Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Převodovka Eat 8


Vlada_dv

Recommended Posts

V tom postupe nieje písané nič o naštartovaní auta, iba zapnúť zapaľovanie, tzn. zatlačiť štart bez brzdy. Podobne to funguje aj na ostatných peugeotoch napr. s elektrickou brzdou, po vypnutí motora sa auto zabrzdí, pre odbrzdenie treba zapnúť zapalovanie tlačidlom bez brzdy alebo kľúčom do 1. polohy a odbrzdiť tlačidlom pri zatlačenej brzde, inak sa s autom nedá pohnúť (napr. v servise pri prezúvaní)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Nechcem zakladať novú tému, ale stretol sa niekto s týmto problémom na EAT 6? Pri štandartnej jazde po rovine funguje všetko ako má, akonáhle príde k miernej záťaži, napr. miernému stúpaniu, tak pri zaradenom 5.stupni prevodovka podrží tento stupeň do vyššej rýchlosti ako pri štandartnom preraďovaní a následne celé vozidlo trhá, cuká, akoby prevodovka rozmýšlala, či má alebo nemá preradiť na 6. Napr. pri prevádzke po rovine prevodovka preradí z 5. na 6. pri cca 85km/h, pri miernom stúpaní prevodovka preradí z 5. na 6. až pri cca 100km/h ale už pri 90-95 Km/h začne neskutočne vozidlo trhať, cukať. Pomôže len okamžité ubratie alebo pridanie rýchlosti. V servise tvrdia, že je to vlastnosť vozidla, že motor je na veľké auto slabý a mám použíať športový režim 😲. Ja sa s takouto odveďou neviem uspokojiť. Ide presne o motor 1.6 Hdi 88kW EAT6. Nieje to prvý automat od Peugeotu v rodine, žiaden iný takéto cukanie nerobil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Biť a biť ľudí v tých servisoch!!! Ako môže nejaký servisák trepnúť takú somarinu, že trhanie vozidla pri akcelerácii je jeho vlastnosť?!?! Samozrejme že je to chyba, danému servisu sa treba pekne poďakovať, že už od vás neuvidia ani korunu + treba všade zverejniť ich prístup, inak sa s týmto budeme stretávať naďalej, že ich lenivosť niečo riešiť  zvalia na “vlastnosť vozidla”

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Klucinevim, zda to je normalni, ale prijde mi to, ze mi auto plachti vic, nez bych chzel. Mam 5008 2,0 a eat8 a kdy pred zatackou sundam nohu z plynu a v zatacce chci pridat, zjistitm, ze auto plachtilo a nez zase zaradi, je to takovy divny. Byl bych radis, kdyby tam rychlost zustala a jak pak jen pridal. Je to normalni?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 29. 8. 2019 at 14:40, TomasPE napsal:

Napr. pri prevádzke po rovine prevodovka preradí z 5. na 6. pri cca 85km/h, pri miernom stúpaní prevodovka preradí z 5. na 6. až pri cca 100km/h ale už pri 90-95 Km/h začne neskutočne vozidlo trhať, cukať

To je ok, záleží, kdy se dosáhne správné rychlosti a točivého momentu, pak dojde k přeřazení. Jaké otáčky motoru máš při přeřazení z 5 na 6. Udělá ti to samé i na "M", nebo na "S"?.

Nenapsal jsi, jestli do toho kopce zrychluješ zlehka, nebo silně pod "plynem". Ono to totiž opravdu nemusí být v převodovce, ale v motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 18. 7. 2021 at 9:36, doctortom508 napsal:

Klucinevim, zda to je normalni, ale prijde mi to, ze mi auto plachti vic, nez bych chzel. Mam 5008 2,0 a eat8 a kdy pred zatackou sundam nohu z plynu a v zatacce chci pridat, zjistitm, ze auto plachtilo a nez zase zaradi, je to takovy divny. Byl bych radis, kdyby tam rychlost zustala a jak pak jen pridal. Je to normalni?

nevím, jestli "plachtí" jen některé, já mám 5008 1,6 EAT8 a plachtí jen v zimě při studeném motoru. Při teplotách nad cca 5°C už neplachtí.

Umí někdo napsat, jak to s tím plachtěním je a není?

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hlavně režim plachtění převodovka používá pouze, pokud je auto přepnuto do režimu EKO (přepínačem volby jízdních režimů), takže ta situace v zatáčkách s tím s největší pravděpodobností nebude mít nic společného. Spíš to bude způsobené tím, že ten automat má lehké zpoždění na reakci pedálu plynu, a pokud řidič sešlápne pedál víc (protože tu požadovanou reakci nedostal) převodovka podřadí a zrychlí víc, než by řidič čekal :myslim Je to trochu daň za těch 8 kvaltů - jsou kratší, než u EAT6 :nevim 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

plachtění je vždy 0 ot/min   , nevím jak u PSA ale některé motory se ohřívají elektrikou. vem si ráno nastartujes jedes na elektriku , najedeš na dálníci zrychlíš z 80 na 130 za pomoci motoru.....být studenej tak mu brzo zamáváš. ;) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...