Návštěvník Odesláno 14. září 2021 Sdílet Odesláno 14. září 2021 Tak to musím taky zkusit, protože s autem jezdím tak jako s jakýmkoli v minulosti a ještě se mi to nepovedlo. Nevím jestli plyn pouštím pomalu nebo rychle. Nepřemýšlím u toho. Funguje ale třeba to (nevím jestli to víte všichni), že když klepneš nohou na plyn pedál a pak ho sešlápneš, tak podřadí. Nevím, jestli máte všichni pádla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BubakGS Odesláno 14. září 2021 Sdílet Odesláno 14. září 2021 ... zajímavý.. ..to musím taky prozkoumat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doctortom508 Odesláno 14. září 2021 Sdílet Odesláno 14. září 2021 No ja do ted.poustel plyn nejak normalne. Nenapadlo me, ze muze byt rozdil, ale rano to bylo znat, tak snad to neni nahoda. Budu to schvalne pozorovat dal. A az pojedu do vymenovny oleje, tak bych jim mohl dat skoleni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 14. září 2021 Sdílet Odesláno 14. září 2021 (upraveno) Takže jsem to teď na 50 km trase otestoval. V jiném režimu než ECO prostě plachtění nejde docílit ať pouštím plyn jak chci. Zato v ECO, to po ubrání plynu dělá skoro vždy. Nedělá to jen když jedu do kopce, jinak rovinka + z kopce vždy pokud nesáhnu na brzdu. To ECO jsem dnes vyzkoušel poprvé a je to zvláštní pocit, jako bych někde ztratil minimálně půlku motoru Ale co, koupil jsem si zmrzlinu, pustil jsem si ČR Vltava a kochal jsem se Jinak co se týče tankování, abych řekl pravdu tak ani nevím, jaké palivo je pro můj motor doporučeno. Při předání auta mi bylo řečeno, abych tak co třetí nádrž natankoval nějakou 98 a víc. Nic jiného než 100 oktan a EuroOil 98 Super Plus jsem tam ale ještě nedal a ani nedám. Upraveno 14. září 2021 uživatelem Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 14. září 2021 Sdílet Odesláno 14. září 2021 Hernajs jak to čtu, tak mám asi nějaké jiné auto s jinou převodovkou Jo, je to 3008, ale žádné jízdní režimy ECO a NORMAL jsem nikde nenašel, mám jen tlačítko "Sport" a ovladač Grip control. A co se převodovky týče, plachtění jsem nikdy nezažil, chová se jako manuál s permanentně zařazenou rychlostí, při zpomalování postupně podřazuje a brzdí motorem - pravda jen málo, ty odpory jsou dneska minimální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 14. září 2021 Sdílet Odesláno 14. září 2021 V tom bude hrát roli určitě i typ/verze motoru, případně výbava, a kdy to vylezlo z fabriky Každopádně buďte rádi, že to řadí, jak to řadí (ať už tak, nebo onak). Až to začne kopat, nebo přestane řadit, tak to budou teprve starosti radim.1008, Charlie 1 a BubakGS ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 14. září 2021 Sdílet Odesláno 14. září 2021 Přesně tak. Myslím si, že se to liší dle výbavy, kde je ještě dodatečně aktivní podvozek atd. No a co se týče EAT8, vypadá to, že to bude jinak naladěno model od modelu jinak, takže těžko říct... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doctortom508 Odesláno 14. září 2021 Sdílet Odesláno 14. září 2021 No asi je to ruzny, proto by me zajimalo, jak to ma jina letosni 5008. Ale dle Vevryska by to melo plachtit vsem, coz je teda divny. Dneska jsem najel jen par km po meste, ale opravdu zalezi na rychlosti ubrani plynu. Pokud sundavam nohu pozvolne, tak to plachti, pokud sundam rychle brzdim motorem. Jen se na to musi clovek soustredit, nez si zvykne. Ted jeste vyresit obcasne delsi starty. Nekdy to dela hehehe nez to chytne, asi jako kdyz v zime nenazhavi. V servise se s tim nikdy nesetkali, diagnostika nic. Zacinam mit podezreni na baterku respektive divny inteligentni dobijeni. Ale auto jezdi 2-3 denne 3km tam a zpet a 2x tydne dlouha trasa. Za 8 mesicu mam najeto 16 tis km, takze to nebude ucourany. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chuck11 Odesláno 14. září 2021 Sdílet Odesláno 14. září 2021 Vyzkoušejte ještě pokud chcete plachtit po sundání nohy z plynu na plyn jen jemně brnknout,aby převodovka věděla ,že má plachtit. V režimu ECO by to mělo fungovat. Co se mi ale nezdá podle vložené tabulky,že v režimu ECO je podvozek nastavený na měkké odpružení jako v režimu Komfort. Jezdím 70% v režimu komfort už kvůli měkkému podvozku a nádhernému žehlení nerovností jak mám rád tak i přiměřené reakci na plyn. Pokud nedej bůh nechtěně přepnu na ECO tak,že mi z auta udělá verzi HTP je věc první,hlavně je ale cítit,že nejsou až tak tlumené nerovnosti na vozovce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 14. září 2021 Sdílet Odesláno 14. září 2021 před 1 hodinou, doctortom508 napsal: Ale auto jezdi 2-3 denne 3km tam a zpet a 2x tydne dlouha trasa U inteligentního nabíjení je to úplně jedno, jeké jezdíš trasy. V rámci úspory udržuje baterku "nenabitou". Co kdyby jsi chtěl brzdit motorem, kam by pak tu energii navíc nacpal , kdyby byl akumulátor nabitý. Pro životnost baterky ji prospěje připojení na nabíječku - často. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 14. září 2021 Sdílet Odesláno 14. září 2021 zkušenost--po 80 km jízdy připojím nabíječku Bosch k baterii a nabíjí to cca 6 hodin do plna f.u.c.k. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doctortom508 Odesláno 14. září 2021 Sdílet Odesláno 14. září 2021 No twl, to abych si udelal pripojeni jako maji hasici v zasahovych autech, v garazi stale pripojeno k elektrice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 14. září 2021 Sdílet Odesláno 14. září 2021 Před hodinou, ozzy56 napsal: zkušenost--po 80 km jízdy připojím nabíječku Bosch k baterii a nabíjí to cca 6 hodin do plna f.u.c.k. Kolega z práce si teď koupil nového Dustera a hned odpojoval jeden konektor u baterky a jeden u zámku kapoty.... Už mu to dobíjí "neinteligentně".... ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 14. září 2021 Sdílet Odesláno 14. září 2021 před 3 hodinami, doctortom508 napsal: Pokud sundavam nohu pozvolne, tak to plachti, pokud sundam rychle brzdim motorem. Jen se na to musi clovek soustredit, nez si zvykne. A není to přesně takhle jak píšeš podle stylu sundání nohy z plynu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doctortom508 Odesláno 14. září 2021 Sdílet Odesláno 14. září 2021 No je to tak, jen to nikde neni popsany a kdyz se optas v peugeotu,cumej jak jelita, co je plachteni ani nevedi. @Hafity konektor jsem u baterky taky zkusmo odpojil, auto me hned hnalo do servisu a snimac na kapote nemam Takze konektor je zase pripojen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrew88 Odesláno 15. září 2021 Sdílet Odesláno 15. září 2021 Ahoj, rád bych přidal nějaké poznatky k EAT8 na mojí 508 v 1.6 puretech. Před časem jsem řešil, že mi z 2 na 3 řadil automat znatelněji, než bych si představoval. Žádné hrozné cukání se nekonalo, jen jsem to trochu pod zadkem poznal Po hezkém vysvětlení práce automatu na první straně tématu, jsem nějak přišel k závěru, že se mi vyplácí mít na plynu v jistý okamžik opravdu pevnou nohu, resp. zbytečně s plynem nepohybovat. Po delším pozorování se mi zdá, že automat opravdu začal řadit z 2 na 3 tak jak bych si představoval. Obecně bych řekl, že změnu rychlostí poznám jen opravdu při prudké akceleraci nebo sportovnější jízdě, což neberu jako negativum, ba naopak je to sympatické. K tématu plachtění jsem zjistil, že mi moje 508 plachtí skutečně jen v režimu ECO. Včera jsem jezdil P5008 v allure s 1.5BlueHDI a ten uměl plachtit i v režimu NORMAL, což mě zprvu překvapilo, ale jak je popsáno výše, každý model to má asi jinak naladěné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BubakGS Odesláno 15. září 2021 Sdílet Odesláno 15. září 2021 (upraveno) ..a je to plachteni poznat na otackomeru (motor na volnobeh)? Ja teda s Riftakem ne a ne zaplachtit.. ....nebo to nemam v noze Upraveno 15. září 2021 uživatelem BubakGS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrew88 Odesláno 15. září 2021 Sdílet Odesláno 15. září 2021 Ano, pokud je v režimu "plachtění" tak mám otáčky na volnoběhu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doctortom508 Odesláno 15. září 2021 Sdílet Odesláno 15. září 2021 Presne tak, sundas nohu z plynu a rucicka otackomeru lehne na volnobeh. Pak pridas plyn, chvilku dira a pak to jede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 15. září 2021 Sdílet Odesláno 15. září 2021 (upraveno) U plachtění je to u Puretech 225 cca 800 ot/min @Andrew88 Jsem rád, že je vše v pořádku, dlouho ses neozval Upraveno 15. září 2021 uživatelem Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.