Jump to content
X3M-miso

automatická regulácia teploty v interieri

Recommended Posts

Ahojte, nenašiel som žiadnú tému môjho problému

kúpil som si 406 2.2 Hdi  :)  prechod z 2.0 Hdi stále žije.

Automatická klimatizácia keď ju spustím tak sa ventilátor zapne na max. výkon  ale potom keď už je v kabíne príjemne tak ho nestíši 

Musím ručne ubrať výkon na ovládaní... Neviem sa dopátrať čo ho v automatickom móde. Viete mi poradiť?

Niekde je nejaký snímač ktorý ju stráži?

Ďakujem

PS: diagnostiku som roky nepotreboval na prvom aute :D a dlho trvá kým ju stiahnem a zase rozbehám.

Dopĺňam VIN: VF38B4HXF81460588 

Edited by X3M-miso

Share this post


Link to post
Share on other sites

No len sa mi zdá že tak nefunguje keď som išiel tú istú trasu tak už v druhom meste cca po 10 km už bola interiér vychladený a fúkalo to pomalšie... Len v tom novom to ide stále na jednú rýchlosť aj keď sa mi zdá že už je vychladený priestor.  

Dnes som to skúšal a zle funguje nastavovanie teploty v interiéri. Čiže znamená to že bude ten panel zlý? 

Edited by X3M-miso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po dnešku mám pocit že funguje len min. Teplota nastavená a max, teplota vyvodzujem s toho že keď som sa snažil nastaviť niaku teplotu tak sa niečo dialo až pri 30 nastavenej a potom ked som išiel dole tak len chladný vzduch. Máte niekto s tým skúsenosť?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pri nastavenej teplote to rýchlosť ventilátora rguluje tak aby tu nastavenú teplotu dosiahlo. Keď je vonku 30, nastavia 18, tak to akčné bezat na plno, aby 18 dosiahlo čím skôr. Keď ale nastavia napr 22, pôjde o polovičku pomalšie, lebo nepotrebuje toľko chladiť.

Tam môže byť, snímač teploty, klapky, regulátor, ventilátor, 

Skúšaj to tak, či ti otáča klapky, vypni rádio, aby si počul chod klapiek a menia neolitu od min po Max a naopak, mal by si cítiť teplý či studený vzduch a ventilátor by sa mal zrýchľovať a spomaľovať.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ve stropnim panelu je cidlo a malickej ventilatorek - zeptam se funguje tento ventilatork a neni cidlo v nejak zvlast spinave nanosem prachu?
Jinak diag a zkusit i cidlo na palubce zada funguje.

Nase zkusenosti ted v tech vedrech jsou otevrit okna nastartovat a nastavit teplotu cca 27/29°C a vyrazit a nasledne po cca 2 - 3 min snizovat teplotu uz pri zavrenych oknech na pozadovanou.
Ted standartne 24/26°C zalezelo jak dlouho se v kuse pojede - a ventilator jel odhadem na 1/2 az 1/3  vykonu tak ze byl  slyset ale nejak nerusil .....
 

 

Edited by Lihous

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže dal som si to na diag. V interieri mi ukazuje 2 až 3 stupne rozdiel oproti vonkajšku což je v rámci chyby. Ale hej v strope kde je snímač sa vrtulka netočí ciže tam bude najskor chyba. Len teraz zohnat druhý vyskúšať ale je tušim rozdiel v uchytení keď je vozidlo so šibrom a bez.? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to bude 100% rozdil pokud si vzpominam tak se "sibrem" ma ventilatorek prinytovan na vyztuhu a ta je na pevno ve strese.
A nejsem jisty zda je zamenny s modelem bez "sibru" ...?
Ale myslim si ze na promereni to nebude az taky velky problem a ten stropni panel pokud se opet nepletu drzi na dvou max ctyrech sroubech ....
Jinak asi vrakoviste ...

Edited by Lihous

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...