno 21. srpen 2019 Ahoj. Tlaky teď po GO už nejsou to, čím by se mělo býti zajímáno! To co píšete odpovídá propálenému těsnění pod hlavou mezi válci 1 a 2, což opět lze přisoudit špatnému seřízení LPG. Mára Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rajny Odesláno 2. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 2. září 2019 (upraveno) Ahoj Nové poznatky. Vymenil jsem lambdu ale na diagnostice to porad haze chyba lambdy. Jde maximalne na 500mv. Kdyz jsem jel s odpojenou lambdou tak auto jelo v pohode az na slabsi vykon ale to ja jasne. A ještě jsem zjistil ze tlakovy ventil paliva pri volnobehu nebo brdzdeni motorem dava jen 2,15bar. Ventil budu menit ale muze to mit vliv i na tu lambdu? Predem dekuji za odpoved a hezky den vsem. Upraveno 2. září 2019 uživatelem Rajny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrValicekNR Odesláno 3. září 2019 Sdílet Odesláno 3. září 2019 Ahoj ja mám p307 2.0i 16v s LPG a robilo mi presne to isté.... bol som zúfalí nevedel som si radi vymenil som všetko čo sa dalo... bol som v 4 servisoch kde si stým nevedeli taktiež rady... nakoniec mi peugeote prehrali software riadiacej jednotky a od vtedy auto 2 roky ide ako má Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rajny Odesláno 3. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 3. září 2019 Dik za odpoved. Jeste vymenim ten regulator tlaku a pak uz zkusím prehrat jednotku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slayer Odesláno 3. září 2019 Sdílet Odesláno 3. září 2019 před 4 hodinami, MrValicekNR napsal: ...... nakoniec mi peugeote prehrali software riadiacej jednotky a od vtedy auto 2 roky ide ako má Ahoj, na kolik vyjde přehrání SW jednotky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rajny Odesláno 3. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 3. září 2019 Ted jsem videl chiptuning 3800,- jinak to mam pres kamose za 1000,- original mapu. Takze kolem.2000-2500,- by se to melo pohybovat si myslim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 4. září 2019 Sdílet Odesláno 4. září 2019 A reset ŘJ se zkoušel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slayer Odesláno 4. září 2019 Sdílet Odesláno 4. září 2019 Asi ne na mě, ale zeptám se..... A jakpak se dělá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 4. září 2019 Sdílet Odesláno 4. září 2019 Nevím, jakou má ten 1,8 16V ŘJ, ale u starších systémů se odpojily oba póly baterky a spojily se mezi sebou na pár vteřin.... Je to tady na fóru někde popsané.... Třeba u Focusu stačí na nějakou dobu odpojit baterku.... Potom při prvním nastartování se musí počkat, až se motor na volnoběh zahřeje na provozní teplotu, nejlépe do větráku.... Pak teprve se má manipulovat s plynovým pedálem a začít jezdit v různých režimech.... Takhle nějak bych to zkusil (s vypnutým LPG) udělat, kdyby to bylo moje auto.... A jezdil chvíli na benzín.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rajny Odesláno 11. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 11. září 2019 Dobře zkusím. Zatím děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rajny Odesláno 13. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 13. září 2019 Čau Chci se zeptat jestli špatné vstřiky mohou mít vliv na lambdu. Nebo může mít něco vliv na lambdu že chodí max 600mV. Nebo třeba přehrát řj. Zkoušel jsem spojit + a - pak nastartovat a nechat na volnoběh až do sahary ale nepomohlo. Lambda je nová bosch. Měla by chodit až na cca 800mV. Pořád se auto dusí a chcípa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 14. září 2019 Sdílet Odesláno 14. září 2019 Jestli se napeti lambdy drzi spis v nizkych hodnotach, tak je smes chuda, to muze byt pricpanymi nebo zarezlymy vstriky. To napeti je zmereny cim? Obyc digi multimetr totiz vetsinou neni dostatecne rychly, aby ukazal oscilovani napeti lambdy a ukazuje spis prumerne hodnoty. Skutecny prubeh by se musel zmerit osciloskopem nebo alespon pres diag kabel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
donrom Odesláno 14. září 2019 Sdílet Odesláno 14. září 2019 před 15 hodinami, Rajny napsal: Čau Chci se zeptat jestli špatné vstřiky mohou mít vliv na lambdu. Nebo může mít něco vliv na lambdu že chodí max 600mV. Nebo třeba přehrát řj. Zkoušel jsem spojit + a - pak nastartovat a nechat na volnoběh až do sahary ale nepomohlo. Lambda je nová bosch. Měla by chodit až na cca 800mV. Pořád se auto dusí a chcípa. Rozhodne, ze maju, bude to najpravdepodobnejsie. Uz som to tu niekde pisal. To iste som mal aj na nubire. Zbytocne nevyhadzuj peniaze. Chod rovno po vstrekoch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rajny Odesláno 25. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 25. září 2019 (upraveno) Hodnoty jsem měřil přes diagnostiku. Určitě to může být těmi vstřikovači ? Když je lambda odpojená tak to jede normálně, ale žere to nehorázně moc. Mechanik mi taky říkal, že si myslí že to budou vstřiky. Tak zkusím teda asi vyměnit a když nepomůže tak se ho budu muset bohužel už zbavit. Jenom to stojí moc peněz a nic z toho Upraveno 25. září 2019 uživatelem Rajny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rajny Odesláno 3. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 3. říjen 2019 Zdravím, prosím mám otázku. Kdyby byli špatné vstřiky, tak by se projevovali i při odpojení lambda sondy? V jakém pořadí by jste postupovali při opravách. ( pořád se ukazuje chybu lambda, ale ta je nová bosch 1700,-) 1.První možnost špatné plyn. vstřikovače, že by netěsnili? (při zavření plynu a vyjetí zbytku z trubek auto na benzí i tak zdechalo a dusilo se.) 2. Špatná zap. rampa? (Na plyn to ale jede v pořádku a svíčky jsou nové origo co tam patří.) 3. Přehrát řídicí jednotku? (Zkoušel jsem restart, ale nepomohlo) 4. Čidlo teploty ? (Teplota alespoň podle budíku je v pohodě i malý a velký okruh se přepíná jak má, ale zatím jsem ho neměřil) 5. Špatné vstřikovače? ( měněny před cca půl rokem, ale za již použité údajně byli používané chvilku. A rozdíl před a po výměně jsem nezaznamenal, auto se chovalo stále stejně) 6. Špatná kabeláž lambda sondy ? (Mohla by porušena kabeláž od řj ke konektoru lambdy ovlivnit hodnoty lambdy?) 7. Je možná drobná netěsnost výfuku za svodama ve spoji, ale že by to mělo až takový vliv ? Nic víc co by s tím šlo dělat mě nenapadá. Shrnutí problémů p306 1.8 16v Když je lambda ZAPOJENA, tak se auto dusí ne pořád ( jedu cca 10km stane se to 1-3 za cestu, většinou vyřadím a šlapnu pár krát na plyn než motor nezačne točit a pak zase normálně zařadím a zase to pár km jede v pohodě. Po čase jízdy se rozsvítí kontrolka motoru, na dia. ukazuje jen lambdu, která je nová. Hodnoty ukazuje max 600 ale mělo by až cca 800. Když je lambda ODPOJENA, tak se mi ještě nestalo, že by se auto dusilo. Předem děkuji za váš názor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 3. říjen 2019 Sdílet Odesláno 3. říjen 2019 (upraveno) před 20 minutami, Rajny napsal: ( pořád se ukazuje chybu lambda, ale ta je nová bosch 1700,-) Může to být samotné čidlo, nebo problém v kabeláži k tomu čidlu.... Tohle by chtělo PARALELNÍ diagnostiku, neboli vícekanálový osciloskop (laicky řečeno)…. Upraveno 3. říjen 2019 uživatelem Hafity Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaKr Odesláno 3. říjen 2019 Sdílet Odesláno 3. říjen 2019 a vyzkoušet ŘJ z jiného auta (bez LPG), znalci by mohli říct, jestli by pasovala třeba ze 406(samozřejmě odpojený imo) Jinak bych to viděl stejně jako Hafity - tedy problém v kabeláži a souhlasím s paralelní diag Pak mě napadá, jestli bosh nevyrobil zmetek (čili ,že i ta nová lambda je špatná) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rajny Odesláno 4. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 4. říjen 2019 Zkusím sehnat někoho s tou diagnostiku. Lambda už je to druhá nová. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 4. říjen 2019 Sdílet Odesláno 4. říjen 2019 Teď si nejsem jistý, ale mám dojem, že kolega, co u něj brigádničím, na Bosch lambády zanevřel a montuje jinou značku.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.