Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Zkusenosti s novym 508/SW?


Fidoz

Recommended Posts

Aha. Tak to si to budeš muset asi vyzkoušet sám. To auto vlastně žádnou alternativu nemá. Kupuje se srdcem - buď se ti 508 líbí a nebo ne. S rozumem to nemá nic společného.
Ve srovnání s konkurencí je tam všechno jinak. Není tam moc místa. Má to malý volant, displej místo přístrojovky, který je navíc nad volantem atd. Ale když se ti to líbí, není co řešit. Pokud chceš kupovat rozumem, koupíš za stejné peníze něco většího a tuctovějšího.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za mna. S novou 508 GT som cosi pojazdil.

auto je to pekne. Ako z vnutra tak z vonka.

mam 197cm a to auto je totalne male. Za mna sa nezmesti nikto. Som majitelom 1. 508GT a s tou novou to ma spolocne maximalne logo. Za mna volant maly, do 208 OK do “limo” nie. Kvalitativne je to plastik-fantastik s dorazom na nizku cenu. Tesnenie okolo dveri som nacal po tyzdni - normalne sa vysucha. Tak idiotsky je na tom prah. Okopany stale. Co tomu v tejto dobe chyba su matrix svetla. Za techniku v kt som doma:

motory: jedine 2.0HDi, neverim v poslednej dekade motorom s benzinovou vonou od PSA. Remen namoceny v oleji neni nic dlhodobe. Odporucam pri PureTech motoroch palivo s vyssim oktanovym cislom, lebo to bude casom ako THP

 

prevodovka - som automatovy ale AT8 je rovnake blato ako v Insignii. Stavane na spotrebu, stale rovnako mala skrina. Mnoho z nich uz teraz neradi plynulo a trha. Hovorim o novych autach nie s najazdom so 150000km.

je to velmi smutne ale po rokoch s PSA co som bol majitelom som sa musel poobzerat po niecom inom.

chcel som hothatch, 208 a 308 / RCZ ma s benzinom vobec nelakali. Cele THP vzdy stalo za <-> a skoncil som v Alfa Romeo

mnoho z vas povie Alfaaa, tebe sibe, ale opak je pravdou. Mam Giuliettu QV, interier je tak tichy , ziadne pazvuky , proste opak Peugeotu. Motor 1750TBi je legenda. 173kW rozchodi Giu naozaj perfektne a mozem porovnat , ze s 200kW 308R je to maozaj cosi ine. Nepoznam take ako dolievanie oleja a to jej robim vyslovene zle. Co sa tyka cien ND sme tak na 1/3 PSA. Obavam sa, ze dalsie auto po 508GT bude bud Giulia / Stelvio. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V novej 508 som zatial iba sedel, nejazdil som v nej, ale o sa týka interiéru je podla mňa na dobrej úrovni. Jedna vec čo ma ale sklamala, sú klavírové klávesy pod centrálnym displejom. V 3008 sú z kvalitného materiálu (na dotyk pôsobia kovovo) kdežto v 508 je to uuuplny hnus čína plast. Ostatné som vnímal ok , ale tie tlačidlá uplne zmrvili. Jazdne je na tom ale vraj dobre, sám som zvedavý a určite ak by bola možnosť si ju aspon na 1 deň niekde vypožičať by som to skúsil. Matrix svetlá sú pre mňa nepodstatná vec, v 3008 mi uplne bohate stačia led, ktoré svietia výborne a v noci sa mi už veľa krát stalo, že ma matrixy oslňovali (rôzne prémiové značky) takže ani táto technológia nieje zďaleka dokonalá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S matrix svetlami mam len a len pozitivne skusenosti. Ako oslnujuci tak oslneny.

v 508 nenajdes kus premioveho materialu. Kde sa chytis same plasty. 

Uvidis ked bude mat 120000km. Vsetko to bude z*ebane az ma plast tie pogumovane casti. Bol som vo fabrike kde vyrabaju gro interierovych plastov do PSA a robili tam aj 508. Boli mi jasne povedane , ze lacne plasty. 

Jazdne to neni zle. Len ten volantik je funny. Soferujes auto a v rukach motokara.

p.s. 508 liftback je 2miestne auto. Kludne by to mohli mat v TP. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne náhodou ten malý volant vyhovuje, mám ho v 3008 a keď potom presadnem do 508 tak mám pocit, že som chytám kormidlo zaoceánsleho parníka. Nemyslím si že k vačšiemu autu treba veľký volant, celkovo mne i-cockpit sadol a vyhovuje mi jeho usporiadanie. A materiály by si si predstavoval aké? Sadni do škodovky, do wolkswagenu alebo skús aj taký ospevovaný mustang - tvrdé plasty až grc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, TommyC4 napsal:

 

neverim v poslednej dekade motorom s benzinovou vonou od PSA. Remen namoceny v oleji neni nic dlhodobe. Odporucam pri PureTech motoroch palivo s vyssim oktanovym cislom, lebo to bude casom ako THP

Ohladom 1.6 puretech nema remen, ale retaz, oproti thp ma puretech 1.6 tiez variabilne casovanie ventilov, kovane piesty, par uprav proti karbonu a aj poriesenu natahujucu retaz, urcite je rozumne pouzivat paliva s minimom "eko" primesi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 minutami, TommyC4 napsal:

Zenes , ty si ale ze totálny diletant.

ak ma puretech retaz, zozerem hajzlovu kefu. A ak thp ma remen, tak ich zozeriem rovno dve. Nepis sem bludy ak si mimo

riesil som to pred nakupom 3008 s tym istym motorom, mas divnu povahu, sa ukludni, robis so seba retarda ty sam

 

Upraveno uživatelem zenes
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...