Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Elektronika


Nick406

Recommended Posts

Napojit na diagnostiku a ak nenacita ani jednu riadiacu jednotku, tak problem moze byt na komfortnej riadiacej zbernici. Stretol som sa s takym pripadom, ze motor bezal bez problemov, ale v interieri to blikalo ako na vianocnom stromceku (diag nenacitala ani jednu RJ okrem BSI - diag konektor je pripojeny priamo do BSI). 

Problem bol, ze pod koberec sa dostala voda a casom "zhnila" kabelaz, ktora ide pozdlz laveho B-stlpika do zadnej casti auta a do stredoveho tunelu. Zhodou okolnosti bola prerusena dvojica vodicou, ktora predstavuje CAN-BUS zbernicu (dva droty zapletene do seba). Takze komunikacia z BSI nesla do budikov, do RJ klimatizacie (nedal sa zapnut kompresor) a ani do stredoveho displeja (neukazovala sa teplota). 

Pod kobercom pod spojkovym pedalom sa nachadza konektor, ktory spaja BSI s budikami. V tomto mieste som urobil "bypass" t.j. natiahol novu dvojlinku z tohoto konektora do konektora stredoveho displeja a RJ klimatizacie. Samozrejme, dvojlinku komfortnej zbernice, ktora ide do zadnej casti auta, som prestrihol, aby som sa vyhol nechcenemu skratu, ak by bola niekde na tomto zvazku poskodena izolacia. 

Ako prve by som vsak vyskusal diagnostiku, ci funguje komunikacia s riadiacimi jednotkami. A potom sa zameral na dalsie veci. Avsak usudzujem, ze ak po otoceni volantu, zhasne motor, bude problem niekde s komunikacnou zbernicou ... nieco sa bude skratovat a vypadava komunikacia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem k tomu došel nechtělo chytnout vůbec ..odpojil jsem baterku a připojil chytlo hned na nic jsem nesahal už na 7OC přestala litat  rafika  tachometru auto normálně funguje ..ale vypnutí motoru a pár hodinách opět to samy jak kdyby to ztratilo nastavení klapky atd..oo každým vypnutí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže takový shrnutí po vcerejsku je ze auto chytne třeba oo dni stání oo odpojení a připojení baterky když auto necháte na volnobeh třeba 5 min tak funguje když chcete jet hned oo otočení volantu zhasne motor nebo padne rafika otáček na nulu s kontrolkou diag motoru vynulování stavu km rafika  rychlosti dosahuje 1O km v zápětí zase vše naskoči a s tím zesvetla  displej podsvícení a auto začne házet na displeji chyby snad všechny co může nebo stačí zapnout světla motor zhasne atd..takže tam bude někde problém s elektrikou  ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No příští týden servis ...každopádně třeba včera svítila kontrolka ABS a hlásilo to chybu brzd a ABS až po odpojení a připojení ŘJ je klid momentálně auto startuje jede ale kontrolku diag motoru to stejně nahlásí spadne ukazatel teploty KM na nulu otáčky na nulu a taky přestane svítit signalizace dveří po zhruba vteřině vše naskočí..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...