Cajek Odesláno 25. červenec 2019 Sdílet Odesláno 25. červenec 2019 Zdravím dnes my vyhodily z emisí peugeot 307 1.6 HDI 110 kouřivost je přes 4.5 a dovolená 0.5 cca fap tam je chybu to žádnou nehází ? kde začít prosím poradte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 25. červenec 2019 Sdílet Odesláno 25. červenec 2019 originál diagnostikou, vyčíst hodnoty, podívat se jak se chovají vstříky, jak fap.. jaké hodnoty se ukazují, popř udělat nucenou regeneraci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cajek Odesláno 25. červenec 2019 Autor Sdílet Odesláno 25. červenec 2019 (upraveno) Tu regeneraci spustil jak ? Diagnostika? Upraveno 25. červenec 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 25. červenec 2019 Sdílet Odesláno 25. červenec 2019 Nucenou regeneraci spustíš přes diagnostiku. A doporučuji nestát na trávě a nedělat to v uzavřeném prostoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 26. červenec 2019 Sdílet Odesláno 26. červenec 2019 U 1.6 hdi jde vynutit regeneraci? Jestli dobře vzpomínám, tak na 407 s tímto motorem nešla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuba@Lucka Odesláno 29. červenec 2019 Sdílet Odesláno 29. červenec 2019 Zdravím. Takže už nás to také potkalo. Cestou z dovolené 400 km před domovem auto začalo ztrácet tah a cca 100 km před barákem mi to napsalo chyba systému čištění splodin, nebo něco obdobného, plus kontrolka motoru. Předpokládám, že FAP. Motor 2.0 HDI, 126 HP, r.v. 2005. Nucenou regeneraci pouze na origo dia? Kolik to tak vyjde? Zkoušel jsem na dálnici v Rakousku samozřejmě to vytočit na 4ku a cca 30 km sem jel někde mezi 3-4000 ot. Nicméně efekt pouze krátkodobí. Je ještě nějaký způsob jak to vyčistit krom návštěvy servisu a cca 10 000 za specializovanou firmu? Auto sem koupil ženě před 3 měsíci a nechce se mi zrovna investovat 50 do filtru, když auto stálo to samé. Díky moc. Kdyby někdo věděl nebo uměl z čb, rád se sejdu a pokecáme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 30. červenec 2019 Sdílet Odesláno 30. červenec 2019 FAP nestojí 50 000,- kč a zde ve vláknu je asi dva příspěvky pod tímto těma ohledně akce na FAP filtry v peugeotu. Nebo si na internetu najdi kde poblíž tvého bydliště provádí čištění filtrů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fruktis Odesláno 31. červenec 2019 Sdílet Odesláno 31. červenec 2019 @Cajek A co zhavicky...mě kvůli nim vyhodili taky z emisí....a na novém . Měření po vymene se kourivost rapidně snížila.. .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 1. srpen 2019 Sdílet Odesláno 1. srpen 2019 To hádam nie, zhavice??? Iba ak to hádže chybu vadnyho zhavenia. Posledných 15rokov zhavia autá len v zime, to ako keby si mal rozpadnuty obal z kľúča a nepustí ta k TK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 1. srpen 2019 Sdílet Odesláno 1. srpen 2019 před 5 minutami, mmartinkovic napsal: Posledných 15rokov zhavia autá len v zime To právě ne , u novších aut (od éry HDI) pomáhá žhavení ohřát spalovací prostor (cca do 60°C teploty motoru - i v létě ) kvůli snížení emisí , takže ofiko je závada na žhavení důvod , proč auto neprojde emisní kontrolou ... Fruktis ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 1. srpen 2019 Sdílet Odesláno 1. srpen 2019 Jop, a na EK sa chodí len v zime s autom studeným po chladnej noci. Po 3 km je auto ohriate nad 60 st motorovej teploty, vtedy už nepracujú. A ako som písal, pokial mu to hodilo chybu, tak prečo nie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fruktis Odesláno 5. srpen 2019 Sdílet Odesláno 5. srpen 2019 No tak mě tedy zajímá jak autor vyřeší a co tam bude špatně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cajek Odesláno 5. srpen 2019 Autor Sdílet Odesláno 5. srpen 2019 Nemám teď čas tak snad o víkendu se k tomu dostanu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinsip Odesláno 10. květen 2020 Sdílet Odesláno 10. květen 2020 (upraveno) P 308SW 1,6HDi 66kW (tudíž ještě bez DPF), najeto 70.000km (1.majitel), žádné hlášení chyby, kouř viditelný žádný. Jezdím eko, takže řadím dolů až tak při 1.200 ot. a většinou trasy město do 15km. Občas max. otáčky do 3.000. Spíš jen do 2.500 a málo často. Občas trasa 80km a pak dovolený, ale vše jezdím tak kolem 1.500ot. Je možné, že by mohl při takto malém nájezdu být zanešený EGR? Na SME jsem neprošel na kouřivost. Naměřeno 2,088 a má být 1,8. Rozpětí 0,25 a měl jsem 0,98. Byla tam manželka. Předtím s tím autem jela 80km a občas to i vytočila, ale na emisích čekala hodinu a vypnula motor. Co pomůže na zdolání emisí? Dal jsem do nádrže STP Aditivum pro snížení emisí - nafta 400ml. Půjdu na výměnu všech filtrů a oleje. Stejně potřebuji a chci auto protáhnout po dálnici. Tankuji u Globusu nebo ONO a vždy aditivovanou. Svoje aditiva žádná nepoužívám. Asi začnu s VIFem. Upraveno 10. květen 2020 uživatelem Martinsip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 10. květen 2020 Sdílet Odesláno 10. květen 2020 obcas musis jazdit ostrejsie aj cez 3000 rpm, aby si vyfukal sadze z vyfuku ono sa to nezda ale nahromadi sa tam toho vela hlavne cez zimu ak to poriadne nevyfuukas tak to vyfuka technik na emisnej a namera to velke hodnoty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 10. květen 2020 Sdílet Odesláno 10. květen 2020 Otáčky na 1200 ? Lidi proberte se , tohle není náklaďák Při tvým způsobu jízdy bude výfuk plnej sazí , chce to pořádně prohnat někde na dálnici a nejlíp za tmy , aby nebylo vidět , co z toho lítá ... pavelu96 a Agrafik ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 10. květen 2020 Sdílet Odesláno 10. květen 2020 mne raz na technickej povedal ze je to aj o tom ako to ten technik robi ze vraj ak by to mali robit poctivo tak velky pocet dizlov neprejde aj ked tomu autu nic nebude , najdi si nejaky kopec a na 3-4ke rychlosti a daj tomu plny kotol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinsip Odesláno 10. květen 2020 Sdílet Odesláno 10. květen 2020 (upraveno) EDIT: Na SME jsem neprošel na kouřivost. Naměřeno 2,088 a má být 1,8. Rozpětí 0,25 a měl jsem 0,98 Upraveno 10. květen 2020 uživatelem Martinsip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 10. květen 2020 Sdílet Odesláno 10. květen 2020 Máme ten samej motor jen v krátké verzi. Poslední emise (Při 130tis km) taky s odřenýma ušima, ale jen kvůli rozptylu. První 3 měření OK, při čtvrtém si to fouklo a bylo to jen tak tak. Na DIAG byla přechodná závada EGR. Před STK jsem to sice protáhnul, ale evidentně málo, když to při tom 4. měření zase fouklo. Když se s tím jezdí na spotřebu, tak to za ty dva roky slušně zanese. Takže je opravdu potřeba to nechat zahřát, a pak několik km pořádně provětrat, aby to všechno vylítalo ven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paprna Odesláno 10. květen 2020 Sdílet Odesláno 10. květen 2020 Hehe, bude to přicpaný. Je možné, že já mám kouřivost dle motoru 1,14? Nějak málo. Jinak i já točím ten můj můj starý diesel ke 3000 ot/min, na dvojku a trojku i 3500 A emise sem prošel v pohodě. \krtek a jak myslíš, že tomu ten technik při měření pomáhá? Rychlost šlapání na pedál? Nic jiného mně asi nenapadá .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.