Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Češi v Polsku


ozzy56

Recommended Posts

Představ si to dobrodružství → si neschopný tele, nemáš prachy, mobil, mapu, neudělal sis přípravu (telefony, kontakty, poloha, voda, jídlo...), auto na p.ču a vyrazíš někam mezi hektary ničeho s dětma a ženskou. Ve chvíli, kdy se podělá auto, vyndáš stan a vegetuješ. 3! dny tyvole

Ne, nejdeš do nejbližší vesnice, protože si debil a neujdeš pár kiláků, radši na kus papíru napíšeš SOS. No ty krávo, to je dobrodrůžo :nevim

 

sorry...muselo to ven!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, StibTo napsal:

Tohle dělá Čechům dobrou reklamu 😁

Ne, vážně - to musí být fakt extrémně dementní rodinka. Bůhví jakým střepem tam jeli. A ty 3 dny jedli co? Kořínky? 

Ti dám střep 🤕, mám min poruch na něm než na pažoutech, citronech a jiných značkách. 😁

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako už jen to že si auto dle článku koupili pár dní před dovolenou vykazuje určitou dávku inteligence. Ale to že jako někdo vyrazí se třema harantama bez přípravy někam do světa a tam ztroskotá a neví si rady a navíc ze sebe udělají takový socky že jim nocleh platí hoteliérka a útratu za opravu auta místní boss tak to se nedá pojmenovat jinak než  vrchol vych.anosti a blbosti zároveň a ještě se tím pochlubí světu. Jako chápu že se může při cestě na dovolenou přihodit cokoliv ale tohle to vypadá jak když by si to zrežírovali aby si mohli užít svých pomíjivých deset minut slávy. 

Já jsem asi jinej. Teď protože nejezdím každý den do práce a 807 nemá ten zápřah jako mívala nebo mívali její předchůdci tak před každou delší ( rozuměj víc jak 50km) cestou provádím zběžnou kontrolu nenepodobnou těm o jakých se vykládá v autoškolách jako že kontrola před jízdou ano tím že auto znám a sám mám najeto xx stovek tisíc km tak kontrola je zběžná ale opravdu si ten čas (5-10min) na to vyhradím . A to abych se vydal na delší cestu po nějaké velké opravě nebo s čerstvě pořízeným autem je pro mě dost nepředstavitelné, kamarád který se mi staral o auta a teď mi pomáhá co sám nezvládám tvrdí že auto po výměně rozvodové sady , homo kloubu apod. by mělo projít jakousi rekonvalescencí a mělo by po takové opravě ujet aspoň 500 -1500 km v běžném režimu z toho důvodu aby se projevil případný nedostatek na aplikovaném ND a nebo chyba při opravě. A já si myslím to samé. A při pořízení jiného auta je to to samé přeci jen by se  s tím vozem člověk měl trochu sžít a trochu ho poznat.  A je jedno jestli se jedná o fungl nové auto nebo ojetinu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Milan+ napsal:

Ti dám střep 🤕, mám min poruch na něm než na pažoutech, citronech a jiných značkách. 😁

To jsem z toho článku nepochopil nebo si toho nevšiml. Jen toho že se jim to vys_ralo pár dní po koupi... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Vena garážmistr Jsi jinej, v dobrém slova smyslu a to je na tom bohužel to smutný. Protože to, co popisuješ ty by měl automaticky dělat každý. A vůbec mě nezajímají ty kecy vo tom, že dneska se již vyrábí kvalitní auta apod. Není to pravda. A i kdyby kontrola běžných věcí typu zda žárovky svítí a zda nemám prázdnou nádobku ostřikovačů či prázdné gumy bude nutná vždy. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@StibTo když jsem jezdil každý den tak jsem takovou kontrolu dělal jednou za měsíc nebo podle potřeby ale to bylo protože jsem auto měl denně v ruce a věděl jsem že z něj nic neuniká teď to vím taky ale protože to auto nemám v ruce každý den tak si nedovolím vyjet ven aniž bych to vše zkontroloval.  Je to jak píšu zvyk a jestli si někdo myslí že je to zbytečný tak ať si to myslí já  přijdu do garáže a postupně rozsvítím jednotlivá světla o stěnu se to světlo odráží a je hotovo pokud se mi odraz světel nezdá tak pak zkontroluju extra každé světlo. Vím že z auta žádná provozní kapalina neuniká tak stačí když auto vyvezu z dílny mrknu na podlahu jestli tam náhodou není flek zase pokud tam na podlaze něco je tak zkontroluju všechno přímo v motorovém prostoru.  A to že kola okopu pokaždé když někam jedu je samozřejmé a zase protože to auto znám tak to opravdu stačí obejít a kopnout do té pneu když se nezdá tak ji změřím.  Nevím mě to takhle učili v autoškole a na vojně a celou svoji kariéru kdy jsem se volantem živil jsem to praktikoval každý den nebo pokaždé když jsem přišel k vozu po volnu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No Véno jen jedna věc mne pobavila a to ta prastará hovadina "okopu pneu/kolo"  Pokud stojiš rovně , tak měkké kolo vidíš.  Pokud jsou to desetiny , které nejsou vidět , tak je poznáš jen na měřáku. Na to je ti kopání do gumy k prdu . . .

A jako BUSák mi dej za pravdu a přiznej , že je to jen zažitý cyklus co do nás natloukali v mládí. . . .   

Jinak máš ve všem pravdu a souhlasím s tebou. Já jsem letos podruhé vyrazil s tou mojí 308 na delší výlet (přes 1 000 km v kuse) Poprvé to bylo Holandsko nahoru k moři res. Herrenwenn a letos jsem věděl, že mne čeká honba za Pršounem .

Ale pokaždé si auto prolezu jako laik v rámci možností tak jak říkáš.  Ostatní je vůle boží , které trochu napomohu pořádnou rezervou od Richvy a pojistkou proti poruše. A jak jsi sám v pátek říkal na to povolené víko motoru co jsem objevil a snad dobře utáhnul :

Takový záhul v kuse jsem mu dal poprvé (Holandsko se jelo více v klidu) a tak se trochu ozvalo.  Nejvíc jsem ale alergický na samoopravy = chvíli je OK, pak chyba, pak OK, pak chyba . . . . A přitom to jede. Zlaté mechanické motory  :roker

Nicméně k článku, který jsem také na webu četl - takhle se chová jen nezodpovědné a slaboduché hovado. A to se omlouvám dobytku, protože ten je zřejmě inteligentnější . . .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vlasto ano však to píšu že to jsou věci které jsem se naučil v autoškole jejich používání jsem zautomatizoval ( nadriloval) na vojně.  Okopávání kol jasně že rozdíl v desetinách " neukopneš " ale polemizoval bych v tom že pokud stojíš na rovině tak měkké kolo vidíš.  Další věcí je že jsou to věci které mám zažité díky letité praxi a jsou to pro mě opravdu tak zautomatizované věci že nad nimi nemusím ani moc přemýšlet. V pátek jsi poznal Pepína kterého se snažím už od malička vést k tomu že auto je sice stroj který mi má sloužit ale že mi bude sloužit jen tak dobře jakou mu dám péči.  Takže rutinní kontrolu auta před výjezdem je schopný v šesti letech provést sám s drobnou nápovědou a s pomocí s otevřením a zajištěním kapoty. Doufám že se mu to někdy bude hodit to že se od malička se mnou motá okolo aut. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...