Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Bouchání přední nápravy při větší nerovnosti


popest

Recommended Posts

Zdravím,

rychlý dotaz. Při první návštěvě v Peugeotu mi měnili přední tlumiče s uložením a spodní pravý čep. Problém to nevyřešilo (křupání ve volantu v přímém směru). Pak zjistili, že je špatný i levý spodní čep a utržený zadní silentblok levého ramene. Při té příležitosti promazali lůžka předního stabilizátoru (nechápu proč. Všude jsem četl, že toto se zásadně nemaže ať to pak nevrže). Problém s křupáním je vyřešen nicméně teď, při větší nerovnosti to bouchá z pravé strany a občas trochu i z levé. Máte někdo nějakou zkušenost zda to nemůže být buď špatným namontováním stabilizátoru (i když to nejspíš ne, dle serviceboxu je to celkem primitivní) nebo prostě tím, že povolení lůžka po 185000 km a jeho zpětnou montáží vznikla vůle? Jsem si 100% jistý, že po výměně tlumičů a pravého spodního čepu to nedělalo, takže pak už mě napadá jen ten stabilizátor.

 

Mockrát díky za názor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V Peugeotu prohledli znovu celou napravu a nic tam neni. Sam jsem u toho byl. Myslim, ze jsem konecne nasel zdroj toho bouchani. Na konec to nejspis vychazi u podlahy kde usti volantova tyc. Cca 2 roky co auto mam jsem slysel velmi podobny zvuk vzdy, kdyz jsem projizdel ostrou zatacku na hodne rozbite silnici. Ted je to temer totez, ale kola uz nemusi byt v rejdu. Zde jsem nahral na youtube to bouchani. Za jizdy na vetsi nerovnosti to je vic slyset. Nemam takovou silu. Jaky je vas nazor? Je to normalni nebo ne?

 

Diky

 

Upraveno uživatelem popest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Neviem, či je to normálne, ale aj mne takto ,,klepe,,tyč riadenia. Mám rovnaký problém s ,,klepaním,, - robia to ložiska na uložení predných tlmičov. Najprv som myslel, že to robí plastový kryt motora, tak som ho dal dole, pretože mi to ,,klepalo,, pod nohami. Kryt bol prasknutý a jeden druh ,,klepania,, som tým odstránil, ale to silnejšie ostalo. Mám najazdených 234 000km, na 230 000km som dal vymeniť uloženia predných tlmičov, pretože mi ľavá strana pri plnom ,,rejde,, škrípala. Po cca 2 000km mi začalo niečo ,,klepať,, - znova bolo rozpadnuté ložisko na ľavej strane. Znova som dal vymeniť uloženia tlmičov, zmenil som mechanika a aj výrobcu uloženia - ľavá strana znova po cca 2 000km klepe. Nevletel som do žiadnej diery ani nebol žiadny náraz. Vyzerá to, že ma čaká značkový servis, čo ma veľmi neteší, ale kvôli ,,niečomu,, to ložisko odchádza. Ostatné časti nápravy sú OK, tak neviem. Ak ti to ,,klepe,, pri plnom ,,prepérovaní,, tak ti ,,vyskočila,, dorazová guma. Ak ti to ,,klepe,, na bežných nerovnostiach a pod nohami, tak je ložisko uloženia tlmiča rozpadnuté úplne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bylo to pravym tahlem rizeni. Zamestnalo to vsechny mechaniky v dilne a na konec na to prisli. To zvlastni bouchani v rejdu tam je porad, ale to bylo od zacatku co auto mam. Horni ulozeni, tlumice a oba spodni cepy jsou novy. Zadni silentblok leveho ramene taky novy. Tezko rict cim to muze byt, ale neresim to. Musi to byt opravdu hodne rozbita silnice v prudke zatacce. Co  se stabilizatoru tyce, tak u neho promazali preventivne ulozeni. 

Upraveno uživatelem popest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...