Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Zkusenosti s novym 508/SW?


Fidoz

Recommended Posts

Koukám až kam se toto vlákno dostalo. Lidi se tu hádají a ani vlastně nevím o čem. Dotaz původně zněl na zkušenosti s novou P508. Jsem asi zatím jeden z mála majitelů této nové 508. Nemám výbavu GT ale pouze Allure s nadstandardní výbavou. Mohu porovnat starou 508 a novou. Nová je prostorově trochu menší, pro vysokého řidiče asi bude trochu problém s místem za ním. Já se svojí výškou kolem 180 cm nemám problém a posaz za volantem je lepší než ve staré. Na budíky vidím krásně a malý volant dobře padne do ruky. Měl jsem trochu obavy že sedadlo bude hodně nízko, ale musím říct, že ho mám snad výše než ve staré 508. Motor je, jak je zvykem u 2.0 HDI, perfektní. Mám 160k a bohatě vyhovuje. Je kultivovaný a tichý. Nikdy jsem v soukromém autě neměl automatickou převodovku, ale musím říct že nemá chybu. Zvyknul jsem si na ní během pár stovek km. I když je vzadu malé okno, které tvoří vlastně jenom takový průzor, tak musím uznat, že se mi couvá lépe než ve staré 508. Nemám kameru, jenom parkovací senzory, ale bohatě to stačí. Prostor vzadu není pro dlouhány. Člověk běžného vzrůstu se tam vejde bez problémů. Co se týka kufru, tak ten je proti staré 508 trochu kratší a nižší. Výhodou jsou páté dveře. Porovnávám tady sedan a fastback, ne SW. Jinak co se týká materiálů, tak určitě nejsou horší než ve staré 508. V autě nic nevrže, neklepe. Podvozek (standardní) krásně žehlí nerovnosti a je tišší než u staré 508. Pro milovníky hudby musím přiznat, že Peugeot dal konečně do auta radio s repro které celkem slušně hrají i v základu. Zatím jsem s autem spokojen moc příjemně se s ním jezdí. Spotřebu mám v průměru 6,5 l/100km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skvele, lidi, diky moc za zkusenosti, presne tohle si od vas rad ctu:) I recenze sedanu, prestoze budu mirit na kombik. Trochu se divim ty miry plastovosti v interieru, treba klapky piana bych teda cekal z hliniku, ale to je fakt detail. Tak uvidime, co tu padne jeste za nazory casem, chystam se na koupi do roka a jen se modlim, protoze je to v podstate komplet prekopana 508, jaky mouchy se tam jakozto na prvnich kusech novy generace objevi. PS: zkusenosti s 1,6 puretechem 225 k by byly? Jestli se na nich neco casto nevysira atd.? Dik za diskusi vsem. PPS: Taky hodne vybiram srdcem, kupuju vzdy novy auto, staram se o nej a to soucasny mam treba 16 let a ok;)

Upraveno uživatelem Fidoz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zkušenosti s 225k zatím jen pozitivní. Auto přežilo road show a má najeto nějakých 17 tis. Vše funguje, nic nebouchá-nedrnčí, automat řadí hladce. Jak jsem psal. Majitelem nejsem, ale pár tisíc jsem s tím už najel. Dokonce už konečně ing udělali normální stěrače a řidičův překrývá stírací plochu spolujezdcova, takže už nezůstává v horní části kus nahromaděné vody, ze které pak teče čůrka dolů. Pro někoho blbost, ale mě to vždycky štvalo :D 
No abych jen nechválil, tak jsem včera zjistil, že po dešti není dobrý hned otevírat střechu. Jak je do oblouku, tak to při brzdění všechno nateče do auta :D :D :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 týdnů později...

zdravím vespolek, 508 GT 180 BlueHDi je můj 4 peugeot. Jezdím stejnou trasu, takže srovnání mám. Spotřeba děsná, pod 6,5  l ani náhodou, i tam, kde jsem se starší 508SW jezdil pod 4 l. Na webech: automat = nižší spotřeba, v servisu tvrdí opak, min. o litr více. I proti OTP je velký rozdíl (asi to měří cestou s kopce :–). Předchozí peugeoty se v určitých situacích papírovým parametrům i trochu blížily, tady ani náhodou! Jinak je moc pěkný a elegantní, jezdí fajn.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, jarous007 napsal:

zdravím vespolek, 508 GT 180 BlueHDi je můj 4 peugeot. Jezdím stejnou trasu, takže srovnání mám. Spotřeba děsná, pod 6,5  l ani náhodou, i tam, kde jsem se starší 508SW jezdil pod 4 l. Na webech: automat = nižší spotřeba, v servisu tvrdí opak, min. o litr více. I proti OTP je velký rozdíl (asi to měří cestou s kopce :–). Předchozí peugeoty se v určitých situacích papírovým parametrům i trochu blížily, tady ani náhodou! Jinak je moc pěkný a elegantní, jezdí fajn.

Tak výkon je potřeba něčím nakrmit, pokud jedeš podle tabulek, potěš koště. 🤔

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, jarous007 napsal:

Na webech: automat = nižší spotřeba, v servisu tvrdí opak, min. o litr více

Možná dvojspojka ano, ale měničový automat spotřebu proti manuálu moc nesníží. Je to i tím, že nedovolí motor tolik trápit se podtočením, jak to zkouší někteří s manuálem.

Sice nové AT mají "řidší" olej a snaží se uzamykat měnič kdy to jen jde, aby došlo ke snížení spotřeby, ale je to daň za něco jiného.

6.5l na 180k je nádhera. A ono si to určitě ještě sedne. Předtím si měl co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, MJSytic napsal:

Nevím, kde píšou, že měničový automat snižuje spotřebu? Jinak pokud jsi jezdil se starou 180k 508SW za "pod 4l", tak jsi větší frajer, než ten, co vyhrál "eko race" :aut 

Starší 508 SW neměla 180, ale "jen" 163 k. Normální 2l. Lepší jízda než s 407 SW, spotřeba spíš o něco menší a ty xenony! Po nich se mi stýská...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A LEDky na novej 508 nesvietia tak dobre ako xenony na staršej 508? Alebo chýba to natáčanie? Lebo keď presadnem z mojej 508 (2011) do 3008 (2018) tak tie led na 3008 svietia výrazne silnejšie, ale je pravda že to natáčanie tam chýba. K spotrebe: ja na mojej 508 robím bez problémov priemernú spotrebu 5,3L (163k automat) ale porovnávať spotreby medzi uživatelmi sa prakticky nedá, záleží ako jazdím, v akej krajine (kopcovitý terén alebo rovina), hustota premávky, či poznám trasy kade jazdím a tak. Ale pokiaľ pán tvrdí že so staršou 508 jazdil za podstatne nižšiu spotrebu, tak treba naozaj iba dúfať, že si to ešte sadne, pokiaľ je ešte nová, inak niečo nieje v poriadku. Nová 508 má výrazne aerodynamickejší tvar, tak mi príde nelogické aby mala výrazne vyššiu spotrebu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

už bylo několikrát soudem v ČR nařízeno odškodnění, pokud auto má o 30% větší spotřebu oproti udávané. Samozřejmě měřeno soudním znalcem v provozu. Já osobně jsem se vždy vešel do hodnot v TP (auta RV 1989-2015) ale jen na cestě do práce která má správný profil a znám každou zatáčku. Původně jsem chtěl napsat že nejsem brzda provozu ale raději napíšu že jezdím akorát na limitech. Nedávno se mě totiž stalo že na zúžení na dálnici omezení 80km/h mě vyblikával kamion když jsem měl na tempomatu 87

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 8 měsíců později...

🙂 Rado, asi ani tady tě nepotěším. Mám je taky, ale jak je zima, tak po 100 km musíš zastavit a oklepat je, protože to netopí a namrzá na tom led. Kdybych mohl vrátit své rozhodnutí, šel bych do xenonů/halogenů. Je pravda, že to svítí pěkně, ale taky je problém, že mě fůra řidičů problikává, že je oslňuji. svítí to podle mě až moc.

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pajson, oboje svetla jsem si musel snizit o 3 otacky dolu a uz nikdo neproblikava a to ani auta, kamiony co jsem predjel:-)) Pravda, pred snizenim clovek nepotreboval na dalnici dalkove, ted uz jo. Byl jsem na STK a opet mi je zvedl do vychaziho stavu......

Upraveno uživatelem AlBunda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...